Bi-schierig

07-02-2009 19:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben sinds vorig jaar er achter gekomen dat ik ontzettend bi-schierig ben en wel eens zou willen weten hoe het met een vrouw is...

Ik zou graag ervaringen van mede-bi-schierigen "lotgenoten"willen horen

Ik heb zelf nog helemaal geen ervaring , ben wel op een aantal sites aan het rondneuzen in de hoop zo wat wijzer te worden.

Helaas....ik kom er weinig echte ervaringen tegen.

Chatten doe ik ook wel eens met bi-vrouwen en ik vraag hun ook de hemd van het lijf, maar tot nu toe heb ik nog zoveel vragen.

Dus wie zou met mij haar ervaringen willen delen?

Groetjes Mandy.
Behandel anderen zoals je zelf behandelt zou willen worden.
Wat voor dingen wil je weten dan ? Qua seks ? Is toch een beetje een kwestie van al doende leert men , net zoals dat gaat wanneer je hetero ( of homofiel/ lesbisch ) bent . Of denk je zelf van niet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als het is om de sex uit te proberen: moet je dan niet een klik hebben met die vrouw, net als je dat met een man hebt? Of is dat bij bi-sex minder van belang?

Als het is om meer te weten te komen, dan zijn er best wel veel fora waar je terecht kunt, speciaal voor bi-vrouwen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je chat met bi-vrouwen ....geloven ze dan zomaar direct meteen dat jij een vrouw bent , of geloof jij zondermeer dat de ander een vrouw is ? Er zijn namelijk hordes mannen die zich op het world wide web voordoen alsof ze een jong , blond , slank , geil , gewillig , biseksueel meisje zijn , in de hoop op spannende chats en/of meer .
Kwestie van uitproberen hè, als je zo bi-schierig bent...
En als zo'n bisgierig typje dan geen cam heeft ( of een die nét stuk is ) , zo van het internet afgeplukte foto's lijkt te hebben ( of geen foto's want blondt hihihi , of toevallig net op een andere pc zit dan haar eigen , of een virus heeft waardoor alle foto's kwijt zijn ) , om spannende ervaringen van de ander vraagt , graag foto's toegezonden wil hebben .... of nooit meer reageert na een kritsische vraag of opmerking ... dan speelt mijn achterdochtige aard toch wel op . Gek is dat he ?

Ik heb nu eigenlijk hetzelfde , zal wel komen omdat TO niet meer heeft gereageerd .
*Waarschuwing: onderstaande opmerking is niet constructief, er is niet goed over nagedacht en daadwerkelijk niemand tot nut*

Wat is Bi-schierig toch een ontzettend stom woord.
quote:minny schreef op 08 februari 2009 @ 13:22:

*Waarschuwing: onderstaande opmerking is niet constructief, er is niet goed over nagedacht en daadwerkelijk niemand tot nut*

Wat is Bi-schierig toch een ontzettend stom woord.Ja he ? Alsof je ook hetero-sgierig / schierig zou kunnen heten, of homobenieuwd
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2009 @ 13:24:

[...]

Ja he ? Alsof je ook hetero-sgierig / schierig zou kunnen heten, of homobenieuwd
Zou je ook op kunnen klimmen ?

bi-schierig -> bi-groentje -> bi-seksueel -> bi- meteelterop ervaren ?
Bi-beentheredonethatandborednow
Je bent gewoon geil.
Ik, Kjong?!
Wel jammer Mandy dat je niet meer reageert op de vragen van BGB. Die zijn wel heel goed namelijk.
hoi Mandy,

Inderdaad niet makkelijk om je weg te vinden. Ik ben van het "andere" geslacht, en op zoek naar info. Telkens je iets intypt op internet, kom je bijna altijd op "schunnige" sites terecht. Ook het "roze huis" helpt op dat vlak niet echt. Homo of lesbisch, ok, maar bi ....

Hetgeen me in mijn zoektocht wel is opgevallen, is dat als het over vrouwen gaat, de tolerantie volledig is, wanneer het over mannen gaat, je toch bijna altijd schuin wordt bekeken. Misschien eens iets voor Viva om te onderzoeken waarom mannelijke bi-gevoelens minder worden getolereerd en hoe vrouwen zich hierbij voelen ?? Veel succes verder met je zoektocht ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven