boos!
zaterdag 13 augustus 2011 om 23:14
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
zondag 14 augustus 2011 om 15:22
Ja, dat valt me ook op ja.
Dus nog 1 keer en dan is het klaar voor mij hier op dit topic.
"Hij functioneert anders? Geleerd eerst aan zichzelf te denken? Waarom moet jij dan toch alles op lossen? En waarom leen jij je daarvoor?
Maar goed, als jij in dat anders functioneren verhaal trapt, zijn er maar 2 opties:
1) dat accepteren, en zo door gaan, maar dan heeft het ook geen zin om boos te worden, gekwetst te zijn en topics te openen. Dan accepteer je dat hij zo is, en dat het zo blijft.
2) bedenken dat je zo niet wil leven, deze relatie niet goed voor je is, en het uitmaken. Dat hij anders functioneert (.......) betekent niet dat jij dat moet accepteten en in deze relatie moet blijven."
Dus nog 1 keer en dan is het klaar voor mij hier op dit topic.
"Hij functioneert anders? Geleerd eerst aan zichzelf te denken? Waarom moet jij dan toch alles op lossen? En waarom leen jij je daarvoor?
Maar goed, als jij in dat anders functioneren verhaal trapt, zijn er maar 2 opties:
1) dat accepteren, en zo door gaan, maar dan heeft het ook geen zin om boos te worden, gekwetst te zijn en topics te openen. Dan accepteer je dat hij zo is, en dat het zo blijft.
2) bedenken dat je zo niet wil leven, deze relatie niet goed voor je is, en het uitmaken. Dat hij anders functioneert (.......) betekent niet dat jij dat moet accepteten en in deze relatie moet blijven."
zondag 14 augustus 2011 om 15:30
Als je dit rotgedrag toeschrijft aan zijn manisch depressiviteit, en dan dus aan de depressieve kant ervan..... Zijn er dan ook periodes dat hij manisch is en je op handen draagt, als de koningin behandelt, de hele chocolaterie voor je leegkoopt, een dure jas voor je steelt, de bruidssuite voor je boekt,etc?
Dat zou eigenlijk wel in de lijn der verwachting liggen. Als het allemaal door zijn ziekte komt.
Dat zou eigenlijk wel in de lijn der verwachting liggen. Als het allemaal door zijn ziekte komt.
zondag 14 augustus 2011 om 15:33
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 15:25:
moeilijke keuze en wil er best eens over na denken hoor. maar relatie met een depressief persoon is lastig dat weet ik en ben ik nu achter. hij heeft dystemie stoornis
Smurf je hebt geen relatie.!
Jij mag alleen op komen draven als hij seks wil en als hij geld nodig is verder niet.
Als hij geen geld nodig is en geen seks wil is hij depressief en mag je ook niet bellen en smsen en als zijn zogenaamde ex er is ook niet en in het weekend ook niet.
moeilijke keuze en wil er best eens over na denken hoor. maar relatie met een depressief persoon is lastig dat weet ik en ben ik nu achter. hij heeft dystemie stoornis
Smurf je hebt geen relatie.!
Jij mag alleen op komen draven als hij seks wil en als hij geld nodig is verder niet.
Als hij geen geld nodig is en geen seks wil is hij depressief en mag je ook niet bellen en smsen en als zijn zogenaamde ex er is ook niet en in het weekend ook niet.
zondag 14 augustus 2011 om 15:33
zondag 14 augustus 2011 om 15:40
quote:draaiorgel schreef op 14 augustus 2011 @ 15:37:
Goed punt wordt hier gemaakt: hoe zijn de dagen dat hij niet depressief is?
En: serieus: een reep chocola?Geeft smurf hem toch blauwe pilletjes kado, kan hij het omhoog krijgen als hij haar ziet, bij zijn vriendin zal ie het niet nodig hebben die vind ie vanzelf lekker.
Goed punt wordt hier gemaakt: hoe zijn de dagen dat hij niet depressief is?
En: serieus: een reep chocola?Geeft smurf hem toch blauwe pilletjes kado, kan hij het omhoog krijgen als hij haar ziet, bij zijn vriendin zal ie het niet nodig hebben die vind ie vanzelf lekker.
zondag 14 augustus 2011 om 15:43
zondag 14 augustus 2011 om 15:45
zondag 14 augustus 2011 om 15:46
quote:smurfje251 schreef op 14 augustus 2011 @ 15:25:
moeilijke keuze en wil er best eens over na denken hoor. maar relatie met een depressief persoon is lastig dat weet ik en ben ik nu achter. hij heeft dystemie stoornishttp://nl.wikipedia.org/wiki/Dysthyme_stoornis
Bedoel je dysthyme ?
moeilijke keuze en wil er best eens over na denken hoor. maar relatie met een depressief persoon is lastig dat weet ik en ben ik nu achter. hij heeft dystemie stoornishttp://nl.wikipedia.org/wiki/Dysthyme_stoornis
Bedoel je dysthyme ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.