Belofte niet nagekomen

26-07-2009 13:22 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

ik ben nieuw hier maar ik lees heel vaak mee hier.

Nu zit ik zelf met iets en ik weet niet wat ik ermee moet. Ik heb bijna 3 jaar een relatie met een jongen, alles gaat goed maar als hij drinkt dan wordt ie heel agressief. De laatste keer dat ie dronken was hebben we een grote ruzie gehad daarom heeft ie mij beloofd dat ie niet meer zou drinken. Vannacht belde hij me dronken op, hij had zitten drinken bij de vriendin van een vriend thuis (wat ik ook niet leuk vond), daar waren andere meisjes bij en hij was daar dus blijven slapen (wat ik helemaal niet leuk vond). Hij sliep alleen.. Ik ben boos geworden, maar ook omdat ie zn belofte niet is nagekomen. Hij zei dat ik hem niet moest straffen om zn eerlijkheid... Wat moet ik nu? Moet ik het hem zomaar vergeven?

Graag zou ik jullie mening willen weten.

Liefs
quote:sweetsweet19 schreef op 26 juli 2009 @ 18:32:

Nee, ik maak me niet druk om waar of met wie hij heeft geslapen, ik vertrouw hem wel, ik weet dat hij alleen heeft geslapen, dat is het punt ook niet... Ik vond het gewoon niet leuk en werd er boos om en vandaar dat ie tegen mij zei dat ik hem niet moet straffen omdat ie eerlijk vertelt waar hij is en wie er bij was. Hij belde me op omdat ie zich schuldig voelde over het feit dat ie had gedronken... Normaal gesproken komt ie zn beloftes wel na en is hij heel lief voor mij.

Normaal gesproken wel, maar soms (of met enige regelmaat) zuipt hij zich een stuk in zijn kraag en wordt hij agressief naar zijn omgeving. Maar dat maakt hij altijd weer goed. Want meestal is hij heel lief voor mij en ik vertrouw hem volkomen. Behalve als hij soms (of met enige regelmaat) zich een stuk in zijn kraag zuipt.Maar dat maakt hij altijd weer goed. Want meestal is hij heel lief voor mij en ik vertrouw hem volkomen. Behalve als hij soms (of met enige regelmaat) zich een stuk in zijn kraag zuipt.

Maar dat maakt hij altijd weer goed. Want meestal is hij heel lief voor mij en ik vertrouw hem volkomen. Behalve als hij soms (of met enige regelmaat) zich een stuk in zijn kraag zuipt.

Maar dat maakt hij altijd weer goed. Want meestal is hij heel lief voor mij en ik vertrouw hem volkomen. Behalve als hij soms (of met enige regelmaat) zich een stuk in zijn kraag zuipt. etc. etc.

En zo maken we het cirkeltje rond.

Lieve schat.... er bestaan er ook die zich niet klemzuipen, agressief worden, bij andere meiden blijven slapen (ernaast of op de bank), en die ALTIJD LIEF ZIJN.

En ze zijn niet zeldzaam, en ze zijn eerlijk zonder dat ze daarvoor een beloning verwachten. Zoek er zo eentje. Ze zijn er in alle soorten en maten.

Ik gun het je zo! En praat echt nooit, maar dan ook nooit meer het gedrag van deze *piep* goed.

Tja, ik had hem allang gedumpt. Dus, nee niet vergeven en heel hard wegrennen bij dat soort losers.
quote:sweetsweet19 schreef op 26 juli 2009 @ 13:22:

Hallo iedereen,

ik ben nieuw hier maar ik lees heel vaak mee hier.

Nu zit ik zelf met iets en ik weet niet wat ik ermee moet. Ik heb bijna 3 jaar een relatie met een jongen, alles gaat goed maar als hij drinkt dan wordt ie heel agressief. De laatste keer dat ie dronken was hebben we een grote ruzie gehad daarom heeft ie mij beloofd dat ie niet meer zou drinken. Vannacht belde hij me dronken op, hij had zitten drinken bij de vriendin van een vriend thuis (wat ik ook niet leuk vond), daar waren andere meisjes bij en hij was daar dus blijven slapen (wat ik helemaal niet leuk vond). Hij sliep alleen.. Ik ben boos geworden, maar ook omdat ie zn belofte niet is nagekomen. Hij zei dat ik hem niet moest straffen om zn eerlijkheid... Wat moet ik nu? Moet ik het hem zomaar vergeven?

Graag zou ik jullie mening willen weten.

LiefsSweet sweet: dit is géén leuke man. Dit is een agressieve man, die jou meerdere keren teleurstelt. Nee, je moet het hem niet 'zomaar' vergeven. Als mijn vriend dit zou doen bij mij zou ik hem denk ik verlaten.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven