Co ouderschap en nieuwe partner

19-02-2018 19:34 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels hebben we een goede balans gevonden.
anoniem_357753 wijzigde dit bericht op 08-04-2018 20:18
85.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LauraRoar schreef:
19-02-2018 21:47
DIt is je derde topic in drie maanden dat je over hem opent. Gaat alles wel goed?
Ik ben een prater, heb het nodig om dingen een plekje te geven. Maar over het algemeen gaat het heel goed.

We wonen niet samen, wil ik ook (nog) niet omwille van de kinderen. We hebben een jaar een relatie. En op zich ben ik wel een beetje meer van de roze wolk af (geland) dan hij.
Maar nog steeds heel fijn samen.
Alle reacties Link kopieren
Is hij niet gewoon te jong dat hij het niet begrijpt? Die van mij was maar iets ouder, maat begreep het wel dat de dagen met kind pittiger zijn. Hij is daar wel ingegroeid.
Zie je dat bij hem ook of blijft de plaat hangen bij te weinig seks?
Ga maar niet samenwonen. Dit klinkt echt niet zo goed.
Insuky schreef:
19-02-2018 22:18
Ik ben een prater, heb het nodig om dingen een plekje te geven. Maar over het algemeen gaat het heel goed.

We wonen niet samen, wil ik ook (nog) niet omwille van de kinderen. We hebben een jaar een relatie. En op zich ben ik wel een beetje meer van de roze wolk af (geland) dan hij.
Maar nog steeds heel fijn samen.
Hoe bedoel je dat het heel goed gaat? Jullie zijn pas een jaar samen en in oktober Heb ik ookal in een topic van jou gereageerd. Dit is 5 maanden geleden en toen had je het heel moeilijk met zijn onvolwassen ongezonde leven waarin alles moest wijken voor zijn hobby. Toen zat het je met 7 maanden relatie al zo hoog....

Ik weet niet wie je voor de gek houdt maar een jaar een relatie en de problemen die al gespeeld hebben vind ik niet echt getuigen van een fijne prettige relaties waar de kinderen op nr 1 staan.

Richt je op de kinderen en laat hem lekker aan zijn auto sleutelen als hij hier jaloers op is. Verder zou ik opzoek gaan naar een man die beter aansluit op jouw wensen.
Alle reacties Link kopieren
Joostisandersgeaard2 schreef:
19-02-2018 22:32
Is hij niet gewoon te jong dat hij het niet begrijpt? Die van mij was maar iets ouder, maat begreep het wel dat de dagen met kind pittiger zijn. Hij is daar wel ingegroeid.
Zie je dat bij hem ook of blijft de plaat hangen bij te weinig seks?
Hij groeit er wel langzaam in. Lange tijd vond ik dat hij alleen maar contact met mij wilde. Daarom hield ik hem nog bij de kinderen vandaan. Maar dat begint nu te groeien. Hij begint meer echt contact met ze te hebben.
Zijn leeftijd speelt hier wel een rol denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hij moet nog een beetje zijn eigen ik ontdekken. Daar ben ik verder mee. Maar dat neemt nog niet weg dat we het heel fijn hebben samen. Geen idee wat de toekomst speelt.
Maar mijn kinderen blijven nr.1, daar moet mijn partner tegen kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je je erbij neerleggen dat groots, meeslepend en sensueel in iemand opgaan gewoon niet lukt op de dagen dat je de kinderen hebt. En je vriend stimuleren om op die dagen zijn hobby uit te voeren.
Alle reacties Link kopieren
LauraRoar schreef:
20-02-2018 09:08
Misschien moet je je erbij neerleggen dat groots, meeslepend en sensueel in iemand opgaan gewoon niet lukt op de dagen dat je de kinderen hebt. En je vriend stimuleren om op die dagen zijn hobby uit te voeren.
Perfect verwoord. En dat is precies wat ik ga doen. Dank je!
Insuky schreef:
19-02-2018 22:50
Maar mijn kinderen blijven nr.1, daar moet mijn partner tegen kunnen.
Het lijkt mij verstandig om dat ook duidelijk te maken aan je vriend. Op dit moment verwacht hij teveel van jou.

“Zielsliefde” klinkt heel beklemmend vind ik. Niet leuk, gezellig, speels, luchtig, en als in “we hebben het leuk als we elkaar zien”, wat meer zou passen bij iemand die je een jaar kent.
Het klinkt, even onaardig gezegd, meer als een extra kind dat ook nog jouw aandacht wil.
Alle reacties Link kopieren
Zodra hij een vrije vrouw heeft gevonden is hij weg, wat begrijpelijk is.
anoniem_106277 wijzigde dit bericht op 20-02-2018 11:07
16.80% gewijzigd
Moiren’ schreef:
19-02-2018 20:34
Jouw partner is nooit thuis, denkt niet mee en doet niets?
Eh... ik weet niet precies waar je dat in de OP leest, ik had het vooral hierover:

"In de week dat mijn kinderen er zijn is er minder tijd voor elkaar en mijn zin in knuffelen en seks een stuk minder."

Ik heb ook veel meer zin in seks als ik een dag zonder kinderen heb gehad dan wanneer ik de hele dag druk ben geweest met huishouden en kinderen bezig houden.
Hm. Ik doe het zelden, maar nu vorige topic van TO gelezen en ik denk dat dit eigenlijk een vrij kansloze relatie is. Partner in kwestie is volgens mij nog veel te onvolwassen voor een volwaardige relatie met twee kinderen erbij.
Kastanjez schreef:
20-02-2018 10:25
Eh... ik weet niet precies waar je dat in de OP leest, ik had het vooral hierover:

"In de week dat mijn kinderen er zijn is er minder tijd voor elkaar en mijn zin in knuffelen en seks een stuk minder."

Ik heb ook veel meer zin in seks als ik een dag zonder kinderen heb gehad dan wanneer ik de hele dag druk ben geweest met huishouden en kinderen bezig houden.
Ah, ik dacht te lezen dat jij ook voor de kinderen zorgt en juist wel veel wulpse avonden wil.
Waarom spreken jullie niet lekker veel af in de week dat je zonder je kinderen bent? Dan is er alle tijd en aandacht voor elkaar. De andere week heeft hij tijd voor zijn hobby en kan jij vol voor je kinderen gaan.
N00R85 schreef:
20-02-2018 11:51
Waarom spreken jullie niet lekker veel af in de week dat je zonder je kinderen bent? Dan is er alle tijd en aandacht voor elkaar. De andere week heeft hij tijd voor zijn hobby en kan jij vol voor je kinderen gaan.
Ik snap ook niet waarom hij er per se moet zijn als de kinderen er zijn. Het klinkt ook niet alsof hij meehelpt met de kinderen, meer alsof hij de derde is die om aandacht vraagt.
Het klinkt allemaal een beetje puberaal; dat meeslepende, die zielsliefde. De realiteit is dat jij gewoon veel verantwoordelijkheden hebt waardoor je niet dag in dag uit als een soort Yoko Ono en John Lennon in bed kan liggen.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
20-02-2018 12:00
Ik snap ook niet waarom hij er per se moet zijn als de kinderen er zijn. Het klinkt ook niet alsof hij meehelpt met de kinderen, meer alsof hij de derde is die om aandacht vraagt.
Het klinkt allemaal een beetje puberaal; dat meeslepende, die zielsliefde. De realiteit is dat jij gewoon veel verantwoordelijkheden hebt waardoor je niet dag in dag uit als een soort Yoko Ono en John Lennon in bed kan liggen.
+1

Klinkt meer als co-dependancy, zielsverwantschap geloof ik persoonlijk niet zo in.

Zijn jullie elke avond samen en waarom?
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
20-02-2018 12:00
Ik snap ook niet waarom hij er per se moet zijn als de kinderen er zijn. Het klinkt ook niet alsof hij meehelpt met de kinderen, meer alsof hij de derde is die om aandacht vraagt.
Het klinkt allemaal een beetje puberaal; dat meeslepende, die zielsliefde. De realiteit is dat jij gewoon veel verantwoordelijkheden hebt waardoor je niet dag in dag uit als een soort Yoko Ono en John Lennon in bed kan liggen.

Mee eens. Waarom moeten die kinderen er nu alweer bij betrokken worden? Als het nou een heel fijne duurzame en stabiele relatie was allá, maar nu? Neuh, laat die kinderen er gewoon lekker buiten.
Alle reacties Link kopieren
De kinderen zijn er ook weinig in betrokken. Ik wil niet dat dit een discussie wordt of mijn kinderen de dupe zijn of niet. Dat is de vraag niet. Daar kijk ik echt wel voor uit.
Insuky schreef:
20-02-2018 15:13
De kinderen zijn er ook weinig in betrokken. Ik wil niet dat dit een discussie wordt of mijn kinderen de dupe zijn of niet. Dat is de vraag niet. Daar kijk ik echt wel voor uit.
Nou ja, de vraag was meer waarom hij er is als de kinderen er zijn. Kennelijk voelt hij zich tekortgedaan op die dagen.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik toch niet gezegd dat hij er is als de kinderen er zijn.
Insuky schreef:
20-02-2018 15:30
Dat heb ik toch niet gezegd dat hij er is als de kinderen er zijn.
Jullie neuken terwijl ieder in zijn eigen huis zit? Knap.
Insuky schreef:
19-02-2018 22:47
Hij groeit er wel langzaam in. Lange tijd vond ik dat hij alleen maar contact met mij wilde. Daarom hield ik hem nog bij de kinderen vandaan. Maar dat begint nu te groeien. Hij begint meer echt contact met ze te hebben.
Zijn leeftijd speelt hier wel een rol denk ik.
Hij facetimed met ze?
Insuky schreef:
20-02-2018 15:30
Dat heb ik toch niet gezegd dat hij er is als de kinderen er zijn.
Je zegt dit:
Het is niet dat er totaal geen fysiek contact is tussen ons als mijn kinderen er zijn, alleen minder en in ieder geval minder intens.
Ik denk dat mijn vriend zo geniet van onze intense relatie dat hij het moeilijk vindt als dat minder is als mijn kinderen er zijn. Er gaat gewoon veel energie naar de kinderen dan. Ik kan dat niet veranderen.


Dat betekent toch dat hij er is?
Moiren’ schreef:
20-02-2018 15:33
Jullie neuken terwijl ieder in zijn eigen huis zit? Knap.
Dat is echte zielsliefde.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 20-02-2018 15:49
0.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moet goed te combineren zijn toch en zo moeilijk is het niet om even van elkaar af te blijven waar de kinderen bij zijn.
:smooch:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven