Ben ik een saaie muts?

29-06-2022 09:33 202 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo dames (en de enkele heer),

Ik lees al een tijdje mee met dit forum en ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en besloten een post te maken over een probleem waar ik tegen aanloop.

Ik ben 32 en ik heb nog nooit een relatie gehad die langer duurde dan 2 maanden. Ik ga op genoeg dates, ik heb wel om de maand een leuke date met een man. Maar na 1 keer of 2 keer afspreken hoor ik niks meer van ze of ik krijg een berichtje van: ‘Je bent een lieve meid, maar ik zoek iemand met meer pit/avontuur/ballen’. En dit is elke keer maar weer. Ik heb het al van een stuk of 8 mannen gehoord. Dus ik vroeg mij af ben ik nu een saaie doos?

Ik vind mijzelf best actief in het leven staan. Ik werk 36 uur per week als manager in een winkel, heb een eigen woning, zit bij een wandelclub en zit bij een koor. Ik heb dus een drukke agenda en ik vind niet dat ik tuttig of saai ben. Als ik de hele dag bij mijn ouders op de bank zou hangen, oké dan snap ik die kritiek. Maar ik heb een best actief leven. Wat moet ik doen zodat mannen mij uitdagender vinden?

Vriendinnen om mij heen gaan om de haverklap trouwen of krijgen kinderen. Ik wil dit ook erg graag, maar eerst moet ik een man aan de haak slaan. Hoe zorg ik dat mannen meer interesse in mij hebben? Heeft iemand tips?
Ik ben ook saai, als ik jouw omschrijving lees en toch al jaren gelukkig getrouwd. Op basis van mijn ervaring lijkt er dus geen relatie te zijn tussen die twee zaken. Waarschijnlijk kom je gewoon niet de juiste tegen. Misschien lukt het beter als je je aansluit bij een wandelvereniging of een andere organisatie die uitjes organiseert. Dan is het wat meer ongedwongen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Mimixxx schreef:
29-06-2022 16:22