ben ik nou gek???? [Geen OP]

22-05-2020 18:09 286 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-06-2020 15:27
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 19:17
en ex is vrij om naar verjaardagen en bruiloften e.d ( mits uitgenodigd) en ook begrafenissen te gaan
Tuurlijk is hij vrij om naar verjaardagen bruilofte e.d. te gaan als hij is uitgenodigd. Los van of jij bent uitgenodigd.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
22-05-2020 19:18
Kortom, dat met die stichting is uitgepraat en verleden tijd. Waarom zou jij er dan wél in blijven hangen??
omdat ik haar niet geloof, en dat is mijn recht .
ik wil best met hem om blijven gaan als is het alleen om ons meissie, maar ik kies ervoor om niet met haar om te gaan.
Als ik haar zie doe ik netjes , ik ga niet schelden ofzo, maar ik ben ook niet van plan om vriendjes te gaan worden.
Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 19:17
en ex is vrij om naar verjaardagen en bruiloften e.d ( mits uitgenodigd) en ook begrafenissen te gaan
Ik vind alleen niet dat ik hem nog mee hoef te laten doen bij bvb kerst , sinterklaas oud en nieuw e.d en zeker niet met haar!!
Als dat jaloers klinkt dan is dat maar zo.....
slepen jullie ook alleemaal jullie exen nog mee naar dat soort dingen??
Ik ga ook niet naar zijn familie hoor, dus die verhouding ligt zoiezo al scheef
Nee ik doe dat ook niet, maar dan omdat ik direct na de scheiding voor mezelf een scheidingslijn heb getrokken tussen oude situatie /nieuwe situatie in een tijd dat we totaal nog niet bezig waren met nieuwe partners.
Om ineens van alles te veranderen omdat hij een nieuwe vriendin heeft, dat vind ik kleinzielig.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 19:17
en ex is vrij om naar verjaardagen en bruiloften e.d ( mits uitgenodigd) en ook begrafenissen te gaan
Ik vind alleen niet dat ik hem nog mee hoef te laten doen bij bvb kerst , sinterklaas oud en nieuw e.d en zeker niet met haar!!
Als dat jaloers klinkt dan is dat maar zo.....
slepen jullie ook alleemaal jullie exen nog mee naar dat soort dingen??
Ik ga ook niet naar zijn familie hoor, dus die verhouding ligt zoiezo al scheef
Nee dat wordt nu apart gevierd en dat is rot, zij vieren vanaf nu samen met de kinderen, je moet een nieuwe kerst bedenken, wellicht met je familie en neefjes en nichtjes.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 19:17
en ex is vrij om naar verjaardagen en bruiloften e.d ( mits uitgenodigd) en ook begrafenissen te gaan
Ik vind alleen niet dat ik hem nog mee hoef te laten doen bij bvb kerst , sinterklaas oud en nieuw e.d en zeker niet met haar!!
Als dat jaloers klinkt dan is dat maar zo.....
slepen jullie ook alleemaal jullie exen nog mee naar dat soort dingen??
Ik ga ook niet naar zijn familie hoor, dus die verhouding ligt zoiezo al scheef
Wat wij doen is niet relevant. Jij sleept ex al jaren mee naar die gelegenheden. Dochter is dus gewend dat hij erbij is. En dan mag dat ineens niet meer? Hoe wil je dat aan je dochter uit gaan leggen?
En ja je bent stikjaloers. Hoe eerder je dat aan jezelf toe geeft en gaat verwerken, hoe beter, vooral voor dochter, die op plek 1 hoort te staan en dus niet in dit getrek terecht hoort te komen.
Opvallend is ook dat je M ergens de vriendelijkheid zelve noemt. Dan zal het toch niet zo een slecht mens zijn? En diep vanbinnen zie je dit zelf blijkbaar ook. Snap dat het pijn doet dat je nu toch je 1e plek in zijn leven kwijt bent maar wrok brengt je nergens. Behandel het als een break up, huil, eet een bak ijs en let it go.
Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 19:17
en ex is vrij om naar verjaardagen en bruiloften e.d ( mits uitgenodigd) en ook begrafenissen te gaan
Ik vind alleen niet dat ik hem nog mee hoef te laten doen bij bvb kerst , sinterklaas oud en nieuw e.d en zeker niet met haar!!
Als dat jaloers klinkt dan is dat maar zo.....
slepen jullie ook alleemaal jullie exen nog mee naar dat soort dingen??
Ik ga ook niet naar zijn familie hoor, dus die verhouding ligt zoiezo al scheef
Nee, maar jij wel. Tot nu.
Dus wat is er feitelijk veranderd? Had je niet verwacht dat het leven door zou gaan?
Verwachtte je nog iets van hem relatiegewijs?

Wat deed zijn vorige vriendin verkeerd volgens jouw maatstaven?
Alle reacties Link kopieren
Hij hoort al 7 jaar niet meer officieel bij de familie. Om dit soort rare situaties te voorkomen had je meteen duidelijk moeten zijn. Gescheiden = gescheiden. Prima dat jullie goed met elkaar omgaan in het belang van jullie dochter, maar waarom moet een ex van 7 jaar geleden in jouw familieapp en moet hij mee naar feesten en partijen?
Alle reacties Link kopieren
Heb je nu al een beetje het idee dat je overdreven reageert op de situatie na alle reacties?
Daarbij lees ik eigenlijk dat in jouw omgeving jij een beetje de lastpak bent, je dochter is boos op je, je ex is boos, je familie is boos, met die vrouw kun je het niet vinden, het pleegkind heeft de pest aan je..
Die vrouw is lief zeg je en dat klopt ook wel met je verhaal, dochter is dol op haar, pleegkind is dol op haar, ik denk dat je een erg boos iemand bent en dat je even wakker geschud moet worden en je jaloezie aan moet pakken.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
22-05-2020 18:48
Ik vind dat jullie veel te klef zijn en nog semi samen waren, heel onduidelijk ook voor jullie kind. Nu heeft hij iemand anders en moet jij nogmaals de scheiding doormaken.
Je bent niet los van hem, deze vriendin is niet goed en met de vorige had je ook mot.
Tijd om echt los te komen en duidelijke grenzen te leggen voor iedereen.
Niet eens om die vakantie maar puur omdat het er tijd voor is.
Dit ja.
Alle reacties Link kopieren
En ik denk dat jullie tijdens vakanties ook erg "close" waren?
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
22-05-2020 19:23
Nee ik doe dat ook niet, maar dan omdat ik direct na de scheiding voor mezelf een scheidingslijn heb getrokken tussen oude situatie /nieuwe situatie in een tijd dat we totaal nog niet bezig waren met nieuwe partners.
Om ineens van alles te veranderen omdat hij een nieuwe vriendin heeft, dat vind ik kleinzielig.
Dit geldt voor mij ook.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-05-2020 19:37
Hij hoort al 7 jaar niet meer officieel bij de familie. Om dit soort rare situaties te voorkomen had je meteen duidelijk moeten zijn. Gescheiden = gescheiden. Prima dat jullie goed met elkaar omgaan in het belang van jullie dochter, maar waarom moet een ex van 7 jaar geleden in jouw familieapp en moet hij mee naar feesten en partijen?
Precies.


Jouw ouders zitten toch ook niet te wachten op haar als nieuwe schoondochter , lijkt mij. Je kunt idd ook overdrijven met modern-relaxed zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat je jezelf moet afvragen TO, waarom waren jullie nog zo close. Is hij gewoon zo vertrouwd dat hij voelt als een broer of neef of goede vriend? In dat geval zou het niet uitmaken namelijk of hij een partner heeft of niet. Dan ben je gewoon familie en wil je het beste voor elkaar en is hij altijd welkom.
Je moet je afvragen of je een dubbele agenda hebt en wees eerlijk naar jezelf.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
22-05-2020 19:37
Heb je nu al een beetje het idee dat je overdreven reageert op de situatie na alle reacties?
Daarbij lees ik eigenlijk dat in jouw omgeving jij een beetje de lastpak bent, je dochter is boos op je, je ex is boos, je familie is boos, met die vrouw kun je het niet vinden, het pleegkind heeft de pest aan je..
Die vrouw is lief zeg je en dat klopt ook wel met je verhaal, dochter is dol op haar, pleegkind is dol op haar, ik denk dat je een erg boos iemand bent en dat je even wakker geschud moet worden en je jaloezie aan moet pakken.
Ik denk dat sommige vrouwen hier zich even voor moeten gaan stellen dat hun ( nu huidige) ex partner met zijn nieuwe vriendin tijdens het Kerstdiner bij hun ouders aan de eettafel zitten. En dat die nieuwe partner dan jouw zus uitnodigt om iets gezelligs te doen.

Nog zo leuk ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee, je bent niet gek. Je klinkt wel heel jaloers.
Je doet me denken aan die ex van 90 days to wed, die tenenkrommend blij en liefdevol deed over de nieuwe 20 jarige vlam van haar ex en ze zelfs trouwde. :@@:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jouw redenering vrij raar. Hij komt goed overeen met jouw familie, hij is een vriend van de familie geworden. Waarom moet hij hen allemaal laten vallen omdat hij een nieuwe vriendin heeft? De vriendschap met jouw familie staat los van jullie & zijn relatiestatus.

Ik denk dat het voor jou allemaal oké was dat hij nog mee kwam zo lang hij single was, omdat je er niet bij stil stond dat hij in de liefde verder ging. Het voelt een beetje alsof jullie uit elkaar zijn gegaan en dat voor jou oké was, ZO LANG er op geen enkel ander vlak verandering kwam. Alles zoals vanouds terwijl vanouds eigenlijk niet meer bestond.

Als je niet geconfronteerd wilde worden met je ex die verder gaat, dan had je moeten aangeven dat hij niet meer welkom was in de familie van zodra de relatie beëindigd werd en het hoofdstuk afsluiten. Dit is vrij oneerlijk voor hem, hij mag nog omgaan met je familie maar enkel op voorwaarde dat hij dan geen nieuwe vriendin neemt. Je bent jaloers.

Alsook vind ik het wel oké dat de reis met jou niet door gaat maar hij liever met zijn nieuwe partner gaat. Stel dat jij een nieuwe partner had, zou jij nog vertrekken met je ex of met je nieuwe partner?
helena_z wijzigde dit bericht op 22-05-2020 20:10
0.29% gewijzigd
leeg
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
22-05-2020 19:56
Ik denk dat sommige vrouwen hier zich even voor moeten gaan stellen dat hun ( nu huidige) ex partner met zijn nieuwe vriendin tijdens het Kerstdiner bij hun ouders aan de eettafel zitten. En dat die nieuwe partner dan jouw zus uitnodigt om iets gezelligs te doen.

Nog zo leuk ?
Ik zou het al niet leuk gevonden hebben als mijn expartner zonder nieuwe vriendin er gezellig bij zit aan het kerstdiner en mijn zus uitnodigt om iets te gaan doen. De fout ligt bij TO die het al die tijd heeft toegestaan in haar ontkenningsfase dat "hoe het altijd geweest is" voorbij was en nu dit nu pas beseft omdat die vriendin erbij komt kijken.
leeg
Alle reacties Link kopieren
to heb jij vaker met veel mensen ruzie? En ben je dan heel erg overtuigd van je eigen gelijk?

Het is heel logisch dat de nieuwe vriendin van je ex het niet leuk vindt dat hij met zijn ex op vakantie gaat. Dat zou ik ook niet oke vinden bij een nieuwe partner.

Dar je het allemaal snel vind snap ik... maar jij bent ook snel want hij is net 7 dagen met haar en nu moet ie al uit die familie app. Allemaal manipulatie en aandachttrekkerij.

Laat die kerel met rust. Jullie zijn 7 jaar uit elkaar. Hij is jou niks verplicht. Echt niet. Jij zou zelf voorgesteld moeten hebben om afstand te doen van die vakantie zodat hij met zijn nieuwe vriendin kan gaan.

Maar jij mag haar niet omdat ze hem iets heeft geflikt. Waar the fuck bemoei je je mee. Het is een ex van 7 jaar geleden en het is niet aan jou om te bepalen wat hij wel en niet pikt en hun ruzietjes heb jij al helemaal niks mee te maken. Je maakt jezelf veel te belangrijk. Ke bent de moeder van zijn kind. En jullie gaan goed met elkaar om. Meer niet.

Je komt echt heel naar en jaloersig over. Was het wel echt over? Hadden jullie nog sex? Als je hem echt geluk gunt dan ga je niet al in de eerste week oorlog lopen schoppen dan wacht je het lekker af. Misschien is t over een paar weken weer over. En dan had je alsnog mee gekund op vakantie. Een bescheidener rol had je mooier gestaan. Nu ben je echt een drama queen met je geeis en dat maakt je niet aantrekkelijkee.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
22-05-2020 19:51
Precies.


Jouw ouders zitten toch ook niet te wachten op haar als nieuwe schoondochter , lijkt mij. Je kunt idd ook overdrijven met modern-relaxed zijn.
Ja precies.
Lekker modern hoor :nut:
Alle reacties Link kopieren
Helena_z schreef:
22-05-2020 20:09
Ik zou het al niet leuk gevonden hebben als mijn expartner zonder nieuwe vriendin er gezellig bij zit aan het kerstdiner en mijn zus uitnodigt om iets te gaan doen. De fout ligt bij TO die het al die tijd heeft toegestaan in haar ontkenningsfase dat "hoe het altijd geweest is" voorbij was en nu dit nu pas beseft omdat die vriendin erbij komt kijken.
De fout ligt bij allebei.
Die ex komt net zo goed naar die feestjes en zit net zo goed in die app.

Waarom is TO eigenlijk gescheiden als ze zich als man en vrouw gedragen?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor ik ben de kwaaie peer, het was wel over in zoverre dat we apart woonden.
We zijn ook niet uit elkaar gegaan omdat de liefde over was, we konden alleen niet meer met elkaar in 1 huis wonen.
Hij heeft me tot de dag voor zij kwam nog steeds gezegd dat ie van me hield, noemde mij zijn vriendin maar zei er meteen bij dat we allebei vrij waren om om ons heen te kijken, maar dat hij dat geen behoefte aan had en dat als er een nieuwe liefde kwam er niks zou veranderen. Zij had dan maar te accepteren dat ik een plek had in zijn leven en als ze dat niet kon dan was dat jammer voor haar.
Dus ja, misschien ben ik jaloers. Maar daar heb ik dan ook redenen toe.
Nee, ik heb niet met iedereen ruzie en dat heb ik eigenlijk nooit.
Ik ben dus ook geen " lastpak"
En dat ik zeg dat zij de vriendelijkheid zelve is dan bedoel ik dat dus tussen haakjes. Niet dus.....
Ze speelt een spelletje .....
En ex heeft in die 7 jaar niet eerder een andere vriendin gehad, hij heeft alleen een tijdje om deze vrouw heen gedraaid maar is afgehaakt omdat hij niet eens naar haar mocht wijzen zonder dat ze hysterisch begon te gillen en te stressen.
Nu is dat blijkbaar allemaal ineens 100% anders.
En dat pleegkind een hekel aan mij heeft is omdat haar vader mij sexueel misbruikt heeft en haar ook + haar zusjes en die zit nu in de gevangenis.

Oja, had ik al vermeld dat ex autistisch is?? Nou, dat dus ook nog eens.
Alle reacties Link kopieren
En ja ik zou gewoon met mijn ex op vakantie gaan als ik een nieuwe vriend, had als dat al een jaar was afgesproken.
Ik kom mijn beloftes nl na.
En ik had zeker niet mijn nieuwe relatie dat laten beslissen!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Vrouwtjepollewop schreef:
22-05-2020 21:33
Ja hoor ik ben de kwaaie peer, het was wel over in zoverre dat we apart woonden.
We zijn ook niet uit elkaar gegaan omdat de liefde over was, we konden alleen niet meer met elkaar in 1 huis wonen.
Hij heeft me tot de dag voor zij kwam nog steeds gezegd dat ie van me hield, noemde mij zijn vriendin maar zei er meteen bij dat we allebei vrij waren om om ons heen te kijken, maar dat hij dat geen behoefte aan had en dat als er een nieuwe liefde kwam er niks zou veranderen. Zij had dan maar te accepteren dat ik een plek had in zijn leven en als ze dat niet kon dan was dat jammer voor haar.
Dus ja, misschien ben ik jaloers. Maar daar heb ik dan ook redenen toe.
Nee, ik heb niet met iedereen ruzie en dat heb ik eigenlijk nooit.
Ik ben dus ook geen " lastpak"
En dat ik zeg dat zij de vriendelijkheid zelve is dan bedoel ik dat dus tussen haakjes. Niet dus.....
Ze speelt een spelletje .....
En ex heeft in die 7 jaar niet eerder een andere vriendin gehad, hij heeft alleen een tijdje om deze vrouw heen gedraaid maar is afgehaakt omdat hij niet eens naar haar mocht wijzen zonder dat ze hysterisch begon te gillen en te stressen.
Nu is dat blijkbaar allemaal ineens 100% anders.
En dat pleegkind een hekel aan mij heeft is omdat haar vader mij sexueel misbruikt heeft en haar ook + haar zusjes en die zit nu in de gevangenis.

Oja, had ik al vermeld dat ex autistisch is?? Nou, dat dus ook nog eens.
Kijk, dat maakt het verhaal al heel anders he. En ja dan is het logisch dat je gekwetst bent, maar dan nog blijf ik bij, verdriet verwerken en doorgaan. Ga geen strijd voeren of verbitterd doen, heb je niks aan en is voor je dochter ook niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
En waar bemoei ik me mee??
Dat verhaal wat ze rondbazuinde had mijn dochter ook kunnen schaden. Daar bemoei ik me mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven