De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??

01-08-2007 17:03 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom binnen en vertel over je belevenissen bij het zoeken naar, en het ontmoeten van, leuke mannen en vrouwen !!!
Magiker schreef op 17 augustus 2007 @ 11:46:

[...]

Dat moet jij zeggen! Jij hebt alle succesvolle TV series in batterijformaat op je nachtkastje staan! 8-P
ben ik ff blij dat ik geen tv op mijn slaapkamer heb,
zie steeds dat gratis lekker ding rechts die krijg je als je lid wordt, laat ik nou steeds gedacht hebben dat dat een bleutooth voor achter je oor was, dus ik besteld krijg ik m net thuis, nou volgens die gebruiksaanwijzing komt daar echt geen telefoontje op binnen. stuur hem wel terug, stop m maar in je ...................
Kan je niet lezen robs? Er staat duidelijk bij:

Vibo voor je G-Spot

Met 3 snelheden

(inclusief een jaar lang gratis batterijen...'t ding zuipt stroom namelijk ;-) )

Geen bluetooth oortje dus....beetje groot uitgevallen, niet?Whahaha!

(bah!, wat ontzettend flauw weer...ik zie me al met een vibo achter mijn oor lopen.... :-$ )
nokia, motorola, vibo, samsung, allemaal 1 pot nat.

G-spot, hotspot, draadloos netwerk, router,

3 snelheden, lopen, op de fiets, en in de auto, handig dacht ik

dacht dat het op ware groote was,
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 12:35:

nokia, motorola, vibo, samsung, allemaal 1 pot nat.

G-spot, hotspot, draadloos netwerk, router,

3 snelheden, lopen, op de fiets, en in de auto, handig dacht ik

dacht dat het op ware groote was,
:rofl:
Whahahahahaha.....kom niet meer bij!! :rolling:
Héeeeee Ing....mijn nachtbraker-maatje ;-)
Ing33 schreef op 17 augustus 2007 @ 12:42:

Whahahahahaha.....kom niet meer bij!! :rolling:
hoi ik geloof dat wij nog niet echt kennis gemaakt hebben, maar uuhh welkom, leuk dat je er bent.
Heeeee Xander!! Alles goed met je?

Hahahaha...die Robs!! Heel erg funny.....
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 13:01:

[...]

hoi ik geloof dat wij nog niet echt kennis gemaakt hebben, maar uuhh welkom, leuk dat je er bent.
Ja robs...Ing33, daar heb ik tot diep in de nacht eens zitten "bomen" met onze wensenlijstjes in het kader van de beroemde (en beruchte) zoektocht naar leuke mannen en vrouwen Deel 14
Ing33 schreef op 17 augustus 2007 @ 13:02:

noem dat maar funny, hoi ik zit vanavond aan de bar, ....nee geen roos in mijn knoopsgat, je herkend me aan een viva vibo, met ducktape achter mijn oor geplakt. nee sorry ik versta je niet, dat ding trilt de vullingen uit mijn verstandskiezen.
Ing33 schreef op 17 augustus 2007 @ 13:02:

Yep Ing...alles goed hier, en met jou dan??
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 13:05:

[...]

noem dat maar funny, hoi ik zit vanavond aan de bar, ....nee geen roos in mijn knoopsgat, je herkend me aan een viva vibo, met ducktape achter mijn oor geplakt. nee sorry ik versta je niet, dat ding trilt de vullingen uit mijn verstandskiezen.
Je bent weer op dreef robs! Ik zie het werkelijk al helemaal voor me...jij met een vibo achter je oren in de kroeg....hahaha!
Xander68 schreef op 17 augustus 2007 @ 13:09:

[...]

Je bent weer op dreef robs! Ik zie het werkelijk al helemaal voor me...jij met een vibo achter je oren in de kroeg....hahaha!
geloof me een betere hengel is er niet. werkt als een paternoster.
"Onze vader, die in de hemel zijt" ;-)

Gaat jou zoektocht weer beginnen dit weekend? :) (met je ducktape geplakte vieb?)
Ja met mij ook alles goed...aan het genieten van mijn laatste vakantiedag en weekend! Ik ga er vandoor...bij vriendin langs...misschien spreek ik je vannacht nog wel ;-]

En Robs...je bent niet te missen dan! Hahahaha....
maar waar is iedereen,

HEEE JE BAAS BETAALD JE NIET GENOEG OM OP VRIJDAGMIDDAG NOG DRUK TE ZIJN!!!! WERKEN MAAKT MEER KAPOT DAN DRANK GOEDMAKEN KAN
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 13:25:

maar waar is iedereen,

HEEE JE BAAS BETAALD JE NIET GENOEG OM OP VRIJDAGMIDDAG NOG DRUK TE ZIJN!!!! WERKEN MAAKT MEER KAPOT DAN DRANK GOEDMAKEN KAN
Ik drink nooit en mijn baas betaald me riant!!! \\:-)//
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Xander68 schreef op 17 augustus 2007 @ 13:18:

"Onze vader, die in de hemel zijt" ;-)

Gaat jou zoektocht weer beginnen dit weekend? :) (met je ducktape geplakte vieb?)
VOORDAT JE NOG MEER ONWEER AANTREKT MET JE "ONZE VADER"een paternoster is een vistuig met drie haken. en nee ik ga me verstoppen dit weekend ze hebben hier in de buurt een zoektocht voor alleenstaande vrouwen op crocks georganiseert. ,
Ing33 schreef op 17 augustus 2007 @ 13:23:

Ja met mij ook alles goed...aan het genieten van mijn laatste vakantiedag en weekend! Ik ga er vandoor...bij vriendin langs...misschien spreek ik je vannacht nog wel ;-]

En Robs...je bent niet te missen dan! Hahahaha....

Je laatste vakantiedag? Nou geniet er nog maar van dan! Veel plezier bij je vriendin...en see you vast vanacht nog wel even...

@ robs: Iedereen rond zijn/haar werk af wat hij/zij gisteren niet heeft afgekregen omdat ze hier op het forum rondhingen....zal dat het zijn???

Zo, nu even douchen dan maar...
Het zijn crocks Rob, geen clocks!!!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
robs21 schreef op 17 augustus 2007 @ 13:31:

[...]

VOORDAT JE NOG MEER ONWEER AANTREKT MET JE "ONZE VADER"een paternoster is een vistuig met drie haken. en nee ik ga me verstoppen dit weekend ze hebben hier in de buurt een zoektocht voor alleenstaande vrouwen met clocks georganiseert. ,

Hahahaha! een pateroster heeft meerdere betekenissen robs! Officieel is het "onze vader" volgens mij...althans, dat zei mijn godsdienstlerares vroeger tegen me...;-)

Ben weg...later!
Zo hier is leuke Lafjoe weer ;-] Was en ben eigenlijk nog steeds aan 't klussen, verven en restylen.....even een pauze.

Yep Signs klopt helemaal. Zwangere vrouwen worden gestript.

Voor de mannen: mochten jullie nieuwsgierig zijn wat strippen bij zwangeren inhoudt, google dit even, vinden jullie vast een uitgebreide uitleg X-D Denk dat jullie na het lezen van de info hopen dat jullie het nooit gelezen hadden :rofl: Het geeft wel een totaal ander beeld bij het woordje "strippen" X-D
Ahhh...ook al je huisje aan het pimpen Lafjoe?

De term "strippen" was me al bekend (ben met vrouwen opgegroeid.... ;-) ) en lijkt mij een onplezierig gevoel...maar goed, als het niet anders kan...

Jééé, stil hier he? :-(
ik ben er ook weer...moest ff bloedprikken ..tssss.maar goed dat ik even mijn moeder mee had genomen ..8 buisjes bloed 8-P

dus nu beetje slap....maar ja het is weekend ...

En lafjoeeeee ik vroeg straks of je zondag thuisbent??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven