ben verward, is dit vriendschap of meer ?

02-11-2008 18:09 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik wil heel graag een situatie voorleggen aan jullie, waarvan ik graag wil weten hoe jullie hier over denken. Of misschien heeft iemand raad, tips of iets soortgelijks meegemaakt, ik hoor het allemaal graag!

Ik ken een jongen sinds midden juli, van begin af aan klikte het heel erg, we waren al snel uren aan het msn-en en hebben tot op de dag van vandaag altijd zoveel te vertellen aan elkaar. Erg bijzonder, want ik heb normaal nooit dat ik echt uren met iemand kan msn-en en dat iedere dag…….. Daarnaast vinden we elkaar fysiek aantrekkelijk en die spanning was vanaf begin af aan al een beetje voelbaar. We hebben elkaar een aantal keer gezien en het was gewoon erg gezellig steeds. In een dronken bui hebben we een keertje gezoend, maar verder niet. Tot gisteravond; hij was weer bij me en we hebben naast elkaar gemasturbeerd, verder niet elkaar aangeraakt, dat wilde ik bewust niet en ik hield mijn kleding aan. Maar toch hebben we dat wel gedaan. Nu sprak ik hem vandaag weer en we waren het er over eens dat we niet willen dat dit onze vriendschap verpest, daarvoor is het te dierbaar en bijzonder. En dat we allebei niet weten hoe we ons contact van de laatste maanden + gisteravond moeten opvatten. Want als eerste, we hebben beiden nooit sex met een normale vriend/vriendin, maar waarom dan wel dit tussen ons (aangezien we elkaar gewoon als vrienden zien)??? Ik weet alleen dat het beter is dat we dit niet meer doen, aangezien het zo snel de andere kant op kan gaan, steeds intiemer worden en één van ons of beiden? worden misschien wel verliefd. En ten tweede, we kletsen dus uren met elkaar, dat is ook erg nieuw en vreemd voor ons, beetje een verslaving is het geworden:P

Tja wat is het probleem zou je denken, tja de een woont aan de ene kant van het land en de ander aan de andere kant van het land, daarnaast zijn er nog een paar dingen die wat anders liggen tussen ons, of waar veel over gesproken moet worden. Een relatie met hem, hmm nee heb er eigenlijk verder ook nooit serieus over nagedacht, vind dit alleen erg verwarrend nu! Oftewel, punt is dus, dat ik niet goed weet wat ik ermee aan moet, wat ik ervan moet denken (ook naar mezelf toe)…..Wie heeft hier wat over te zeggen, raad of tips, alvast heel erg bedankt!!!
quote:verward82 schreef op 02 november 2008 @ 18:09:

Beste mensen,

Ik wil heel graag een situatie voorleggen aan jullie, waarvan ik graag wil weten hoe jullie hier over denken. Of misschien heeft iemand raad, tips of iets soortgelijks meegemaakt, ik hoor het allemaal graag!

Ik ken een jongen sinds midden juli, van begin af aan klikte het heel erg, we waren al snel uren aan het msn-en en hebben tot op de dag van vandaag altijd zoveel te vertellen aan elkaar. Erg bijzonder, want ik heb normaal nooit dat ik echt uren met iemand kan msn-en en dat iedere dag…….. Daarnaast vinden we elkaar fysiek aantrekkelijk en die spanning was vanaf begin af aan al een beetje voelbaar. We hebben elkaar een aantal keer gezien en het was gewoon erg gezellig steeds. In een dronken bui hebben we een keertje gezoend, maar verder niet. Tot gisteravond; hij was weer bij me en we hebben naast elkaar gemasturbeerd, verder niet elkaar aangeraakt, dat wilde ik bewust niet en ik hield mijn kleding aan. Maar toch hebben we dat wel gedaan. Nu sprak ik hem vandaag weer en we waren het er over eens dat we niet willen dat dit onze vriendschap verpest, daarvoor is het te dierbaar en bijzonder. En dat we allebei niet weten hoe we ons contact van de laatste maanden + gisteravond moeten opvatten. Want als eerste, we hebben beiden nooit sex met een normale vriend/vriendin, maar waarom dan wel dit tussen ons (aangezien we elkaar gewoon als vrienden zien)??? Ik weet alleen dat het beter is dat we dit niet meer doen, aangezien het zo snel de andere kant op kan gaan, steeds intiemer worden en één van ons of beiden? worden misschien wel verliefd. En ten tweede, we kletsen dus uren met elkaar, dat is ook erg nieuw en vreemd voor ons, beetje een verslaving is het geworden:P

Tja wat is het probleem zou je denken, tja de een woont aan de ene kant van het land en de ander aan de andere kant van het land, daarnaast zijn er nog een paar dingen die wat anders liggen tussen ons, of waar veel over gesproken moet worden. Een relatie met hem, hmm nee heb er eigenlijk verder ook nooit serieus over nagedacht, vind dit alleen erg verwarrend nu! Oftewel, punt is dus, dat ik niet goed weet wat ik ermee aan moet, wat ik ervan moet denken (ook naar mezelf toe)…..Wie heeft hier wat over te zeggen, raad of tips, alvast heel erg bedankt!!!

Ik vraag me sterk af of jullie elkaar wel alleen als vrienden zien...als jij nou eens heel diep in je hartje kijkt en volledig eerlijk tegen jezelf bent....wat denk je dan? Wat voel je?

Ik denk dat je dan je antwoord hebt.

Niemand kan jou advies geven over wat je zelf voelt...
Je kent hem pas een paar maanden, veel contact, elkaar fysiek aantrekkelijk vinden, er is spanning tussen jullie..

Hoezo moet deze jongen een normale vriend blijven? Klinkt alsof jullie het wel van elkaar te pakken hebben, zeker als je al een keer hebt gezoend en de behoefte hebt aan sex als je bij elkaar bent (anders zouden jullie niet masturberen).

Ga ervoor zou ik zeggen.
Bedankt voor het advies. Nog even een aanvulling..

Ik ben niet verliefd en we hebben nooit gedate, elkaar alleen als vrienden gezien van begin af aan. tja ik ben toch altijd wel verliefd, eer ik iets begin. Druk ik het weg of is het iets anders? En ik kom net uit moeilijke relatie sinds half jaar, dus weet sowieso wel dat ik heel terughoudend ben. hij heeft zelf 3 maanden geleden pas een lange relatie beeindigd en is ook voorzichtig.
Volgens mij zijn jullie beiden verliefd maar durven jullie dat niet toe te geven aan elkaar en aan jezelf. Kijk lekker aan hoe het verder verloopt tussen jullie en dan zie je het vanzelf wel.
Masturberen met je kleren aan?
quote:wuiles schreef op 02 november 2008 @ 20:02:

Masturberen met je kleren aan?

Dat dacht ik ook meteen.

Waarom zou je masturberen naast elkaar als je enkel vrienden bent? Onder het mom van 'vrienden delen alles'?
behalve dat jullie allebei net uit een lange (vervelende) relatie komen, zijn er nog andere redenen dat je niet verliefd 'wilt' zijn???

Wat het lijkt mij dat je het probeert weg te stoppen...
Haha ja dat kan als vrouw zijnde;) maar idd, waarom zou je dat doen? tja wat ik kan bedenken is, je bent beiden vrijgezel en vind elkaar wel aantrekkelijk dus tja dan gebeuren die dingen al sneller...zonder dat je gelijk verder iets wilt met elkaar.

En trouwens ik wil echt geen relatie met iemand die aan de andere kant van het land woont, heb daar totaal geen goede ervaringen mee...

En tja kijken hoe het loopt, we weten dus niet of dat wel goed is, want we willen de vriendschap niet kwijt, wat als 1 van ons verliefd wordt en de ander niet, dat gaat vrijwel altijd mis, of misschien wel beiden (wat ik me nu totaal niet kan voorstellen) maar dan zal de afstand een heel groot probleem zijn en dat wil ik echt niet, dus ik zie eigenlijk geen goede opties in deze situatie. Sowieso geen intimiteit meer delen....
als je beiden verliefd bent, dan maakt afstand niks meer uit en als je echt goede vrienden bent, je hebt al gezoend en gefrunnikt ;) dan is je vriendschap toch sowieso al een beetje veranderd...richting vriendschap+....ik zou denk ik de stap wel durven zetten...heeft een van jullie beiden sinds jullie elkaar kennen 'iets' met iemand anders gedaan?
het klinkt me meer in de oren alsof jullie/jij bang zijn.... je boodschap is nogal dubbel namelijk... je hebt nu toch al meer gedaan/bent verder gegaan dan in een 'normale' vriendschap, dus waar wacht je op ???
Hm o.a. afstand was nogmaals juist een groot probleem in mijn vorige relatie, je kunt er niet makkelijk gelijk voor elkaar zijn als dat echt nodig blijkt of makkelijk iets vieren als dat het moment is etcc....lijkt me duidelijk...En ja beiden hebben we in de tijd dat we elkaar kennen vaker 'iets' met anderen gedaan en ik praat iedere dag over allerlei mannen en hij over allerlei vrouwen, zoals vrienden doen:)
Ik zal dan ook maar even reageren (ik ben de jongen waar ze het over heeft) Dit topic is dan ook een idee van beide omdat we benieuwd waren hoe anderen er over dachten omdat we zelf niet weten wat we er mee aanmoeten.

We vinden elkaar heel erg leuk maar het probleem waar iedereen over heen lijkt te kijken is dat we een hele goede vriendschap hebben. We zijn op korte tijd heel erg hecht geworden en ik wil haar niet kwijt. Daar is ze me te dierbaar voor.

We kunnen het wel 'proberen' maar het risico is toch best groot dat het misloopt met als gevolg dat de vriendschap niet meer is als voorheen. Dit is in het verleden bij mij al een keer gebeurd met een goede vriendin dus ik ben daar extra voorzichtig mee. Je kunt dan beter vroeg stoppen dan het uit de hand loopt en je achteraf niks meer hebt. Ook belangrijk is dat ik al een paar relaties achter de rug heb en er nu echt 100% voor wil gaan. Ik wil niet meer 'proberen'.
*kick*

even het topic weer onder de aandacht brengen. We zijn nog steeds benieuwd naar meningen van mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven