Blijf van mijn lijfhuis.

04-01-2009 20:28 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Kan iemand mij misschien helpen met m'n vraag?

Ik zoek een vriendin die waarschijnlijk blijf in mijn lijfhuis zit maar kan ik haar daar opzoeken of iets dergelijks? Of mogen ze daar geen informatie verstrekken of toelaten vanwege haar veiligheid?

Haar familie weet ook niet waar ze is..

Iemand??

Dankje!
Nop dat mogen ze niet vrijgeven.
Tja da's juist de bedoeling he, dat ze je niet kunnen vinden.

Bellen of mailen lijkt me de enige oplossing.
Kan je beter niet doen want ze hoeven je dan alleen maar te volgen om te weten waar ze is.
Nee dat mogen ze niet. Jouw vriendin mag ook anderen niet vertellen waar het blijf van mijn lijfhuis is, dat adres moet zoveel mogelijk geheim blijven.

Wat je wel kunt doen is het centrale nummer in je buurt bellen en de boodschap achterlaten dat als ze daar zit, of ze alsjeblieft contact met je op wil nemen. Ze mogen niet zeggen of ze daar is, maar als ze er zit krijgt ze je boodschap misschien wel, als deze heel dringend is (iemand ziek, overleden).

Heb je niet zo'n dringende boodschap dan zou ik het sowieso niet doen. Elke poging tot contact kan de veiligheid van de vrouwen daar in gevaar brengen.
anoniem_37343 wijzigde dit bericht op 04-01-2009 20:37
Reden: aanvulling
% gewijzigd
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Nee, dat mogen ze je niet vertellen.

Lijkt me logisch.

De enigste manier is dat de persoon in het blijfvanmijnlijf huis zelf contact met je opneemt....
** Het vinden van geluk ligt niet in het bezitten maar in het genieten......**
Laat die vriendin maar contact met je opnemen, als ze daar zelf aan toe is.

Ik ben nogal voorzichtig, want voor hetzelfde geld ben jij een wraakzuchtige ex.

Maar mocht je een vriendin zijn, dan rest je niets dan te wachten tot ze zelf iets laat horen, en als vriendin kun je dat vast begrijpen.
.
Nee, daar kom je niet achter, tenzij ze het zelf wil. Als ze contact op wil nemen doet ze dat wel.
quote:Zwieber schreef op 04 januari 2009 @ 20:31:

Bellen of mailen lijkt me de enige oplossing.

Dan ga ik dat maar eens proberen.

Overigens is ze idd vluchtig voor een persoon. Die wilt ook maar al te graag weten waar zij zit..

Hoelang kan ze in dat stichting blijven?
Je kunt haar niet opzoeken. Het moet zo veel mogelijk een veilig schuiladres zijn.

De tip van Poezewoes lijkt me de enige optie. Of ze neemt zelf contact met je op.
quote:Eowynn_ schreef op 04 januari 2009 @ 20:37:

Nee, daar kom je niet achter, tenzij ze het zelf wil. Als ze contact op wil nemen doet ze dat wel.

En wat als zij niks meer over me weet. Van waar ik woon, wat ik doe!

We hebben al geen 7 jaar contact meer en sinds vandaag ben ik te weten gekomen dat ze in blijf in mijn lijfhuis zit.

Maar bedankt!
quote:Poezewoes schreef op 04 januari 2009 @ 20:33:

Nee dat mogen ze niet. Jouw vriendin mag ook anderen niet vertellen waar het blijf van mijn lijfhuis is, dat adres moet zoveel mogelijk geheim blijven.

Wat je wel kunt doen is het centrale nummer in je buurt bellen en de boodschap achterlaten dat als ze daar zit, of ze alsjeblieft contact met je op wil nemen. Ze mogen niet zeggen of ze daar is, maar als ze er zit krijgt ze je boodschap misschien wel, als deze heel dringend is (iemand ziek, overleden).

Heb je niet zo'n dringende boodschap dan zou ik het sowieso niet doen. Elke poging tot contact kan de veiligheid van de vrouwen daar in gevaar brengen.

Aha... Okey!

Dan moet ik maar afwachten.. dankjewel voor je info ;)
Het lijkt me logisch dat ze op de vlucht is voor iemand, anders zit je niet in een blijfhuis.

Waarom stel je hier eigenlijk die vraag, als je nog niet eens geprobeerd hebt te bellen of te mailen?
.
Als je haar al 7 jaar niet hebt gezien, zou ik nu zeker niet opeens contact gaan zoeken. Zoals ik net al zei; ieder contact kan haar veiligheid en die van de andere vrouwen in gevaar brengen. Ik zou haar met rust laten.

Zoals je zelf al zei, haar ex wiul maar al te graag weten waar ze zit. Als hij er achter komt dat jullie contact hebben, kan jij je mond dan houden als hij dreigend voor je staat om informatie? Hoe minder je weet, hoe veiliger voor haar.
quote:Poezewoes schreef op 04 januari 2009 @ 20:41:

Het lijkt me logisch dat ze op de vlucht is voor iemand, anders zit je niet in een blijfhuis.

Waarom stel je hier eigenlijk die vraag, als je nog niet eens geprobeerd hebt te bellen of te mailen?

waarom zou ik moeten gaan bellen/mailen als ik hierover ook ken vragen aan iemand die er iets meer vanaf weet?

En als het toch niet noodzakelijk is, waarom moet ik dan gaan bellen als ze toch geen informatie mogen verstrekken? Het enige wat ik kan proberen is bellen en iets doorgeven en kijken of ze me belt maar denk niet dat ze dat doet ivm haar ex.

nah.. Ga toch ff proberen bellen.
Ik vind het maar een beetje een raar verhaal. Ik zou als ik jou was blij zijn dat ze veilig is. En niet gaan zoeken waar ze zit, eigenlijk hoop ik ook dat het je niet lukt. Want als het jou lukt, lukt het die ex ook.
ik vind het nogal vreemd!
quote:Poezewoes schreef op 04 januari 2009 @ 20:46:

Als je haar al 7 jaar niet hebt gezien, zou ik nu zeker niet opeens contact gaan zoeken. Zoals ik net al zei; ieder contact kan haar veiligheid en die van de andere vrouwen in gevaar brengen. Ik zou haar met rust laten.

Zoals je zelf al zei, haar ex wiul maar al te graag weten waar ze zit. Als hij er achter komt dat jullie contact hebben, kan jij je mond dan houden als hij dreigend voor je staat om informatie? Hoe minder je weet, hoe veiliger voor haar.Hij weet niks over mij. Niet waar ik woon!quote:milo schreef op 04 januari 2009 @ 20:44:

[...]

Sorry hoor, maar als jullie elkaar al 7 jaar niet meer zien, kan ik me niet voorstellen dat ze nú op contact zit te wachten. Ze zal het al druk genoeg hebben met dingen op een rijtje te krijgen én rust.Dat konden we niet omdat ze het niet mocht van haar ex maar ze wilde het dolgraag!
.
Waarom zou je nú na 7 jaar het contact gaan herstellen terwijl ze níet gevonden wil worden? Wat heeft ze daaraan? En denk je niet dat ze iets anders aan haar hoofd heeft? En hoe weet je dat ze in een blijfvanmijnlijfhuis zit? En waarom wil je dan nú contact en niet in de afgelopen 7 jaar?
SienTje, waarom wil je perse NU contact terwijl iedereen je vertelt dat het haar veiligheid in gevaar kan brengen? Je kunt toch ook gewoon je gegevens bij haar familie laten? Die heb je blijkbaar gesproken. Dan kan ze zelf bepalen of ze contact op wil nemen of niet.
Ehm... Waar was jij die 7 jaar dan? Nooit eerder een moment gedacht contact te zoeken? Het komt op mij erg vreemd over om nu ineens wel contact te zoeken terwijl je 7 jaar niet in beeld bent geweest. Raar verhaal.
Als ze niet mocht van ex, en ze is nu daar weg kan ik me best voorstellen dat je die vriendin graag weer wilt spreken

Kun je geen brief/kaartje sturen naar een centrale dat doorgestuurd wordt over dat je aan haar denkt en hoop dat het goed gaat met haar. Dan kan ze altijd als ze zelf wil het contact weer herstellen.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven