Relaties
alle pijlers
De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??
vrijdag 17 augustus 2007 om 12:17
zie steeds dat gratis lekker ding rechts die krijg je als je lid wordt, laat ik nou steeds gedacht hebben dat dat een bleutooth voor achter je oor was, dus ik besteld krijg ik m net thuis, nou volgens die gebruiksaanwijzing komt daar echt geen telefoontje op binnen. stuur hem wel terug, stop m maar in je ...................
vrijdag 17 augustus 2007 om 12:29
Kan je niet lezen robs? Er staat duidelijk bij:
Vibo voor je G-Spot
Met 3 snelheden
(inclusief een jaar lang gratis batterijen...'t ding zuipt stroom namelijk )
Geen bluetooth oortje dus....beetje groot uitgevallen, niet?Whahaha!
(bah!, wat ontzettend flauw weer...ik zie me al met een vibo achter mijn oor lopen.... )
Vibo voor je G-Spot
Met 3 snelheden
(inclusief een jaar lang gratis batterijen...'t ding zuipt stroom namelijk )
Geen bluetooth oortje dus....beetje groot uitgevallen, niet?Whahaha!
(bah!, wat ontzettend flauw weer...ik zie me al met een vibo achter mijn oor lopen.... )
vrijdag 17 augustus 2007 om 13:05
vrijdag 17 augustus 2007 om 13:32
Je laatste vakantiedag? Nou geniet er nog maar van dan! Veel plezier bij je vriendin...en see you vast vanacht nog wel even...
@ robs: Iedereen rond zijn/haar werk af wat hij/zij gisteren niet heeft afgekregen omdat ze hier op het forum rondhingen....zal dat het zijn???
Zo, nu even douchen dan maar...
vrijdag 17 augustus 2007 om 14:42
Zo hier is leuke Lafjoe weer Was en ben eigenlijk nog steeds aan 't klussen, verven en restylen.....even een pauze.
Yep Signs klopt helemaal. Zwangere vrouwen worden gestript.
Voor de mannen: mochten jullie nieuwsgierig zijn wat strippen bij zwangeren inhoudt, google dit even, vinden jullie vast een uitgebreide uitleg Denk dat jullie na het lezen van de info hopen dat jullie het nooit gelezen hadden Het geeft wel een totaal ander beeld bij het woordje "strippen"
Yep Signs klopt helemaal. Zwangere vrouwen worden gestript.
Voor de mannen: mochten jullie nieuwsgierig zijn wat strippen bij zwangeren inhoudt, google dit even, vinden jullie vast een uitgebreide uitleg Denk dat jullie na het lezen van de info hopen dat jullie het nooit gelezen hadden Het geeft wel een totaal ander beeld bij het woordje "strippen"