Date wil film/ serie kijken, maar ik wil... [Lege OP]

15-07-2020 21:23 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
laat maar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2020 01:22
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
98.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
17-07-2020 16:27
Deze TO zat met iets vergelijkbaars laatst, misschien zijn er tips
relaties/weinig-aantrekkingskracht-na-3 ... s/462610/8
Niet waar ik op doelde :hihi:
Maar TO, doe er je voordeel mee!
date-tikkie schreef:
17-07-2020 12:32
Nog even een update: wij hebben gisteren afgesproken, en het was gezellig. Samen gekookt, serie gekeken, en tot half 1 in de nacht gepraat. Misschien leest hij wel mee?

Ik merk wel dat ik hem steeds leuker ga vinden, en verliefd begin te worden. Hij gaat er ook steeds leuker/ aantrekkelijker uitzien.

Wel een raar puntje : ik zag babyvoeding in zijn koelkast staan. Zo een 4 maanden flesje wortel..als ik het goed heb gezien. Wtf moet hij daarmee als hij geen kinderen heeft?

En we hadden elkaar een tijdje niet gezien omdat we beiden druk waren, en vond het vreemd dat hij mij niet vroeg om te blijven slapen, maar hij moet vandaag gewoon werken dus misschien daarom. Vraag me soms af of hij mij wel aantrekkelijk vind. Vanavond hebben we weer afgesproken, gaan ergens eten maar hij heeft niks over blijven slapen gezegd. Ik vind het echt vaag als hij verwacht dat ik niet blijf slapen, en zelf ik wil het nog even niet vragen omdat ik wil weten wat Hij nou echt zelf wil. Als hij die behoefte niet heeft tja
Ik zou er een nieuw topic over openen
date-tikkie schreef:
15-07-2020 21:28
Ik ben een vrouw, en ik hou van praten. Zou de hele dag wel kunnen praten haha
Ik ben ook een vrouw, maar ik vind het heerlijk als ik af en toe lekker mijn klep kan houden. Trouwens, toen ik 3 maanden met mijn wederhelft was gingen we ook steeds 'een filmpje kijken'. (We zagen dan alleen de begintune, maar hallooo...3 maanden?! Dan heb je nog wel wat beters te doen dan praten toch?!)
Alle reacties Link kopieren
Vief74 schreef:
17-07-2020 17:55
Ik ben ook een vrouw, maar ik vind het heerlijk als ik af en toe lekker mijn klep kan houden. Trouwens, toen ik 3 maanden met mijn wederhelft was gingen we ook steeds 'een filmpje kijken'. (We zagen dan alleen de begintune, maar hallooo...3 maanden?! Dan heb je nog wel wat beters te doen dan praten toch?!)

Haha, ja. Elke film moest een paar keer stopgezet worden. En niet om te praten.
Later is nu
Babyvoeding worteltjes voor 4 maanden. Dat is heel verdacht. Dat is voor een volwassene namelijk de allersmerigste.

Maar misschien had hij bezoek met baby, dat kan natuurlijk wel.
-jolijn- schreef:
17-07-2020 18:28
Babyvoeding worteltjes voor 4 maanden. Dat is heel verdacht. Dat is voor een volwassene namelijk de allersmerigste.

Maar misschien had hij bezoek met baby, dat kan natuurlijk wel.
De volgende ontdekking is dat ze hem betrapt met een luier aan.
Alle reacties Link kopieren
Of hij eet babyfood omdat hij leegloop op de dure smaak van TO en hij alle etentjes in restaurants moet betalen.
Alle reacties Link kopieren
En waarom mag ie geen kind van 6 maanden oud hebben?

Jullie daten pas 4 maanden, dus het kan uit zijn vorige relatie zijn.
En tja, als dat kind bij hem is en een nachtje logeert zal ie toch écht moeten eten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
17-07-2020 18:46
Of hij eet babyfood omdat hij leegloop op de dure smaak van TO en hij alle etentjes in restaurants moet betalen.
Haha dan kan ik goedkopere dingen bedenken. De potjes babyvoer zijn echt niet goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Je kan een relatie ook dood praten, misschien is hij bang dat je de hele nacht door praat wanneer je mag blijven slapen...dat is inderdaad geen aantrekkelijk vooruitzicht.

Is je vriend pas oom geworden? Heeft hij een neefje of een nichtje?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou jullie kunnen er grappen over maken, maar ik ben nu wel heel benieuwd naar het verhaal achter het potje babyvoeding.
Hij heeft zijn tanden laten trekken vanwege een nieuw kunstgebit en kon toen alleen vloeibaar eten verdragen. Soms is het zo simpel.
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
17-07-2020 18:33
De volgende ontdekking is dat ze hem betrapt met een luier aan.
Precies, duidelijk dat hij gepamperd wil worden.
Alle reacties Link kopieren
TO is verdwenen we hadden al haar plotwendingen door. Die is weer een nieuwe topic aan het openen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft ie een konijn? Kan dienen als noodvoeding voor konijnen als ze zelf niet meer willen eten (dwangvoeren). Hebben wij ook in de kelder staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven