Date in Utrecht - tips waar?

17-01-2011 10:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort heb ik een date in Utrecht. Waarschijnlijk gaan we wat drinken in het weekend.

Hebben jullie leuke tips voor een leuk kroegje of iets anders? Want ik kom snel weer terecht in Le Journal, De Poort etc.
Ligt er aan wat je leuk vindt... 't ouwe pothuys misschien? Is wel knus.
Waar ik graag eet;

La Cubanita

El Mundo

Hemingway

Broers
't Hoogt, als je bijvoorbeeld ook nog naar de film wil? Idem bij Springhaver.

Lekker gaan lunchen bij de Bakkerswinkel (Voorstraat?).
Ga je 's avonds? Op zaterdagavond neem ik liefst mijn toevlucht tot de wat minder drukke tenten, in plekken als Le Journal en de Poort kun je geen normaal gesprek voeren dan.

Het Postillion vind ik fijn (cafeetje op de brug voor Tivoli) maar ik geloof dat daar wel weer gerookt wordt tegenwoordig. Voorheen de Vriendschap op het Wed, vreselijk oubollig maar meestal lekker rustig. 't Hoogt is inderdaad meestal ook goed te doen. Pothuys is leuk maar als het bandje eenmaal speelt versta je elkaar echt niet meer. Je zou ook iets buiten het centrum kunnen gaan zitten als je het wat rustiger wilt, West aan de Vleutenseweg of Oost bij het Griftpark zijn heel leuke tenten, Vermeulen aan de Croeselaan zou ook nog weleens ok kunnen zijn op zaterdagavond.

Veel plezier!
@theekop: Als je van tapas houdt, ga dan eens bij Ele eten aan de gracht, stukje voor Tivoli, onder Le Bibelot. In mijn bescheiden opinie veel beter dan El Mundo en La Cubanita, wel ook iets duurder, maar niet gek duur.
Wat een leuke tips. Dank! Aan West had ik nog niet gedacht. Dat is ook een leuke. Ik denk dat de twijfel nog is tussen 't Hoogt en West.
Ik vind PUUR een erg lekker restaurant. En om wat te drinken de winkel van Sinkel of graaf Floris (voor 's middags)
Was het leuk Liesse?
Moosey, bedankt voor de tip. Ik heb de menu-kaart eens bekeken dat het ziet er zeker goed uit. Als ik weer uit eten ga, ga ik voorstellen om hier heen te gaan
Graag gedaan! Hoop dat je het inderdaad leuk vindt
We daten dit weekend. Spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven