Buurman gaat vreemd met ex-vriendin

13-10-2019 15:09 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Onze buren hebben ruim een jaar een relatie. Hij woonde al in het huis naast ons (vrijstaand) zij is er heel vlot blij in getrokken, na een paar maanden al. Dat vond ik al vreemd, omdat ik zijn ex-vriendin (die daar overigens nooit heeft gewoond) nog veel om de deur zag. Alsof het nooit echt uit was geweest.

Om een lang verhaal kort te maken: tijdens zijn relatie met zijn huidige vriendin (buurvrouw) is buurman gewoon blijven doorslapen met zijn ex. Buurvrouw vertelde me daar heel slecht mee om te kunnen gaan, maar dat ze het wel tolereerde want ze hield van hem. Nu heeft buurman zijn ex zwanger gemaakt en het kind gaat komen, volgens mij is ze ruim 7 maanden op weg. Tijdens zijn relatie met buurvrouw dus he... Buurvrouw is helemaal over de rooie geweest, kapot zat ze bij ons aan tafel. Tot mijn verbazing besloot buurvrouw te blijven en de komst van de baby te accepteren, maar dan moest het wel helemaal klaar zijn met die andere vrouw en hem.

Buurvrouw vertelde me dat buurman en die vrouw nu helemaal geen seks meer hebben samen en dat het allemaal over is tussen hen, alleen contact hebben omtrent het kind enzovoort. Buurman beweert bij hoog en laag dat buurvrouw de ware voor hem is. Terwijl ik weet dat die ex nog niet van het toneel is. Een paar keer zag ik de buurman innig knuffelend met ex in de stad. Af en toe is buurvrouw een dag of twee weg voor haar werk en wie zie ik dan bij hun in huis? Juist, de EX! En aangezien ze niet overal gordijnen hebben, kan ik ze ook bloot zien rondlopen vanuit onze woonkamer. Nu hoeft dat niets te betekenen, maar het zet te denken :wtf:

Ik voel me heel ongemakkelijk hierbij. Ik mag mijn buurvrouw graag en ik vind dat ze beter verdient dan deze rotvent, maar ik wil me er niet mee bemoeien. Sowieso merk ik aan haar, als ik haar spreek, dat ze het er al moeilijk genoeg mee heeft zoals het is, het zou haar kapot maken als ze wist dat buurman en zwangere ex nog van bil gaan. Ik voel me schuldig niks te zeggen, maar ik voel ook dat het mijn zaken niet zijn ... :-[
Zo lastig! Hoe ga ik hier voor mezelf mee om?
Zo wat een gtst-verhaal!

Enerzijds zielig voor je buurvrouw, anderzijds is het 100% haar eigen keus. Ze weet dat haar man naast de pot pist en blijft toch bij hem. Je kunt het 1x tegen haar zeggen, dat je die ex nog daar in huis hebt gezien, maar ik denk dat ze dan alsnog bij hem blijft.

Meng je er verder vooral niet te veel in. Voor je het weet ben jij die 'nare buurvrouw' die zit te stoken in andermans relatie en probeert mensen uit elkaar te drijven.

Als ze hem gelooft (misschien ontkent hij), dan ben jij straks ineens de boeman.
Buurvrouw weet dus eigenlijk al lang wat voor vlees ze in de kuip heeft bij Buurman. Toch besluit ze bij hem te blijven. Snap dat je zelf in dubio staat maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet jouw taak is om hier tussen te gaan zitten.
Niet mee bemoeien. Ik zou zelf het contact tot het minimum beperken.
Ehm mijn buren zouden het lekker uit mogen zoeken, WAY TMI dit wat mij betreft
Alle reacties Link kopieren
De volgende keer zeggen dat je er niks meer mee te maken wil hebben en ze adviseren gordijnen te nemen omdat je van alles kunt zien.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
13-10-2019 15:16
Niet mee bemoeien. Ik zou zelf het contact tot het minimum beperken.
Ja ik wil er ook niet mee te maken hebben, maar was blij een buurvrouw te hebben met wie het leuk klikt.
Alle reacties Link kopieren
Ze is erg naïef, die buurvrouw van je. Ik zou er niks van zeggen. Als ze al dat voorgaande ok vond, zal ze wat nu gebeurt ook accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel gewoon eerlijk zeggen, maar er verder niets meer mee doen. Denk ook dat ze waarschijnlijk toch wel blijft.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
En aangezien ze niet overal gordijnen hebben, kan ik ze ook bloot zien rondlopen vanuit onze woonkamer. Nu hoeft dat niets te betekenen, maar het zet te denken :wtf:

Natuurlijk heeft dat niks te betekenen, ik loop ook graag met de overbuurman bloot door mn huis als mn man werken is.
Niet zo achterdochtig hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
13-10-2019 15:24
Ze is erg naïef, die buurvrouw van je. Ik zou er niks van zeggen. Als ze al dat voorgaande ok vond, zal ze wat nu gebeurt ook accepteren.
Denk je? Ik weet het niet. Ik denk vooral dat ze compleet instort.
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
13-10-2019 15:26
Ik zou het wel gewoon eerlijk zeggen, maar er verder niets meer mee doen. Denk ook dat ze waarschijnlijk toch wel blijft.
Dit is wel erg tegenstrijdig.
Heb je zelf geen problemen of zo, dat je je het drama van anderen gaat zitten aantrekken? Ik zou me daar dus echt helemaal niet mee bemoeien.
RikM schreef:
13-10-2019 15:41
Heb je zelf geen problemen of zo, dat je je het drama van anderen gaat zitten aantrekken? Ik zou me daar dus echt helemaal niet mee bemoeien.
Ik zou een baan gaan zoeken
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
13-10-2019 15:42
Ik zou een baan gaan zoeken
Heb ik al, deeltijd weliswaar. Vanuit mijn woonkamer sla ik dit gade.
Heerlijk, real life drama
LemmyV schreef:
13-10-2019 15:45
Heb ik al, deeltijd weliswaar. Vanuit mijn woonkamer sla ik dit gade.
Een hobby dan? Iets buiten de deur?
Alle reacties Link kopieren
In dit geval zou ik niks doen. De buuv zal er weer kapot van zijn en waarschijnlijk toch wel weer bij hem blijven. Of ze gelooft je niet, dat kan ook nog. Ze kiest zelf voor dit prachtexemplaar en houdt haar ogen gesloten voor wat hij doet, wat je ook zegt. Ze komt er vast zelf wel weer achter.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
13-10-2019 15:54
Een hobby dan? Iets buiten de deur?
Ik maak macreme-hangers en ik boetseer, soms thuis, soms buiten de deur.
What does it matter, onbedoeld zie ik dit gebeuren. Maar ik zal me niet druk maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je buurvrouw dit zichzelf aandoet. En ik ga die schoft al helemaal niet de hand boven het hoofd houden.

Als buurvrouw je vriendin is: zou ik vertellen wat je hebt gezien. Ze kan nu nog weg.
Alle reacties Link kopieren
Ze komt hier vroeg of laat toch ook wel zelf achter.
Dat buurvrouw hier zin in heeft zeg, allemachtig?!

Maar goed.
Ik zou het nog wel één keer zeggen.
Evt zelfs met een foto erbij van het wandelende naakte koppel door dat huis.

Daarná zou ik me er echt niet meer mee bemoeien.

Wat een enorme klootzak van een vent trouwens, waarom gaat hij niet gewoon met de moeder van zijn kind dan als hij die niet kan missen? Echt enorm sneu gedrag van zo'n kerel. :hamer:
Alle reacties Link kopieren
LemmyV schreef:
13-10-2019 15:58
Ik maak macreme-hangers en ik boetseer, soms thuis, soms buiten de deur.
What does it matter, onbedoeld zie ik dit gebeuren. Maar ik zal me niet druk maken.

Natuurlijk doet dit iets met je. Zeker omdat buurvrouw al een keer over haar toeren aan je tafel heeft gezeten. Lijkt me vrij menselijk dat je je dit toch aantrekt.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is wachten op nieuw (en toch weer niet nieuw) drama.
Heeft die gast een gouden piemel of heel veel geld ofzo, dat deze 2 vrouwen in zijn leven dit pikken?

Qua leuk contact met de buurvrouw zit je nu natuurlijk sowieso klem. Zeg je het, dan is er een kans dat ze je niet gelooft/jij gezien wordt als nare stoker en dat het contact een stuk minder (gezellig) wordt. Of je zegt niks maar kunt haar dan waarschijnlijk ook niet meer echt recht aankijken en dat doet jullie contact ook geen goed...of ze komt er later achter dat je het wist maar haar niet hebt verteld...
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
13-10-2019 15:32
Dit is wel erg tegenstrijdig.

Niet per se. Schoon geweten.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven