Ben ik de enige?
zaterdag 15 september 2018 om 17:08
Sinds een paar maanden heeft mijn ex (van 3 jaar geleden, ik weet het te lang single) een nieuwe vriendin. Ik kan het niet laten om zo wekelijks op zijn en haar social media kanalen te kijken... Waarom zij wel en ik niet, dat gevoel. Wil erachter komen waarom... Ga er natuurlijk nooit achterkomen en ben oprecht blij voor hem, maar het knaagt wel. Ben ik de enige die dit gevoel over zijn ex heeft?
zaterdag 15 september 2018 om 22:27
Kan me voorstellen dat ik dat bij een ex ook zou hebben, daarom kijk ik niet op zijn social media. Dat is inderdaad jezelf pijnigen.
Sta je wel echt open voor een nieuwe relatie? Misschien ben je in je hoofd nog wel zo met je ex bezig dat er geen ruimte is voor iemand anders, ook al ben je wel over je ex heen.
Sta je wel echt open voor een nieuwe relatie? Misschien ben je in je hoofd nog wel zo met je ex bezig dat er geen ruimte is voor iemand anders, ook al ben je wel over je ex heen.
zaterdag 15 september 2018 om 23:01
Dat had ik vaak wel in het begin, (als hij degene was die de relatie had beëindigd, andersom kon ik vaak niet wachten dat hij een nieuwe vriendin had..)
Dat duurde dan een paar weken, en dan was het over, een paar maanden later dacht ik vaak, blij dat ik er vanaf ben, veel plezier ermee.
Dus het gaat wel over, het kan even duren, maar hou je niet meer met je ex bezig, dan is dat gevoel sneller weg dan je denkt.
Dat duurde dan een paar weken, en dan was het over, een paar maanden later dacht ik vaak, blij dat ik er vanaf ben, veel plezier ermee.
Dus het gaat wel over, het kan even duren, maar hou je niet meer met je ex bezig, dan is dat gevoel sneller weg dan je denkt.
zondag 16 september 2018 om 02:45
Waar staat dat ze niet verder kan?
Ze zegt alleen dat ze de drang heeft te blijven kijken en dat het knaagt te zien wat ze dan ziet. Logisch. Ze ziet iets wat ze niet hoort te zien maar tegenwoordig wel allemaal beschikbaar is. De mens is van nature al nieuwsgierig aangelegd, laat staan als het om een ex gaat.
zondag 16 september 2018 om 11:08
Ja herkenbaar zelfs na heel wat jaren blijft de nieuwsgierigheid. Denk dat dit heel menselijk is. We zijn van nature gewoon heel nieuwsgierig. Waarom blokkeer je ze niet?
Ik kijk soms ook op de social media van exen, het zou me niks verbazen dat zij mij ook weleens op hebben gezocht. Er is denk ik pas iets mis mee wanneer het je gaat belemmeren en je er een rot gevoel van krijgt. Niks mis mee om soms nieuwsgierig te zijn vind ik.
Ik kijk soms ook op de social media van exen, het zou me niks verbazen dat zij mij ook weleens op hebben gezocht. Er is denk ik pas iets mis mee wanneer het je gaat belemmeren en je er een rot gevoel van krijgt. Niks mis mee om soms nieuwsgierig te zijn vind ik.
zondag 16 september 2018 om 11:18
Ze moet kijken en het blijft knagen. Dan ga je dus niet verder.Deepfreeze schreef: ↑16-09-2018 02:45Waar staat dat ze niet verder kan?
Ze zegt alleen dat ze de drang heeft te blijven kijken en dat het knaagt te zien wat ze dan ziet. Logisch. Ze ziet iets wat ze niet hoort te zien maar tegenwoordig wel allemaal beschikbaar is. De mens is van nature al nieuwsgierig aangelegd, laat staan als het om een ex gaat.
Ik vind het ziekelijk, die drang om via social media exen te blijven volgen. En zorgelijk. Tijd om er wat mee te doen.
zondag 16 september 2018 om 11:19
Je bent nooit de enigste
Ik kijk soms een of twee keer in het jaar hoe met exen is via Social-media en dan kijk ik even ook even op de fb van hun partners en soms overige familieleden en daarna is dat weer over
Gewoon uit nieuwsgierigheid
Heel vaak vraag mij dan ook af wat zag ik ooit in hem maar denk ook van ik ben blij dat die gelukkig lijkt
Ik kijk soms een of twee keer in het jaar hoe met exen is via Social-media en dan kijk ik even ook even op de fb van hun partners en soms overige familieleden en daarna is dat weer over
Gewoon uit nieuwsgierigheid
Heel vaak vraag mij dan ook af wat zag ik ooit in hem maar denk ook van ik ben blij dat die gelukkig lijkt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zondag 16 september 2018 om 11:22
zondag 16 september 2018 om 11:26
Sinds een paar maanden heeft je ex een nieuwe partner. Je kijkt nog steeds op zijn profiel en het raakt je ook nog steeds na die paar maanden. Het gaat ook nog eens om een ex van 3 jaar terug.
Ik vind het eigenlijk wel zorgelijk dat je je ex van 3 jaar terug niet kan loslaten, zeker nu hij al maanden een relatie heeft. Ik zou niet willen weten waarom zij wel en jij niet. Ik zou eerder willen weten waarom het je niet lukt na al de tijd verder te gaan.
Ik vind het eigenlijk wel zorgelijk dat je je ex van 3 jaar terug niet kan loslaten, zeker nu hij al maanden een relatie heeft. Ik zou niet willen weten waarom zij wel en jij niet. Ik zou eerder willen weten waarom het je niet lukt na al de tijd verder te gaan.
zondag 16 september 2018 om 11:48
Dat.. ik was zo blij, kon hij eindelijk stoppen met mij stalken (letterlijk), vond het vooral sneu voor haar. Bij een oude crush / flirt heb ik nog wel eens gekeken, maar meer uit nieuwsgierigheid. Gaat het er niet meer om dat je zelf gewoon graag een relatie zou hebben? Of kan je je ex zelf niet goed loslaten?lineola schreef: ↑15-09-2018 23:01Dat had ik vaak wel in het begin, (als hij degene was die de relatie had beëindigd andersom kon ik vaak niet wachten dat hij een nieuwe vriendin had..)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!