Controlefreak

25-09-2017 16:17 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-09-2017 16:56
Reden: op verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.80% gewijzigd
En weg op😠
Alle reacties Link kopieren
Als je geld zo belangrijk vind blijven en morgen een afspraak maken voor het verwijderen van je spiraal.
Alle reacties Link kopieren
Dank je babylover12.
Ik zou echt heel hard weglopen. Dit klinkt niet als een fijne relatie en lijkt me ook voor je kinderen geen veilige omgeving.

En laat alsjeblieft je spiraal zitten. Met zo'n man wil je toch geen kinderen op de wereld zetten?
Alle reacties Link kopieren
Waarom haal je OP nu weg? Had je gedacht dat je reacties zou krijgen van "als je maar genoeg van hem houdt komt het wel goed"? Leuke man, je kinderen lopen natuurlijk echt geen schade op van deze man in hun leven. Hij kan er niets aan doen want hij heeft vast een slechte jeugd gehad? Maar hij is toch zo lieeeeeeeeeeeef.
Alle reacties Link kopieren
Je vind dat wij je in de grond trappen maar dat je bij zo'n kerel blijft is wel ok?? :facepalm:
Meid, als we allemaal zo reageren zegt dat toch wel genoeg. Ik hoop dat je ook zo adequaat reageert als hij je weer eens vernederd op een terras.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou al gevlucht zijn toen hij je vernederde op een terras.
Waar is je zelfrespect?

Ik zou liever arm zijn zonder vent dan rijk met deze.
Wat een figuur.

Dump hem. Dit gaat nooit wat worden. Kies voor jezelf en nog belangrijker: je kinderen.
anoniem_347259 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 16:44
21.67% gewijzigd
Dat jezelf deze vernederingen ondergaat, is je eigen vrije wil. Je kinderen moet je niet blootstellen aan zo'n mafzak, dat noemen we kindermishandeling.
Als je de op hebt gelezen is er gewoon geen enkele andere reactie mogelijk dan: ga zo snel mogelijk bij hem weg!

Zorg dat je nooit meer iets met hem te maken hebt in de toekomst en in de tussentijd denk je bij jezelf: hoe heb je het al zo ver laten komen/zo lang volgehouden met hem?

Dat zijn natuurlijke en logische reacties op het lezen van de op die je zelf geschreven hebt to.

En absoluut niet bedoeld om je de grond in te kloppen, eerder om je direct wakker te schudden, je vraagt er ook om.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat dit het beste cadeau is wat je jezelf kunt geven TO, weg bij deze man. Het zou je juist moeten laten nadenken hoe het komt dat alle reacties hier eensgezind zijn, vooral/ook omdat niemand je kent.
Dat is nl. ook advies.
wij slapen nooit.
Soms is de waarheid niet leuk en lief.

En als je kinderen hebt moet je gewoon voor hen kiezen. Anders denken die ook dat zulke partners oke zijn.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig joh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven