Bedriegen laten uitkomen?

13-11-2019 14:14 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg reacties en info gekregen waardoor deze topic ook mag verwijderd worden
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-11-2019 18:47
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
98.05% gewijzigd
Gewoon de bom laten ploffen. Worden jullie allebei gedumpt en kunnen jullie samen verder.
Dus omdat jij hem niet kan krijgen ga je zijn vrouw en kind ongelukkig maken met je gestook? Vals mens... beter ga je eens zelf in de spiegel kijken. Je eigen man bedrogen en een vriendin met kind. Meestal wens ik dat iemand haar het verteld. Nu hoop ik alleen maar dat ze je niet geloofd en je eigen man je dumpt. Bah wat een naar mens ben jij! De vriend van je vriend neuken...
Eigen schuld, dikke bult.
Je bent zelf net zo fout geweest.

Biecht het op aan je vriend, dan zal hij wel zorgen dat zijn vriend voortaan niet meer zijn vriend is denk ik.

Ben je van alles in 1 X af, en weer gewoon eerlijk, zoals het hoort.

Sorry ik heb geen medelijden met je, vind het alleen wel sneu voor jouw vriend en vooral voor zijn vriendin!!! Met kind!
Wat een rare gedachtengang heb je. Waarom ben je erop gebrand zijn relatie stuk te maken?

Waarom schrijf je hier alsof het je allemaal maar overkwam?

En waar is jouw vriend in het hele verhaal? Doet het je niks dat je hem bedrogen hebt?
Nou inderdaad. Volgens mij ben je gewoon wél boos dat hij niet voor jou koos.
Je houdt wel erg van drama, deze slang bijt eerdaags in zijn eigen reet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Begin eerst eens met je eigen 'relatie' te beëindigen, want je legt zelf haarfijn uit dat jullie niet bij elkaar passen. Verder maakt het niks uit wie er begon, jij had je benen ook bij elkaar kunnen houden.
lise1985 schreef:
13-11-2019 15:02

Waarom schrijf je hier alsof het je allemaal maar overkwam?
Hij viel opeens met zijn snikkel in haar doos waarschijnlijk.
anoniem_206687 wijzigde dit bericht op 13-11-2019 15:11
1.26% gewijzigd
Begin idd eens met je eigen vriend vertellen van je 16x stomende sex met een ander.
Lijkt me wel zo netjes.
nachtvlinder1977 schreef:
13-11-2019 15:07
Hij viel opeens met zijn smokkel in haar doos waarschijnlijk.

Nou. Dat.
Ik denk dat je je invloed om zijn relatie "gedaan" te krijgen onderschat TO.
Er is een Klein kind in het spel, en ik heb zo'n vermoeden dat zijn vriendin hem niet zomaar de deur uittrapt, of anders, dat zij je niet gaat geloven, en dit allemaal op jou neerkomt, je zal de laatste niet zijn die het deksel op haar neus krijgt in dit soort situaties.
Je veroorzaakt zo een ontzettende puinhoop,
"Vriendlief" komt er waarschijnlijk mee weg, en als hij dat niet doet, en z'n vriendin komt erachter dat jij het was, wat zou hem of haar dan nog tegenhouden om de bel over jouw aandeel in dit verhaal te luiden?
Als je een shitstorm veroorzaakt, kom je er zelf ook in terecht.
Maar nadat hij me zooo verliefd heeft gemaakt en we zeker al 16 keer seks hebben gehad om allerlei plaatse ..en hij bij alles de eerste stap zette .. krabbelt hij nu terug ... :(

Hij heeft een kindje van een jaar oud .. een huis en een thuis samen opgebouwd met zijn vriendin .. hij zegt dat hij het niet kan loslaten .. dat als we elkaar 5 jaar eerder hadden leren kennen hij niet ging getwijfeld hebben ...

Ik kan er nu echt niet mee om !! Hij hangt nu wat de vredige trouwbare papa uit.. terwijl voor ze een kindje hadden hij ze ook al 2 keer heeft bedrogen ... dus in zijn 12 jarige relatie heeft hij zijn vriendin 3 keer bedrogen .
. hij zegt dat hij op basis van hun relatie het al dan niet wil gedaan maken en niet door of voor iemand anders .. waarop ik zei ‘3 keer haar bedriegen zijn nog geen druppels genoeg ?‘

Hij heeft je verliefd gemaakt?

En je bent dus verliefd op dat?
Lucifer2018 schreef:
13-11-2019 15:08
Nou. Dat.
:HA:

Autocorrect maakte van snikkel smokkel :mrgreen:
En zoek een vriend die niet in hotel mamma blijft hangen, want zo'n jongen kan niet voor zichzelf zorgen, behalve als hij een huishoudster neemt.
Maar zolang jij er bent, geeft zijn salaris liever uit aan de Porsche die hij kopen wil.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Heb je het zelf al uitgemaakt eigenlijk?
die ik wilde bestaat al...
Echt, wat ben jij een triest persoon TO.

Dump die lapzwams van jou en al zijn overspelige vrienden. Een beetje het leven van een 1 jarig kind en diens moeder vernietigen omdat je zonodig gedouwd moet worden door twee slappelingen
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Gewoon je eigen relatie stopzetten en geen contact meer met die andere man en niks laten uitkomen. Vroeg of laat komt ze er wel achter hoe hij echt is. Laat de eer aan jezelf en trek je gewoon uit heel die situatie weg. Hij heeft je gebruikt.
"waarop ik zei ‘3 keer haar bedriegen zijn nog geen druppels genoeg? "

Nou nee, niet perse.
Iemand die aan het bedriegen slaat is niet altijd (of niet meteen) van plan om zijn of haar relatie te beëindigen, anders zou hij in de eerste plaats niet aan het bedriegen zijn gegaan, maar gewoon vertrokken zijn, en jij bent toch zelf ook nog bij je vriend?
Als die relatie al knapt, is dat omdat hij betrapt wordt, en zijn vriendin dit niet pikt.
Eng mens vind ik jou. Laat je vriend los jullie passen niet bijelkaar, en vertel het aan je minnaar zijn vriendin, kan zij ook verder leven en iemand vinden die haar waard is.
Ik vind het vooral opvallend hoe jouw brein werkt. Hij heeft mij verliefd gemaakt en nu wildieniemeer en maak ik hem kapot! Stampende kleuter zonder enige vorm van zelfreflectie.

*Je hebt de spiegel waarschijnlijk al lang geleden stuk gestampt*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hè gatver zeg! Wraak willen nemen omdat jij je zin niet krijgt en ondertussen in je broek schijten en de vermoorde onschuld willen spelen.
Volwassen hoor :nope:

Oh, en stop met je vriend, die doet het toch al niet erg goed zo te lezen.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 13-11-2019 15:24
19.10% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
Ik begrijp jullie reacties .. ben er zeker ook niet trots om en voel me vreselijk ..had nooit gedacht dat ik in zoiets in staat was aangezien ik ook 3 jaar heb afgezien van mijn enige ex die me bedrogen heeft ..
mijn ouders ook gescheiden zijn en ik dus weldegelijk weet welke gevolgen het kan hebben..
Ik wil ook open en eerlijk zijn , maar hij nu niet ..
NienkeNon7 schreef:
13-11-2019 15:18
Gewoon je eigen relatie stopzetten en geen contact meer met die andere man en niks laten uitkomen. Vroeg of laat komt ze er wel achter hoe hij echt is. Laat de eer aan jezelf en trek je gewoon uit heel die situatie weg. Hij heeft je gebruikt.
De eer? Ze heeft haar vriend langdurig bedrogen met zijn vriend en diens vriendin met dreumes. Niet een keer maar 16 keer. Van eer is geen sprake.
NienkeNon7 schreef:
13-11-2019 15:18
Dank u voor uw reactie zonder mij te beordelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven