date is aan het draaien en konkelen........(geen OP)

22-01-2020 19:31 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-01-2020 21:49
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
99.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen dat je hier geen zin in hebt een iemand zoekt die wel tijd voor je heeft.

Het leven kan soms erg simpel zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als ik in termen als 'draaien' en 'konkelen' zou denken dan zou ik de conclusie trekken dat dit waarschijnlijk geen match is en het dus afkappen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Hij vraagt of je volgende week kunt.
Jij zegt ja.
Hij geeft aan dan even te overleggen met werk wanneer, maar wil wel begin volgende week afspreken.

Ja, hij had het beste eerst kunnen kijken wanneer hij zelf kan, maar op zich zie ik hier nou niet meteen gekronkel in. Ik ga er vanuit dat hij dus volgende week kan afspreken.
Volgens mij ben je er al klaar mee. Dan is het gewoon klaar toch. Inderdaad raar om eerst te vragen of je in het weekend kan en dan even later begin van de week. Lekker laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-01-2020 20:14
Hij vraagt of je volgende week kunt.
Jij zegt ja.
Hij geeft aan dan even te overleggen met werk wanneer, maar wil wel begin volgende week afspreken.

Ja, hij had het beste eerst kunnen kijken wanneer hij zelf kan, maar op zich zie ik hier nou niet meteen gekronkel in. Ik ga er vanuit dat hij dus volgende week kan afspreken.
-
anoniem_394980 wijzigde dit bericht op 22-01-2020 21:29
27.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sodalite schreef:
22-01-2020 20:16
Volgens mij ben je er al klaar mee. Dan is het gewoon klaar toch. Inderdaad raar om eerst te vragen of je in het weekend kan en dan even later begin van de week. Lekker laten gaan.
Er stond eerst iets anders:

ik had het totaal niet meer verwacht en zin in, dus ik vraag ok leuk, welke dag/plaats. krijg ik uren later een reactie terug met dat hij nog moet overleggen met werk en of ik begin volgende week kan.

waarom eerst vragen of ik tijd heb dit weekend en een paar uur later opeens moet je het eerst overleggen met werk en volgende week doordeweeks.
Alle reacties Link kopieren
lottevin schreef:
22-01-2020 20:16
je leest het verkeerd. hij vroeg of ik dit weekend iets leuks wilde doen, waarop ik positief reageerde.
vervolgens appte hij dat hij eerst moet overleggen en eventueel zondag of volgende week kan. dat vind ik raar
niet voorstellen als ik het weekend iets leuks wil doen als je niet zeker weet of je kan.
Euh nee, je hebt je tekst aangepast.
Ik zou er geen zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
22-01-2020 20:18
Euh nee, je hebt je tekst aangepast.
nee, jij leest verkeerd
Alle reacties Link kopieren
lottevin schreef:
22-01-2020 20:21
nee, jij leest verkeerd
Vriendin, ik had een stuk van de OP gekopieerd omdat ik daarop wilde reageren en toen besefte ik dat je de OP niet mocht quoten.
Prima dat je hem aanpast, maar ga niet doen alsof ik gek ben. Jij hebt de OP wel degelijk aangepast.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen dat hij met een concreet voorstel moet komen. Als je er nog zin in hebt.
Hij stelt het steeds uit omdat er leukere dingen langs komen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet. Hij antwoordt toch gewoon ? En een paar uur later is toch geen probleem, of verwacht je van hem dat hij onmiddellijk antwoordt ? Het is gewoon schriftelijke communicatie. Anders bel je hem gewoon. Als ik zo'n vrouw als date zou hebben, zou ik afknappen van dergelijk gejaag.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
22-01-2020 20:25
Ik zie het probleem niet. Hij antwoordt toch gewoon ? En een paar uur later is toch geen probleem, of verwacht je van hem dat hij onmiddellijk antwoordt ? Het is gewoon schriftelijke communicatie. Anders bel je hem gewoon. Als ik zo'n vrouw als date zou hebben, zou ik afknappen van dergelijk gejaag.
mijn topic gaat ook helemaal niet of hij antwoord of niet, mijn topic gaat over waarom hij vraagt of ik het weekend af wil spreken en dan opeens moet checken met zijn werk als ik ja zeg. lijkt wel een spel, en anders prioriteit nummer 10
Alle reacties Link kopieren
lottevin schreef:
22-01-2020 20:27
mijn topic gaat ook helemaal niet of hij antwoord of niet, mijn topic gaat over waarom hij vraagt of ik het weekend af wil spreken en dan opeens moet checken met zijn werk als ik ja zeg. lijkt wel een spel, en anders prioriteit nummer 10
Bel hem gewoon. Dan heb je daarover eerder duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
22-01-2020 20:29
Bel hem gewoon. Dan heb je daarover eerder duidelijkheid.
waarom zou ik energie in iemand steken, en achter iemand hollen die de laatste 2 weekenden te druk voor mij was? dacht het even niet he
lottevin schreef:
22-01-2020 20:30
waarom zou ik energie in iemand steken, en achter iemand hollen die de laatste 2 weekenden te druk voor mij was? dacht het even niet he
Waarom open je dan een topic?
lottevin schreef:
22-01-2020 20:30
waarom zou ik energie in iemand steken, en achter iemand hollen die de laatste 2 weekenden te druk voor mij was? dacht het even niet he
Nou als dit je mening is wat zeur je dan. Je hebt je keuze toch al gemaakt? Jij wil niet. Klaar.
Ik denk dat hij al een relatie of gezin heeft.
Ah, jij bent het weer.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
22-01-2020 20:31
Waarom open je dan een topic?
om meningen te horen, maar bellen ga ik zeker niet.
Alle reacties Link kopieren
Tillif schreef:
22-01-2020 20:32
Ik denk dat hij al een relatie of gezin heeft.
hij zou een relatie kunnen hebben, of met meerdere vrouwen afspreken. zat ik ook al aan te denken
Alle reacties Link kopieren
betere titel zou zijn: "Man die interesse toonde is me niet snel genoeg."

Je woordkeuze vind ik vrij bijzonder, ik had in ieder geval een heel andere verwachting bij de titel, een date die andere verhalen tegen je fam/vrienden ophangt of stookt ofzo, maar dit wat een aanstellerij.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zelf al je conclusie getrokken. Vind ik persoonlijk wat voorbarig om het dan gelijk af te kappen. Maar zijn gedrag is wel degelijk een oranje vlag en ik zou zeker niet al mijn pijlen op deze man richten. Ik zou denken van: misschien ben jij een optie voor mij als het me goed uitkomt. En dan verder kijken met deze jongen of man. Maar als jij daar geen zin hebt, dan houdt het op
Mensch durf te leven
Fae_ schreef:
22-01-2020 20:32
Ah, jij bent het weer.
Haha echt hè!
To. Leg nou eens uit: waarom open je een topic om om meningen (of whatever) te vragen terwijl jij al vindt dat hij jouw moeite niet waard is?
Hij houdt zich niet aan jouw spelregels dus dan is t toch gewoon klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven