Bi-schierig

07-02-2009 19:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben sinds vorig jaar er achter gekomen dat ik ontzettend bi-schierig ben en wel eens zou willen weten hoe het met een vrouw is...

Ik zou graag ervaringen van mede-bi-schierigen "lotgenoten"willen horen

Ik heb zelf nog helemaal geen ervaring , ben wel op een aantal sites aan het rondneuzen in de hoop zo wat wijzer te worden.

Helaas....ik kom er weinig echte ervaringen tegen.

Chatten doe ik ook wel eens met bi-vrouwen en ik vraag hun ook de hemd van het lijf, maar tot nu toe heb ik nog zoveel vragen.

Dus wie zou met mij haar ervaringen willen delen?

Groetjes Mandy.
Behandel anderen zoals je zelf behandelt zou willen worden.
Wat voor dingen wil je weten dan ? Qua seks ? Is toch een beetje een kwestie van al doende leert men , net zoals dat gaat wanneer je hetero ( of homofiel/ lesbisch ) bent . Of denk je zelf van niet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als het is om de sex uit te proberen: moet je dan niet een klik hebben met die vrouw, net als je dat met een man hebt? Of is dat bij bi-sex minder van belang?

Als het is om meer te weten te komen, dan zijn er best wel veel fora waar je terecht kunt, speciaal voor bi-vrouwen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je chat met bi-vrouwen ....geloven ze dan zomaar direct meteen dat jij een vrouw bent , of geloof jij zondermeer dat de ander een vrouw is ? Er zijn namelijk hordes mannen die zich op het world wide web voordoen alsof ze een jong , blond , slank , geil , gewillig , biseksueel meisje zijn , in de hoop op spannende chats en/of meer .
Kwestie van uitproberen hè, als je zo bi-schierig bent...