Date is ‘te’ spiritueel?

04-03-2023 10:51 88 berichten
Hi
anoniem_663349f6405ca wijzigde dit bericht op 30-04-2024 16:41
99.69% gewijzigd
Dropdrop schreef:
04-03-2023 18:32
Voor zo iemand die het gelooft is het geen onzin, maar als je het niet gelooft is het je reinste kolder. Net als met elk geloof. Je kunt het zo gek maken als je wilt.

Ik ken een stel dat ervoor kiest om samen zo min mogelijk te eten en alleen te leven van 'prana'. Energie die in hun lichaam wordt getoverd door in de zon te mediteren. Allebei graatje mager inmiddels.

Dat de zon zo voedzaam is blijkt ook wel uit al die mensen die sterven van de honger in Afrika.
Precies hoe Boeddha Boeddha werd.
Alle reacties Link kopieren Quote
lobidabasi schreef:
04-03-2023 11:47
Ik ken hem een paar maanden, maar hij begon niet meteen hiermee maar de laatste tijden wel..

Hm. Nog geen maand geleden had je nog geen date gehad (nu nog steeds alleen maar contact via de app?) en twee weken geleden zat je nog op tinder te tinderen. Volgens mij maak je het een beetje te groot allemaal.
Toevallige post (bestaat toeval?) op facebook:
Wanneer iemand zegt: "Alles gebeurt met een reden"
Dan mag je diegene recht op zijn treiter laan en zeggen: "dit was voorbestemd"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
S-Groot schreef:
04-03-2023 19:17
Hm. Nog geen maand geleden had je nog geen date gehad (nu nog steeds alleen maar contact via de app?) en twee weken geleden zat je nog op tinder te tinderen. Volgens mij maak je het een beetje te groot allemaal.
Bijzondere tijdlijn.
Jaja.
S-Groot schreef:
04-03-2023 19:17
Een béétje spiritueel universumbestormer stapt met gemak door de tijdsdimensie.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
Mijn laatste ex was ook spiritueel. Voor mij nooit meer. Al dat gezeik over manifesteren en affirmaties. Elke keer dat iets mislukte had ik gewoon niet hard genoeg gemanifesteerd. Toxisch vind ik dat soort mannen.
Dropdrop schreef:
Voor zo iemand die het gelooft is het geen onzin, maar als je het niet gelooft is het je reinste kolder. Net als met elk geloof. Je kunt het zo gek maken als je wilt.

Ik ken een stel dat ervoor kiest om samen zo min mogelijk te eten en alleen te leven van 'prana'. Energie die in hun lichaam wordt getoverd door in de zon te mediteren. Allebei graatje mager inmiddels.

Dat de zon zo voedzaam is blijkt ook wel uit al die mensen die sterven van de honger in Afrika.
Kan ik hier een broodje prana bestellen?
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
grenada schreef:
05-03-2023 08:32
Kan ik hier een broodje prana bestellen?
Er is een prana bagel te bestellen bij Bagels & Beans. Is dat dan een broodje met niks? :biggrin:
Dropdrop schreef:

:hihi:
Wissewis schreef:
04-03-2023 18:28
Zijn het aantal kinderen en jullie sterfdatums ook al bepaald?

Als het universum het toelaat zou ik héél hard wegrennen bij zo'n creep.
:rofl:
Attraverso schreef:
04-03-2023 13:36
Nee, kan best een heel leuk persoon zijn maar zou niet bij me passen, ben veel te nuchter daarvoor. Ik krijg al de kriebels wanneer iemand waarmee ik op een dating app een gesprek heb vraagt naar mijn sterrenbeeld.
Ik krijg ook de kriebels als mensen naar mijn sterrenbeeld vragen. Zeker als ze daar vervolgens allerlei conclusies aan gaan verbinden.

Ik ken iemand die letterlijk bij ieder verhaal dat je vertelt (over een onenigheid met je collega ofzo), vraagt wat het sterrenbeeld van die ander is. Vind het tenenkrommend. Alsof ik überhaupt weet of wil weten wat het sterrenbeeld is van zo iemand. Laat staan me erin verdiepen.

Deze persoon vroeg zelfs bij iemand naar het sterrenbeeld van diens zeer recent overleden partner. En nog beledigd ook dat die persoon daar geïrriteerd op reageerde en het gesprek afsloot.
Ik had laatst een podcast geluisterd over zo'n spiritueel figuur die zichzelf een "krijger" noemde en die moest "boete doen in dit leven zodat hij naar het walhalla kon en eeuwig kon leven" en hij had verschillende affaires met vrouwen die "in een ander leven zijn zielsverwant waren maar in dit leven had het lot anders bepaald maar seks was wel oke" en zo allerlei vrouwen manipuleerden die eigenlijk niets van moesten hebben maar ja "het zei dat het lot het zo had bepaald" :bonk: , en alles en iedereen afkraakte die niet jezus-amen-en-dank-u was. Leek wel een cult :facepalm:
Oh, gaar dit, TO.

Ik heb ook ooit een date bij nr. 2 afgekapt omdat ie spirituele blabla bleef uitzenden.

Als je de date echt heel erg leuk vind misschien nog even aankijken? Ik heb ook niet echt bruikbare tips voor je. Zelf zou ik het namelijk afkappen, maar ik meen te lezen dat je dit toch een kans wil geven.

Even aankijken en anders misschien maar weer door, zou ik denken...
Succes!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven