Ben ik nu zo onzeker? Of kloppen mijn gedachten en gevoelens

11-09-2019 11:53 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal..

Ik had nooit van mijzelf gedacht een topic te starten over mijzelf
Dit zegt al iets over mijn positie in mijn relatie ben ik bang..

Anyway.. ik heb sinds vier maanden een nieuwe partner. Ontmoet via een dating site! Wat ontzettend spannend en leuk😃

Het begin van ons avontuur ging goed. Ik leerde al snel mensen in zijn omgeving kennen. Ouders en kind ontmoet. Ook de vriendenkring! Als we samen zijn hebben we het dan ook erg fijn met elkaar!

Echter knaagt er iets aan mij..
Zodra ik iets vraag krijg ik wisselende antwoorden.. soms is het links dan weer rechts..
Zijn telefoon en tablet zijn heilig! Mocht ik ABSOLUUT niet in..
sinds een week wel, maar er staat dan ook helemaal niks meer in.. geen messenger berichten meer.. geen foto’s meer.. alles weg🤷🏽‍♀️
Wanneer ik vraag waarom hij dit heeft verwijderd zegt hij dat hij dit niet heeft gedaan.. ging automatisch zegt hij dan.. pfff
Als ik dan doorvraag zegt hij.. ja heb dingen gewist maar weet niet precies wat🤷🏽‍♀️
Als ik dan zeg je verteld verschillende dingen en vind dat vervelend, krijg ik herhaalde antwoorden van daarvoor ...

Een langere tijd heeft hij nog steeds op de dating site gestaan. Snap ik na een maand denk je niet ik weet het helemaal zeker. Toch werd ik er onzeker van.. hij heeft het nu verwijderd.. denk ik🙄

Ik ben in voorgaande relaties veel bedonderd en heb dan al niet snel vertrouwen in iemand. Heb hem dit ook verteld! Hij reageerde toen erg lief en vertelde niet bang te moeten zijn, want hij is stapel gek op mij.

Toch blijf ik telkens twijfelen omdat ik het gevoel heb dat hij niet helemaal eerlijk is..
Ik weet dat dit gevoel van mijzelf kan zijn.. maar weet dat niet zeker.
Ik heb nog gedacht misschien heeft hij alles weg gehaald omdat hij weet dat ik snel onzeker en onrustig ben. Dat hij dat niet wilde en dacht laat ik alles maar weghalen.. dat is een lieve gedachte van hem als dat zo is toch?!
Ik slaap slecht... denk er veel aan.. spreek er met een vriendin over..
Die zegt dat ik het beter uit kan maken als het gevoel niet goed is.
Echter wil ik dat nog niet want twijfel of het mijn eigen onzekerheid is of toch zijn niet eerlijk zijn...

Liefs van een onrustig meiske
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
11-09-2019 12:44
Als het niet de juiste vingerafdruk is kan je er met een code in. Ik ken de code van mijn man en hij die van mij.
Wij gebruiken elkaars phone wel eens. Heb daarstraks nog een schrijffout verbeterd in zijn FB :p:
Dat is pas kansloos! Als mijn vriend dat bij mij deed, gooide ik alleen daarom al 3 sloten op m’n telefoon! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Dan maar geen relatie. Dit is ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Likkepotjes schreef:
11-09-2019 21:45
Openheid bedoel ik mee geen dingen snel verwijderen voordat je mij een telefoon in handje geeft. Hij mag en kan alles doen wat hij zelf wil
Als hij dingen wil doen waar ik niet achter sta wil ik wel graag weten
Dan kan ik zelf de keuze maken of ik doorga of niet
Niet dingen verbergen en dan de keuze weg laten
Snap je wat ik bedoel?
Toch geef je zelf steeds aan dat het voor jou enorm belangrijk is dat alle informatie op zijn telefoon aanwezig blijft. Waarom eigenlijk als je toch niet neust in zijn telefoon? Jullie gaan toch niet gezamenlijk alle appjes etc doornemen?
Likkepotje, je houdt jezelf gruwelijk voor de gek. Dit hele topic draait erom dat je alles in zijn telefoon wil zien omdat je het anders niet vertrouwt. Dit terwijl je zelf niets wil inkijken. Beetje raar hè ?
Waarom blijf je niet onverwacht een hele week bij hem bivakkeren? Misschien geeft dat meer duidelijkheid. Als dat tenminste van hem mag....
Waarom is het ok om wantrouwig te zijn als je ooit bedonderd bent? Deze man is jouw ex niet en als je hem niet vertrouwt, waarom heb je er dan een serieuze relatie mee?

Alsof het nu zijn taak is om jou gerust te stellen omdat je ooit bedrogen bent. Alsof je bedrog kan voorkomen door zijn telefoon uit te pluizen.
Anárion schreef:
11-09-2019 16:44
Telefoon op de kop doen wel meer mensen. Ik ook, bijvoorbeeld op mijn werk. Anderen hoeven niet zien wat ik aan berichten binnenkrijg.
Je zegt dat alles gewist was. Dat betekent dus dat je in zijn whatsapp bent gaan kijken, in zijn foto's, telefoongesprekken, internetgeschiedenis. Dat noem ik niet 'even iets opzoeken'.
Ik doe het ook wel als ik gewoon niet afgeleid wil worden. Bijvoorbeeld als ik met een leuk persoon ben. Maar dat kan ook weer verkeer worden opgevat, begrijp ik nu.
vanlippebiesterveld schreef:
12-09-2019 17:42
Toch geef je zelf steeds aan dat het voor jou enorm belangrijk is dat alle informatie op zijn telefoon aanwezig blijft. Waarom eigenlijk als je toch niet neust in zijn telefoon? Jullie gaan toch niet gezamenlijk alle appjes etc doornemen?
Likkepotje, je houdt jezelf gruwelijk voor de gek. Dit hele topic draait erom dat je alles in zijn telefoon wil zien omdat je het anders niet vertrouwt. Dit terwijl je zelf niets wil inkijken. Beetje raar hè ?
Waarom blijf je niet onverwacht een hele week bij hem bivakkeren? Misschien geeft dat meer duidelijkheid. Als dat tenminste van hem mag....
Dit. Ik snap er niet veel van, TO. Wat namen jullie dan samen door?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven