cadeau 40-jarig huwelijk

10-08-2009 12:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik zit met precies hetzelfde!! Leg net de telefoonn neer met mijn zus waarmee ik aan t brainstormen ben wat we willen kopen.

Maar we komen er ook niet echt uit.

We willen misschien iets voor in nhuis kopen; iets blijvends. Mooie klok ofzo. Weekend weg hebben we ook voor gekeken, maar is niet blijvend en al snel best aan de prijs.......
ken je Bongo-kadobonnen? Dat zijn waardebonnen voor bv een hotelovernachting of een luxe diner: http://www.bongo.nl/

Ik heb er al een paar keer eentje gegeven en gekregen en het is erg leuk want ze zijn vrij lang 'houdbaar' en mensen kunnen zelf kiezen wanneer ze het willen doen. Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt..
Mijn ouders waren pas ook 40-jaar getrouwd. Ik heb ze samen met mijn zusje een zelf gefreubelde bon kado gedaan voor een overtocht (boot) naar engeland.
Kijk eens of je een weekend kan boeken via http://www.vakantieveilingen.nl/ dat kan érg goedkoop!
of www.inpakkenenwegwezen.nl en ga zelf mee! Een leuk familieweekend!
Ik vind een weekendje weg een enig idee! Waarom doe je het niet wat dichter bij huis? Scheelt ook weer in het geld! Brugge is super romantisch, Brussel en Antwerpen zijn leuk. Maar wat van ons aller Maastricht of naar een van de waddeneilanden! Ook heerlijk!

Onwijs leuk idee van je, ik zou het alleen dichter bij huis zoeken.

Toen mijn ouders 40 jaar getrouwd waren heb ik ze een wijnproeverij en een wijn koelkast gegeven. Maar ja dat is makkelijk met (beginnende) echte wijnliefhebbers.
Volg je hart. Dat klopt.
Mijn ouders droegen hun trouwring niet meer (de ene stuk en de ander kwijt). We hebben toen, met alle kinderen, nieuwe ringen gegeven.

Nu ga ik er niet van uit dat iedereen zijn trouwring kwijt raakt, maar een mooi sierraad zou misschien wel een idee zijn.
Een weekendje weg voor hen tweeën met een etentje ergens aanbieden. Dat kan gewoon met één zaterdagovernachting. En idd Maastricht of een stad in België kan heel leuk zijn. Op Booking.com vind je veel betaalbare hotels. En dan de volgende dag na hun ontbijt (als ze om 10.00 uur het hotel uitmoeten), sluiten jullie met zijn tweeën aan voor een zondagprogramma: museumbezoek, stadswandeling, rondvaart, high tea, evenment, beursbezoek, etc. Ik kom uit Utrecht en bij ons heb je bijvoorbeeld www.culturelezondagen.nl Erg leuk en kost bijna niets. Misschien ook leuk: een etentje met een theatervoorstelling.
Heb je ondertussen al wat bedacht??

Ik heb mijn ouders een schilderijtje en een theepot gegeven met daarop hun originele trouwkaart nageschilderd (als je die nog hebt) en anders hebben ze nu misschien wel een uitnodiging gestuurd met 40 er op?

Succes verzekerd, niet duur en heel origineel.

Even zoeken op beschilderd servies bij Google.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven