Datingsite paiq
woensdag 12 april 2017 om 19:24
Heb na heel lang twijfelen een account aangemaakt op paiq. Zit er net maar een weekje op en ben het nu al zat. De opzet van de site is wel leuk bedacht. Maar je kan er zo weinig mee. Als ik het vergelijk met andere datingsites, dan heeft paiq echt weinig te bieden. Lijkt qua opzet bijna op tinder. Ik hou ervan om uitgebreid profielen te bekijken maar dat kan daar niet. Heb zoveel credits. Weet gewoon niet waaraan ik het moet besteden. Heeft iemand leuke ervaringen op paiq?
leef en laat leven
vrijdag 14 april 2017 om 09:23
Had ook op Paiq een profiel, alleen maar onaantrekkelijke en vaak wanhopige mannen of van die kneuzen die denken dat je dezelfde avond naar de toe komt voor seks.
Ik hou mijn ogen op de sportschool open en gewoon waar ik woon genoeg lekkere Poolse mannen en andere soorten waar ik wel wat bij voel als ik er naar kijk.
Ik hou mijn ogen op de sportschool open en gewoon waar ik woon genoeg lekkere Poolse mannen en andere soorten waar ik wel wat bij voel als ik er naar kijk.
vrijdag 19 mei 2017 om 19:27
Grappig, ik heb hier op het forum over het bestaan van paiq gelezen en heb het gelijk geïnstalleerd tijdens het installeren kwam ik al in gesprek met een heeeeel leuke man en een dag later (2e paasdag) hadden we een date... Het was onwijs super leuk.
Maar nu een maand later is de relatie alweer voorbij, we zijn in in gezamenlijk overleg tot de conclusie gekomen dat onze levens te verschillend zijn om door te kunnen gaan ook al zijn we nog steeds verliefd. Wel ontzettend balen overigens.. Maar het is echt voorbij.
Eigenlijk wil ik paiq weer installeren, maar straks kom ik hem weer tegen wat dan? Nouja dat betekent natuurlijk alleen dat hij ook weer op zoek is gegaan, maar ik zou het erg pijnlijk vinden
Ik ben het alleen zijn meer dan zat...
Maar nu een maand later is de relatie alweer voorbij, we zijn in in gezamenlijk overleg tot de conclusie gekomen dat onze levens te verschillend zijn om door te kunnen gaan ook al zijn we nog steeds verliefd. Wel ontzettend balen overigens.. Maar het is echt voorbij.
Eigenlijk wil ik paiq weer installeren, maar straks kom ik hem weer tegen wat dan? Nouja dat betekent natuurlijk alleen dat hij ook weer op zoek is gegaan, maar ik zou het erg pijnlijk vinden
Ik ben het alleen zijn meer dan zat...
scarlet65 wijzigde dit bericht op 19-05-2017 19:29
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
11.01% gewijzigd
vrijdag 19 mei 2017 om 20:41
Ik vond Paiq heel erg leuk! Mijn huidige partner ken ik via mijn werk, dus in die zin heeft Paiq me niet aan de man geholpen, maar ik heb wel erg leuke gesprekken gehad via Paiq. Het is dat Paiq zo'n date-karakter heeft, maar anders had ik het ook prima vermaak gevonden voor de lonely avonden dat mijn vriend niet thuis is.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay