date afgezegd, maar toch wel spijt!

26-02-2020 14:27 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
lezers,

Ik had vorige week zondag een date. Die heb ik afgezegd de dag zelf, omdat ik mij toch niet goed voelde bij het idee van op date gaan met hem. Ik vind iemand echt leuk en die heb ik vorige week meerdere keren gezien en ik begon mij schuldig te voelen naar hem toe. Alleen ik heb eigenlijk toch wel spijt dat ik gecanceld heb. Ik had tegen mijn date gezegd als reden dat er iets in mijn persoonlijke situatie was veranderd (wat ook zo was, want had die date 1,5 week geleden afgesproken en in de tussentijd die man gezien die ik leuk vind) waardoor ik mij gewoon niet goed voelde om toch op date te gaan en mijn excuses aangeboden ervoor. Ik heb niks terug gehoord, maar hij heeft mij ook niet geblokkeerd of iets dergelijks. Alleen ik weet ook niet of het met de man die ik dus leuk vind iets gaat worden, want heb gewoon mijn twijfels of hij echt zijn best voor mij gaat doen ondanks dat ik weet dat hij mij ook leuk vind. Oftewel, waarom zou ik eigenlijk niet gaan daten met anderen als het toch niet zeker is met degene die ik leuk vind? Ik heb dus toch wel een beetje spijt dat ik gecanceld heb en nu hebben we niet gesproken sinds afgelopen zondag, vooral omdat hij niet gereageerd heeft. Hoe kan ik het beste toch wel weer in contact komen? Of denken jullie dat hij het niet waard is en ik het moet laten gaan, omdat hij geen moeite nam om erop te reageren??

contact zoeken of laten gaan?

Totaal aantal stemmen: 60

Contact zoeken! (20%)
Lekker laten gaan! (80%)
Misschien heeft date niet gereageerd omdat hij doorhad dat het een afwimpelsmoes was en wilde hij de eer verder aan zichzelf houden.
Gewoon appen/bellen. Je weet nooit of hij alsnog zin heeft om te gaan. Maar hou er rekening mee dat hij jou nu wellicht afwimpelt.
anoniem_6368c4626ed1a wijzigde dit bericht op 26-02-2020 14:56
0.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat HIJ het niet waard is? Wat dacht je van dat hij méér waard is? Lekker lullig om op de dag zelf af te zeggen, dat had je al eerder kunnen doen als het niet goed voelt om twee mannen tegelijk te daten. En nu wil je toch weer contact zoeken, terwijl je er nog niet over uit bent of het iets wordt met die andere meneer?

Laat hem alsjeblieft gaan.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf heb er een hekel aan als iemand op het laatste moment afbelt. Ik zou niet snel geneigd zijn om dan snel iets te laten horen
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
cutiepie28 schreef:
26-02-2020 14:27
Alleen ik weet ook niet of het met de man die ik dus leuk vind iets gaat worden, want heb gewoon mijn twijfels of hij echt zijn best voor mij gaat doen ondanks dat ik weet dat hij mij ook leuk vind.
Wij hebben toch ook geen glazen bol om na een week al iets zinnigs te zeggen over relatiemateriaal.

Oftewel, waarom zou ik eigenlijk niet gaan daten met anderen als het toch niet zeker is met degene die ik leuk vind?
Zie vorige opmerking.


Of denken jullie dat hij het niet waard is en ik het moet laten gaan, omdat hij geen moeite nam om erop te reageren??
Ik word al moe als ik jouw redenaties lees.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mezelf eerder afvragen of iemand die de date op het laatste moment heeft afgezegd wel de moeite waard is alsnog mee op date te gaan......Maar wie ben ik.

Je zegt af op de dag zelf (is je goed recht maar niet leuk voor de ander) en dan is het de vraag of hij wel leuk genoeg is omdat hij niet heeft gereageerd? :blabla: Je hebt hem laten zitten.... ik snap je verwachting gewoon niet.

Je bent natuurlijk vrij om weer contact op te nemen, als je je spijtig voelt is hij toch sowieso de moeite waard?!
Alle reacties Link kopieren
Eerst is er niks aan de hand en wil je daten. Dan komt die leukere meneer om de hoek en wil je niet meer met de eerste meneer daten. Nu ineens is de leukere meneer toch weer een twijfelgeval en wil je de eerste meneer toch maar wel gaan daten.
Wat als de eerste meneer zegt 'oké, we gaan alsnog op date' en die leukere meneer komt weer om de hoek kijken? Laat je de eerste meneer dan weer zitten?

Alle reacties Link kopieren
cutiepie28 schreef:
26-02-2020 14:27
lezers,

Ik had vorige week zondag een date. Die heb ik afgezegd de dag zelf, omdat ik mij toch niet goed voelde bij het idee van op date gaan met hem. Ik vind iemand echt leuk en die heb ik vorige week meerdere keren gezien en ik begon mij schuldig te voelen naar hem toe. Alleen ik heb eigenlijk toch wel spijt dat ik gecanceld heb. Ik had tegen mijn date gezegd als reden dat er iets in mijn persoonlijke situatie was veranderd (wat ook zo was, want had die date 1,5 week geleden afgesproken en in de tussentijd die man gezien die ik leuk vind) waardoor ik mij gewoon niet goed voelde om toch op date te gaan en mijn excuses aangeboden ervoor. Ik heb niks terug gehoord, maar hij heeft mij ook niet geblokkeerd of iets dergelijks. Alleen ik weet ook niet of het met de man die ik dus leuk vind iets gaat worden, want heb gewoon mijn twijfels of hij echt zijn best voor mij gaat doen ondanks dat ik weet dat hij mij ook leuk vind. Oftewel, waarom zou ik eigenlijk niet gaan daten met anderen als het toch niet zeker is met degene die ik leuk vind? Ik heb dus toch wel een beetje spijt dat ik gecanceld heb en nu hebben we niet gesproken sinds afgelopen zondag, vooral omdat hij niet gereageerd heeft. Hoe kan ik het beste toch wel weer in contact komen? Of denken jullie dat hij het niet waard is en ik het moet laten gaan, omdat hij geen moeite nam om erop te reageren??
Dat hij het niet waard is? Wat een vreemde reactie voor iemand die op het laatste moment afzegt onder een l.. excuus. Dit is een ego dingetje want je kan het blijkbaar niet hebben dat deze man, en terecht, geen contact meer opneemt.
Maar heb je hem dan ooit al eerder gezien of niet.

Als je hem al eerder hebt gezien en je vindt die ander echt leuker dan zou ik het laten.

Als je die ander nog nooit eerder hebt gezien zou ik alsnog kijken of je kunt afspreken. Misschien val je IRL als een blok voor hem en is hij veel leuker dan degene die je nu date.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er spijt van dat je een lijntje hebt ingetrokken omdat je nog niet zeker weet dat je bij de ander beet hebt. Als je oprecht bent, laat je die date-meneer lekker gaan. Dan kan hij iemand zoeken bij wie hij geen reserve is.
@cappi, quoten van de gehele OP is niet toegestaan op het VIVA-forum.
Quoten van delen van de OP is wel toegestaan.

(Ter info. Ik heb je niet gestaft.)
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
26-02-2020 15:00
Je hebt er spijt van dat je een lijntje hebt ingetrokken omdat je nog niet zeker weet dat je bij de ander beet hebt. Als je oprecht bent, laat je die date-meneer lekker gaan. Dan kan hij iemand zoeken bij wie hij geen reserve is.
Precies.

Alle reacties Link kopieren
Heb je haast? Dat je perse iemand achter de hand wil hebben als het met date 1 niks wordt? En hij is dan 2e keus?
Ik ben niet van de met meer personen tegelijk daten. Wellicht wordt een van de 2 verliefd maar vind jij een ander leuker. Gun die 2e iemand die hem echt leuk vindt en laat het gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat me opvalt is dat jij het in beide gevallen hebt over "moeite of zijn best doen" (voor jóu).

Je vindt iemand leuk en dat is wederzijds, denk je.
Wat voor moeite verwacht je van die man, waarin moet hij zijn best doen om jou voor zich te winnen, of jou de zekerheid het gevoel te geven dat het iets zou kunnen worden?

En die date, "hij niet de moeite nam om erop te reageren", dus niet (de moeite) waard zou zijn voor jou dan?

Ik vraag me af hoeveel moeite of je best doe jij dan, wat deze mannen van jou mogen verwachten? Die jóu hun moeite waard vinden?

Ben jij in jouw gedachtengang vanzelf al leuk en de moeite waard en hoort een/de man (dus) zijn best te doen om voor jou interessant (genoeg) te worden/zijn?
Het is toch iets wat over en weer zo'n beetje in verhouding zou moeten zijn, of wil je veroverd worden oid?

Die zekerheid dat het iets wordt op lange termijn krijg je niet, hoor, van beiden niet. Die is niet af te meten aan hoeveel iemand zijn best doet om je te "krijgen", ook niet van intenties, maar van hoe het loopt tussen 2 mensen, dus daar heb je zelf invloed op wat iemand gaat en blijft voelen tov jou: hoe jij in de praktijk bent en gedraagt, de omgang uitnodigt tot meer en vaker bij elkaar willen zijn.

Dus niet de hoeveelheid contact en/of moeite, zijn best doen om jou te kunnen krijgen zorgt imo voor óf (en welke gevoelens er wel of niet groeien bij een man voor jou) en zegt ook niks over vooruitzichten op iets "serieus".

Dat vertrouwen in of het iets kan worden met iemand kan (wederzijds!) pas groeien als je elkaar beter leert kennen en niet op wat iemand zegt vóórdat ze jou kennen en in allerlei opzichten en situaties elkaar meemaakt.

NIemand heeft dat soort garanties vooraf, dus ik denk dat jij als jij serieus iemand ziet zitten jij net zo goed je best mag doen, in de vorm van geduld en moeite in steken om de persoon in kwestie ook echt te willen kennen, en hem ook de tijd en kans geeft om jou net zo goed te leren kennen alvorens hij "zeker weet" dat jij het helemaal bent en blijft voor hem.

Waarom zou hij zeker moeten zijn van jou, terwijl jij zélf niet zeker weet wie en wat je wil? Omdat ie niet snel genoeg doorkomt is het "voor hem 10 anderen", graag of niet?
Wie de meeste moeite wil doen voor jou, die wint?
Hoeveel voel je dan zelf eigenlijk echt voor de man die je leuk vindt, als je voor hetzelfde geld denkt een relatie (en zekerheid) te kunnen hebben met de andere date?

Draai het svp eens om, want ik denk dat het een beetje gevalletje "hoe de waard is" is: hoe zou jij het vinden als die leukerd intussen met anderen zou daten, ook al vindt hij jou leuk, omdat ie niet zeker genoeg is van of het ergens heen gaat met jou?

Hoe zou jij het vinden als nieuwe date intussen eigenlijk iemand anders irl al leuk vindt en het liefst zou willen, maar denkt dat dat het niet gaat worden en daarom "maar" met jou afspreekt, om meerdere kansen op een relatie te open te houden?

Als je beiden ziet als potentiele geliefden, dan denk ik dat het "wauw"gevoel bij jóu ontbreekt en het meer zoiets is van wat lijkt de beste kans op een relatie te geven?
Het gaat toch om wat je voélt voor iemand en niet maar iets beginnen met wie het meest werk van jou maakt?

Ik ben oprecht wel benieuwd wat jij zelf verstaat onder (zelf) moeite in de ander steken.
Is dat tijd? Aandacht? Appjes, dates in de planning hebben?
Zou je het tijdverspilling vinden als je tijd in iemand steekt en het wordt alsnog niks?
Zie je het als "investeren" en zonde van je kostbare tijd als dat zich niet "terugbetaalt" (het doel/resultaat een relatie is).

Komt iig op mij over als kijken waar je beste kansen liggen op "zekerheid" van "een" relatie (maakt niet uit dan met wie van de 2?) en dat dat meer het doel is, dan of er sprake is van verliefdheid en liefde in je leven willen. Klopt dat?

En ook al is in het datinggebeuren dit steeds meer hoe het gaat: soort van je beste kansen (op een relatie) afwegen en vergelijken, en de beste moge winnen, (waaraan denk ik inherent is dat er altijd misschien nog een betere "optie" te vinden zou kunnen zijn?): als jij zelf weinig hecht aan hoe bijzonder iemand moet zijn voor jou, dus "inwisselbaar" voelt of het de ene of de ander wordt, waarom verwacht je dan dat jij wél die bijzondere bent voor hun, dat je verwacht dat zij 100% achter jou aan gaan en die moeite exclusief in jou zouden steken?

Oprechte vraag he, ik snap dat nooit.
Hoe wederzijds is dat dan, als de man (moet bewijzen dat ie) jou moet "verdienen"?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even heel hard mijn ogen gerold bij je OP
Alle reacties Link kopieren
cutiepie28 schreef:
26-02-2020 14:27
Of denken jullie dat hij het niet waard is...
Ik denk dat jij het niet waard bent.
Alle reacties Link kopieren
Suzy65 schreef:
26-02-2020 15:58
Wat me opvalt is dat jij het in beide gevallen hebt over "moeite of zijn best doen" (voor jóu).

Je vindt iemand leuk en dat is wederzijds, denk je.
Wat voor moeite verwacht je van die man, waarin moet hij zijn best doen om jou voor zich te winnen, of jou de zekerheid het gevoel te geven dat het iets zou kunnen worden?

En die date, "hij niet de moeite nam om erop te reageren", dus niet (de moeite) waard zou zijn voor jou dan?

Ik vraag me af hoeveel moeite of je best doe jij dan, wat deze mannen van jou mogen verwachten? Die jóu hun moeite waard vinden?

Ben jij in jouw gedachtengang vanzelf al leuk en de moeite waard en hoort een/de man (dus) zijn best te doen om voor jou interessant (genoeg) te worden/zijn?
Het is toch iets wat over en weer zo'n beetje in verhouding zou moeten zijn, of wil je veroverd worden oid?

Die zekerheid dat het iets wordt op lange termijn krijg je niet, hoor, van beiden niet. Die is niet af te meten aan hoeveel iemand zijn best doet om je te "krijgen", ook niet van intenties, maar van hoe het loopt tussen 2 mensen, dus daar heb je zelf invloed op wat iemand gaat en blijft voelen tov jou: hoe jij in de praktijk bent en gedraagt, de omgang uitnodigt tot meer en vaker bij elkaar willen zijn.

Dus niet de hoeveelheid contact en/of moeite, zijn best doen om jou te kunnen krijgen zorgt imo voor óf (en welke gevoelens er wel of niet groeien bij een man voor jou) en zegt ook niks over vooruitzichten op iets "serieus".

Dat vertrouwen in of het iets kan worden met iemand kan (wederzijds!) pas groeien als je elkaar beter leert kennen en niet op wat iemand zegt vóórdat ze jou kennen en in allerlei opzichten en situaties elkaar meemaakt.

NIemand heeft dat soort garanties vooraf, dus ik denk dat jij als jij serieus iemand ziet zitten jij net zo goed je best mag doen, in de vorm van geduld en moeite in steken om de persoon in kwestie ook echt te willen kennen, en hem ook de tijd en kans geeft om jou net zo goed te leren kennen alvorens hij "zeker weet" dat jij het helemaal bent en blijft voor hem.

Waarom zou hij zeker moeten zijn van jou, terwijl jij zélf niet zeker weet wie en wat je wil? Omdat ie niet snel genoeg doorkomt is het "voor hem 10 anderen", graag of niet?
Wie de meeste moeite wil doen voor jou, die wint?
Hoeveel voel je dan zelf eigenlijk echt voor de man die je leuk vindt, als je voor hetzelfde geld denkt een relatie (en zekerheid) te kunnen hebben met de andere date?

Draai het svp eens om, want ik denk dat het een beetje gevalletje "hoe de waard is" is: hoe zou jij het vinden als die leukerd intussen met anderen zou daten, ook al vindt hij jou leuk, omdat ie niet zeker genoeg is van of het ergens heen gaat met jou?

Hoe zou jij het vinden als nieuwe date intussen eigenlijk iemand anders irl al leuk vindt en het liefst zou willen, maar denkt dat dat het niet gaat worden en daarom "maar" met jou afspreekt, om meerdere kansen op een relatie te open te houden?

Als je beiden ziet als potentiele geliefden, dan denk ik dat het "wauw"gevoel bij jóu ontbreekt en het meer zoiets is van wat lijkt de beste kans op een relatie te geven?
Het gaat toch om wat je voélt voor iemand en niet maar iets beginnen met wie het meest werk van jou maakt?

Ik ben oprecht wel benieuwd wat jij zelf verstaat onder (zelf) moeite in de ander steken.
Is dat tijd? Aandacht? Appjes, dates in de planning hebben?
Zou je het tijdverspilling vinden als je tijd in iemand steekt en het wordt alsnog niks?
Zie je het als "investeren" en zonde van je kostbare tijd als dat zich niet "terugbetaalt" (het doel/resultaat een relatie is).

Komt iig op mij over als kijken waar je beste kansen liggen op "zekerheid" van "een" relatie (maakt niet uit dan met wie van de 2?) en dat dat meer het doel is, dan of er sprake is van verliefdheid en liefde in je leven willen. Klopt dat?

En ook al is in het datinggebeuren dit steeds meer hoe het gaat: soort van je beste kansen (op een relatie) afwegen en vergelijken, en de beste moge winnen, (waaraan denk ik inherent is dat er altijd misschien nog een betere "optie" te vinden zou kunnen zijn?): als jij zelf weinig hecht aan hoe bijzonder iemand moet zijn voor jou, dus "inwisselbaar" voelt of het de ene of de ander wordt, waarom verwacht je dan dat jij wél die bijzondere bent voor hun, dat je verwacht dat zij 100% achter jou aan gaan en die moeite exclusief in jou zouden steken?

Oprechte vraag he, ik snap dat nooit.
Hoe wederzijds is dat dan, als de man (moet bewijzen dat ie) jou moet "verdienen"?

Wat ben jij toch een heerlijke vrouw :flirting:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Suzy65 schreef:
26-02-2020 15:58
Wat me opvalt is dat jij het in beide gevallen hebt over "moeite of zijn best doen" (voor jóu).

Je vindt iemand leuk en dat is wederzijds, denk je.
Wat voor moeite verwacht je van die man, waarin moet hij zijn best doen om jou voor zich te winnen, of jou de zekerheid het gevoel te geven dat het iets zou kunnen worden?

En die date, "hij niet de moeite nam om erop te reageren", dus niet (de moeite) waard zou zijn voor jou dan?

Ik vraag me af hoeveel moeite of je best doe jij dan, wat deze mannen van jou mogen verwachten? Die jóu hun moeite waard vinden?

Ben jij in jouw gedachtengang vanzelf al leuk en de moeite waard en hoort een/de man (dus) zijn best te doen om voor jou interessant (genoeg) te worden/zijn?
Het is toch iets wat over en weer zo'n beetje in verhouding zou moeten zijn, of wil je veroverd worden oid?

Die zekerheid dat het iets wordt op lange termijn krijg je niet, hoor, van beiden niet. Die is niet af te meten aan hoeveel iemand zijn best doet om je te "krijgen", ook niet van intenties, maar van hoe het loopt tussen 2 mensen, dus daar heb je zelf invloed op wat iemand gaat en blijft voelen tov jou: hoe jij in de praktijk bent en gedraagt, de omgang uitnodigt tot meer en vaker bij elkaar willen zijn.

Dus niet de hoeveelheid contact en/of moeite, zijn best doen om jou te kunnen krijgen zorgt imo voor óf (en welke gevoelens er wel of niet groeien bij een man voor jou) en zegt ook niks over vooruitzichten op iets "serieus".

Dat vertrouwen in of het iets kan worden met iemand kan (wederzijds!) pas groeien als je elkaar beter leert kennen en niet op wat iemand zegt vóórdat ze jou kennen en in allerlei opzichten en situaties elkaar meemaakt.

NIemand heeft dat soort garanties vooraf, dus ik denk dat jij als jij serieus iemand ziet zitten jij net zo goed je best mag doen, in de vorm van geduld en moeite in steken om de persoon in kwestie ook echt te willen kennen, en hem ook de tijd en kans geeft om jou net zo goed te leren kennen alvorens hij "zeker weet" dat jij het helemaal bent en blijft voor hem.

Waarom zou hij zeker moeten zijn van jou, terwijl jij zélf niet zeker weet wie en wat je wil? Omdat ie niet snel genoeg doorkomt is het "voor hem 10 anderen", graag of niet?
Wie de meeste moeite wil doen voor jou, die wint?
Hoeveel voel je dan zelf eigenlijk echt voor de man die je leuk vindt, als je voor hetzelfde geld denkt een relatie (en zekerheid) te kunnen hebben met de andere date?

Draai het svp eens om, want ik denk dat het een beetje gevalletje "hoe de waard is" is: hoe zou jij het vinden als die leukerd intussen met anderen zou daten, ook al vindt hij jou leuk, omdat ie niet zeker genoeg is van of het ergens heen gaat met jou?

Hoe zou jij het vinden als nieuwe date intussen eigenlijk iemand anders irl al leuk vindt en het liefst zou willen, maar denkt dat dat het niet gaat worden en daarom "maar" met jou afspreekt, om meerdere kansen op een relatie te open te houden?

Als je beiden ziet als potentiele geliefden, dan denk ik dat het "wauw"gevoel bij jóu ontbreekt en het meer zoiets is van wat lijkt de beste kans op een relatie te geven?
Het gaat toch om wat je voélt voor iemand en niet maar iets beginnen met wie het meest werk van jou maakt?

Ik ben oprecht wel benieuwd wat jij zelf verstaat onder (zelf) moeite in de ander steken.
Is dat tijd? Aandacht? Appjes, dates in de planning hebben?
Zou je het tijdverspilling vinden als je tijd in iemand steekt en het wordt alsnog niks?
Zie je het als "investeren" en zonde van je kostbare tijd als dat zich niet "terugbetaalt" (het doel/resultaat een relatie is).

Komt iig op mij over als kijken waar je beste kansen liggen op "zekerheid" van "een" relatie (maakt niet uit dan met wie van de 2?) en dat dat meer het doel is, dan of er sprake is van verliefdheid en liefde in je leven willen. Klopt dat?

En ook al is in het datinggebeuren dit steeds meer hoe het gaat: soort van je beste kansen (op een relatie) afwegen en vergelijken, en de beste moge winnen, (waaraan denk ik inherent is dat er altijd misschien nog een betere "optie" te vinden zou kunnen zijn?): als jij zelf weinig hecht aan hoe bijzonder iemand moet zijn voor jou, dus "inwisselbaar" voelt of het de ene of de ander wordt, waarom verwacht je dan dat jij wél die bijzondere bent voor hun, dat je verwacht dat zij 100% achter jou aan gaan en die moeite exclusief in jou zouden steken?

Oprechte vraag he, ik snap dat nooit.
Hoe wederzijds is dat dan, als de man (moet bewijzen dat ie) jou moet "verdienen"?
Precies wat ik dacht! (Alleen dan wat uitgebreider verwoord).
Ben jij Chantal van Married at first sight? Daar werd gisteren avond precies dezelfde vraag gesteld. Tot 2 of 3x toe. Haar antwoord leek steeds ontwijkend, totdat ik begreep dat ze écht zo’n plank voor haar kop had dat ze niet snapt dat er van haar kant uit echt niks kwam!
Ik denk niet dat hij het niet waard is, ik denk dat hij zoiets heeft van graag of niet. Niet dus. Verder wil je misschien wat te graag een man in het algemeen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een twijfelgeneuzel
Westerpaviljoen schreef:
26-02-2020 18:36
Wat een twijfelgeneuzel

Kort en krachtig samengevat.

Heb je lekker gefietst in de wind, WP?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon doen wat jij op dit moment wilt. Stuur die man een bericht dan merk je t wel.
esmeralda9 wijzigde dit bericht op 05-03-2020 17:46
48.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
26-02-2020 18:40
Kort en krachtig samengevat.

Heb je lekker gefietst in de wind, WP?
Jahoor ga morgen ook weer lekker. Hoe is het daar?
Westerpaviljoen schreef:
26-02-2020 19:02
Jahoor ga morgen ook weer lekker. Hoe is het daar?
*Gezellig gesprek met WP verwijderd wegens off-topic.*
anoniem_394844 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 19:29
Reden: En alles gaat goed.
28.34% gewijzigd
*Gezellig gesprek met WP verwijderd wegens off-topic.*
anoniem_394844 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 19:28
Reden: Off topic
72.93% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven