Bijzondere uitspraak date

25-12-2019 13:34 36 berichten
Hoi iedereen,

Vorige week ben ik voor het eerst naar bed geweest met een jongen die ongeveer een jaar interesse in me toont en af en toe me probeert te versieren. We hebben een paar dates gehad en het superleuk samen.
Toen we naar bed gingen samen pakte ik een condoom. Hij ging daar helemaal in mee want wilde ook veilig vrijen, maar maakte ook een beetje een aparte opmerking. Hij zei 'ergens wel jammer, want ik had je best zwanger willen maken. Het is zo leuk met je! Dan zou je me in ieder geval nooit kunnen dumpen of bij me weg kunnen'.
Het is verder een hele rustige en normale jongen. Respecteert me en doet lief. Niet overcomplimenteus en doet het rustig aan.
Hoe moet ik deze opmerking zien? Is het een beetje een onhandig compliment, of is dit al een verkapte alarmbel voor een stage-5-clinger?
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
25-12-2019 14:25
Echt? Bestaan er echt mensen die die gedachte geil vinden? Kan ik me echt niets bij voorstellen. Ik was spontaan opgedroogd als ik TO was geweest. Zo niet sexy. Maar goed ik zou hem er niet direct om dumpen, maar wel als hij dat wekelijks zou blijven roepen.
Er bestaan mensen die een fetisj hebben voor zwangere vrouwen (en dus ook bezwangeren).
Het is ook niet mijn ding en zou er zeker op afknappen.
¡Apagando las luces!
Kan een rode vlag zijn voor een karakter die zijn partner graag onder controle wil houden. Met een kind zit je voor je leven aan elkaar vast.
De vrouwelijke versie laat zich "oeps" bezwangeren, zelfde verhaal.
.
'Nooit bij me weg kunnen' zou ik wel een beetje de kriebels van krijgen.

En wat is een stage five clinger?
I wanna live my life with the volume full!
SombraOnline schreef:
25-12-2019 14:55
Er bestaan mensen die een fetisj hebben voor zwangere vrouwen (en dus ook bezwangeren).
Het is ook niet mijn ding en zou er zeker op afknappen.
Oke, ieder diertje zijn pleziertje blijkbaar. Zo'n man is niets voor mij in elk geval haha.
Ooit een keer een man gehad die babytalk hield in bed, zo'n mega afknapper. Ik krijg er nog kippenvel van. Wist niet hoe snel ik weg moest wezen daar. :sick:
Madrid87 schreef:
25-12-2019 14:25
Echt? Bestaan er echt mensen die die gedachte geil vinden? Kan ik me echt niets bij voorstellen. Ik was spontaan opgedroogd als ik TO was geweest. Zo niet sexy. Maar goed ik zou hem er niet direct om dumpen, maar wel als hij dat wekelijks zou blijven roepen.

Eens. Het kan een eenmalige onhandige opmerking zijn geweest en dat zou ik wel kunnen negeren.

Als de opmerking wel gemeend was of hij gaat zich claimend gedragen, dan zou ik daar compleet op afknappen (en op dit moment even helemaal, maar dat ligt aan persoonlijke relatieshit..)
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
diyer schreef:
25-12-2019 14:02
Hij krijgt een geil gevoel van het idee 'bezwangeren'. Dat verdwijnt vanzelf weer als hij niet geil is. Sommige mannen hebben dat (vrouwen ook trouwens).
Dit
Het deel tot bezwangeren zou nog onhandige humor kunnen zijn. Het deel van het nooit meer weg kunnen is pittig stage 5, vrees ik.

Is dit de enige alarmbel?
Ik zou er wel op terug komen en duidelijk maken dat ik niemands bezit ben en nooit zal worden. Ook niet als ik je kind krijg. Ja, met een kind ben je meer verbonden, maar zodra mijn man denkt mij daarmee te kunnen beheersen, overheersen of bezitten is de scheiding heel, heel rap aangevraagd.
Verder heb ik niet echt alarmbellen mbt claimerigheid.
Ok, hij probeerde wel ongeveer een jaar met me uit te gaan, maar deed dit niet op vervelende manier. Hij vroeg bv soms of ik ergens ook naartoe wilde komen, of vroeg of hij een drankje met me kon drinken, maar als ik niet kon of toen ik een korte prille relatie had, accepteerde hij dat. Andersom heb ik hem ook wel eens ergens voor uitgenodigd maar kon hij niet omdat hij met iemand anders datete. Ik denk dat hij ongeveer 4 keer me op date heeft gevraagd of uitgenodigd voordat we daadwerkelijk gingen.

Hij is rustig, luistert, stelt vragen en doet zn best om me op mn gemak te laten voelen. Hij probeert grapjes te maken en houdt zich aan afspraken. Hij appt eens in de zoveel dagen met iets grappigs of een vraag hoe het gaat,, het is niet dat we elke dag elkaar spreken. De dates die we tot nu hebben gehad kwamen wel van zijn kant. Ik heb juist eerder het gevoel dat hij het lekker rustig aan wil doen. Na de afgelopen date zei hij dat hij het ‘echt geweldig’ vond, maar tot nu toe hebben we nog geen nieuwe date gepland. Wel appen we leuk.

Die opmerking kwam dus voor mij als een verrassing. Helemaal omdat hij dus niet echt complimenteus is. Wel galant, maar hij legt het er niet dik bovenop hoe geweldig hij me vindt. Na de sex was hij wel erg knuffelachtig, pakte mn hand beet en hij bleef lekker slapen. Volgende dag samen ontbeten en afgesloten met een dikke knuffel.
Als de situatie zo is dan kun je die onhandige opmerking toch gewoon vergeten?
Mijn man en ik vinden dat tijdens de seks ook een heel geil idee. Maar hell no dat we dat echt willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven