De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??

01-08-2007 17:03 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom binnen en vertel over je belevenissen bij het zoeken naar, en het ontmoeten van, leuke mannen en vrouwen !!!
Dushi kan me zelfs niet eens meer herinneren wanneer ik uberhaupt een man tegen mijn lijf aan heb gevoeld ;-] :rofl: Laat staan dat ik me kan herinneren of en hoe borsthaar aanvoelt. Eens kijken of ik hier een gegadigde kan vinden :cheer2:
lafjoetwo schreef op 16 augustus 2007 @ 13:57:

Dushi kan me zelfs niet eens meer herinneren wanneer ik uberhaupt een man tegen mijn lijf aan heb gevoeld ;-] :rofl: Laat staan dat ik me kan herinneren of en hoe borsthaar aanvoelt. Eens kijken of ik hier een gegadigde kan vinden :cheer2:
als ik een inschatting moet maken op basis van de postings acht ik die kans erg klein, er zijn er die wel willen maar niet kunnen leveren en er zijn er die kunnen leveren maar niet willen.
Alleen sex hebben is niet zo moeilijk hoor Robs. Ongeacht iemand nu wel of niet gebonden is. Helaas voor de GMmetjes, doe ik geen GMmetjes....keus genoeg, maar niet de mijne....
lafjoetwo schreef op 16 augustus 2007 @ 14:05:

Alleen sex hebben is niet zo moeilijk hoor Robs. Ongeacht iemand nu wel of niet gebonden is. Helaas voor de GMmetjes, doe ik geen GMmetjes....keus genoeg, maar niet de mijne....
laat ik het nu toch met je eens zijn
Dat verbaasd me Rob....
waarom?
robs21 schreef op 16 augustus 2007 @ 14:08:

[...]

laat ik het nu toch met je eens zijn
Wat heb jij bij je lunch zitten eten Rob? X-D
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........

Dat je het met me eens bent. Je eerdere posting kwam niet echt positief of opbeurend over. Meer zo van "nah....ze willen, maar kunnen niet, ze kunnen, maar willen niet"

Dan verbaasd het me dat je op mijn reactie instemmend reageerde.
Robs is helemaal zo gek nog niet (ik moet de reclame in....)
lafjoetwo schreef op 16 augustus 2007 @ 14:16:

[...]

Dat je het met me eens bent. Je eerdere posting kwam niet echt positief of opbeurend over. Meer zo van "nah....ze willen, maar kunnen niet, ze kunnen, maar willen niet"

Dan verbaasd het me dat je op mijn reactie instemmend reageerde.
er zullen er ongetwijfeld zijn die geen borsthaar hebben maar je graag van dienst zouden willen zijn en er zullen er zijn met borsthaar die daar geen zin in hebben. de posting waar ik het mee eens was was die posting over : alleen sex hebben is niet zo moeilijk ........
Magiker schreef op 16 augustus 2007 @ 14:21:

Robs is helemaal zo gek nog niet (ik moet de reclame in....)
en robs heeft borsthaar,
Hahahaha de enige die de laatste tijd bij u in bed heeft gelegen Lafjoeeeeeee..ben ik ..nananananana..gelukkig was je knock oit ..was zooooo bang dat je me zou bespringen ...

Pfff heb een flauwe bui O.o
signs schreef op 16 augustus 2007 @ 14:25:

Hahahaha de enige die de laatste tijd bij u in bed heeft gelegen Lafjoeeeeeee..ben ik ..nananananana..gelukkig was je knock oit ..was zooooo bang dat je me zou bespringen ...

dan had je borsthaar moeten hebben signs, of zoveel face lifts dat uhh
Robs, ik wil je met alle liefde een wax-behandeling geven om het borsthaarprobleem te verhelpen hoor.
Krengiserweer schreef op 16 augustus 2007 @ 14:29:

Robs, ik wil je met alle liefde een wax-behandeling geven om het borsthaarprobleem te verhelpen hoor.
dat is al een keer gebeurt, sterker nog ze vonden het nog leuker om mij het gevoel van een bikinilijn wax eens te laten voelen. jullie zijn dapperrrrrrrrrr
Krengiserweer schreef op 16 augustus 2007 @ 14:29:

Ik heb de auto laten waxen? Of is dat wat anders???

Hey Xander!!!! Ik heb het weer over auto's!!! \\:-)// X-D
Magiker schreef op 16 augustus 2007 @ 14:32:

[...]

Ik heb de auto laten waxen? Of is dat wat anders???

Hey Xander!!!! Ik heb het weer over auto's!!! \\:-)// X-D
Ga uwe gang Magiker...mijn zege heb je....hahaha!
robs21 schreef op 16 augustus 2007 @ 14:21:

[...]

er zullen er ongetwijfeld zijn die geen borsthaar hebben maar je graag van dienst zouden willen zijn en er zullen er zijn met borsthaar die daar geen zin in hebben. de posting waar ik het mee eens was was die posting over : alleen sex hebben is niet zo moeilijk ........

Oke Robs, sorry dan heb ik je eerste posting niet goed begrepen. Mijn welgemeende excuses hiervoor :worship:

Er ging er btw eentje wel door zijn knietjes vandaag voor me. GMmetje belde om zijn verontschuldigingen aan te bieden. Om me te zeggen dat ik een toffe meid ben, en hij normaal gesproken helemaal niet open is over zijn gevoel, maar dat bij mij wel was / is. Hij vond het bijzonder.

En weet je wat bijzonder is!!??? Een man die ballen toont... 8-P En jawel...naakte ballen :rofl:
Mijn auto moet ook weer nodig een waxbeurt, maar borsthaarwax is toch net ff anders.Van mij hoeft het echter niet, man mag best wat haar hebben.
Naakte ballen wel fijn, om te flossen heb ik flosdraad.
signs schreef op 16 augustus 2007 @ 14:25:

:rofl: Je moest zelfs controleren of ik nog ademde. Maarre pot ben je of je bent het niet heur. 8-P Ik bespring alleen mannetjes :rofl:
Krengiserweer schreef op 16 augustus 2007 @ 14:48:

:rofl: :rofl: :rofl: ik pies in mijn broek :rofl: :rofl: :rofl:
Naakte ballen zijn wel handig ja, rollen ze wat lekkerder.
Krengiserweer schreef op 16 augustus 2007 @ 14:48:

Ik snap de link niet helemaal met je auto waxen?
Dushi74 schreef op 16 augustus 2007 @ 15:00:

Naakte ballen zijn wel handig ja, rollen ze wat lekkerder.
Ooit een naakte tennisbal gezien??? Nee dus! Die zitten ook vol met haar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven