Datingprogramma uit America?

08-03-2017 19:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
heello!!

Ik las net jn een topic over een datingprogramma maar kan het topic niet meer vinden nadat mn internet er mee op hield.

Iemand had het over een datingprogramma, van een tijd(lees: jaren) geleden waarbij de daters een oortje in kregen en tips hier en daar kregen om er voor te zorgen dat de date geslaagd werd. Enig idee iemand hoe dat prigramma heette? Het schijnt dat je op youtube teeug kan kijken, maae goed moet je wel de naam weten.... Ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel xxx manou
Ben je zo wanhopig gezien je zoektocht naar tips om aan de man te komen? Of is het een onderzoekje?
Nee ik wil gewoon weten hoe het programma heet, daarom gooi ik dezr vraag er in. Vind je het vervelend?
Ik herinner me dat programma nog wel ja. Was op MTV denk ik. De naam weet ik niet meer helaas!
ooohhh ja!! dat was op MTV. disaster date ofzo? of was dat juist het omgekeerde?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ja volgens mij was dat het omgekeerde hahaha... geen idee meer maar was wel leuk°
Plane Jane? Daar komt ook zoiets in voor
Het enige dat ik kan vinden is EX-treme Dating, maar daar waren het exen die advies gaven, terwijl ik dacht dat het experts waren. Maar misschien is dat het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven