Contact met ex

08-09-2017 15:28 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
=
anoniem_354333 wijzigde dit bericht op 08-09-2017 22:53
0.00% gewijzigd
Ik zou niet met hem afspreken of een ander soort vorm van contact. Jij bent verder gegaan met je leven. Bespaar jezelf verdriet.
Dat hij je niet van social media verwijderd heeft snap ik wel. Ik verwijder eigenlijk ook vrijwel nooit mensen, simpelweg omdat ik dat te veel moeite vind.

Heeft hij een doel waarom hij wat wil gaan drinken met jou? Wat is zijn motief? Wil hij met hangende pootjes terugkomen nu hij merkt wat hij heeft laten lopen? Of wil hij graag bijkletsen, want na twee jaar uit elkaars leven verdwijnen kan ik me er iets bij voorstellen dat hij gewoon nieuwsgierig is naar hoe het met je gaat?
Ik denk dat wanneer zijn motief duidelijk is jouw keuze ook een stuk gemakkelijker gemaakt is.
Niets. Ik zou het loslaten.

Hij is vreemdganger. Misschien wel hij wel wat met jou terwijl hij met haar heeft. Hij heeft sowieso aangetoond dat hij over een paar karakterfout en beschikt. Wat zou je daar nog mee moeten?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zolang jij niet weet wat je er mee moet, met zo'n hernieuwd contact, dan zou je het eigenlijk nog niet moeten doen. Eerst zelf weer verder zijn, want zo te horen zit jij nu in een fase waarin jij zo langzamerhand weer toe bent aan een relatie, dus dan werkt het juist belemmerend om hem weer aan te horen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ga in je hoofd na wat t meest gunstige scenario is. Wat zou je er uit kunnen halen? Vriendschap? Contact met zn vriendengroep?
En weeg dan de voor en nadelen af.
Heb jijzelf geen vrienden dan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je kan beter niet met hem afspreken.
Ik heb ook het idee dat je na wat er gebeurt is bevestiging zoekt op de verkeerde plek.
Ik begrijp niet wat het tegenkomen van die vrienden eb dat ze je er goed vinden uitzien te maken heeft dat je ex wat met je wil drinken.

En hoe weet ik of iemand mij volgt op social media? Lijkt me handig.
Joostisandersgeaard2 schreef:
08-09-2017 17:10
Ik begrijp niet wat het tegenkomen van die vrienden eb dat ze je er goed vinden uitzien te maken heeft dat je ex wat met je wil drinken.

En hoe weet ik of iemand mij volgt op social media? Lijkt me handig.
Ik denk dat hij via zijn vrienden te horen heeft gekregen hoe het nu met me gaat.
Je weet zeker dat iemand je volgt op social media, bijv instagram bij volgers ;)
viva-amber schreef:
08-09-2017 16:56
Heb jijzelf geen vrienden dan?
zeker wel, kon het alleen goed met ze vinden :)
anoniemhjx schreef:
08-09-2017 18:28
]Ik denk dat hij via zijn vrienden te horen heeft gekregen hoe het nu met me gaat.
Je weet zeker dat iemand je volgt op social media, bijv instagram bij volgers ;)
Zoek jij nu nog een soort goedkeuring van je ex? Dat moet je niet willen, je leeft voor jezelf niet voor je ex en wat hij er eventueel van vindt hoe goed jij er nu uit ziet
Het klinkt of je van je ex de bevestiging wilt dat je er goed uit ziet en dat je de moeite waard bent.

Ookal zegt hij dat, het gaat echt niet alle nare gevoelens van toen beter maken.
De dingen waar hij je mee gekwetst heeft blijven gewoon staan.
Niks meer mee doen....

"Hij was bang om mij te kwetsen, dus vandaar "smoesjes" om niet open en eerlijk te zijn richting mij."

Hij kwetste je al....en smoesjes zijn daar geen remedie voor, die maken het alleen maar erger.
Dit is gewoon een slappeling, en ik zou hem links laten liggen.
En dat hij niks met je te maken wilde hebben nadat jij kwaad werd omdat hij je belazerde? dat zegt ook genoeg over hem, wel zijn billen willen branden, maar niet op de blaren willen zitten, die geeft hij aan jou.
Ik zou er klaar mee zijn, ik hoop jij ook TO.
:facepalm:
Heb jij nog closure nodig?
Jij wilt hem afwijzen, terwijl hij met hangende pootjes bij je komt.

Doe wat je niet laten kan, maar het is erf kleinzielig om daarom af te spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven