Dilemma, vreemde situatie

16-07-2008 19:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden had ik ook een berichtje op het forum gezet.

Dat ging over een jongen die ik sinds een paar maanden ken.

Elke keer als hij bij mij thuiskwam ging hij weg met de woorden, ik spreek je wel weer. Nu had hij mij laatst verteld dat het slecht ging met zijn vader en dat hij daarom niet zo vaak de tijd heeft.

Hij zei toen dat ik maar een berichtje moest sturen.

Uiteindelijk gedaan, dat hij altijd welkom was en heb hem sterkte gewenst. Toen een week of twee niks meer gehoord en dan krijg ik opeens weer een berichtje dat hij me toch wel heeft gemist en me wil zien.

Ok nou toch nog afgesproken vorige week woensdag, het was erg gezellig en hij zei ook dat hij me erg had gemist. Verder dat het niet aan mij lag dat hij af en toe niet opnam en dat hij het prettig vond om bij me te zijn.

Nu zijn we inmiddels een week verder. Probeer hem vanaf maandag al te bereiken maar krijg elke keer de mailbox.

Ik vraag me nu dus echt af wat er aan de hand kan zijn.

Zijn vakantie is begonnen, dus het kan dat hij nu weg is, of het heeft met zijn vader te maken. Het lijkt me dat als het slecht gaat met je vader, dat je niet op vakantie gaat. Zijn vader heeft zelfs op de intensive care gelegen.

Hoe dan ook, ik blijf het vreemd vinden dat ik hem niet kan bereiken.....wordt er een beetje moe van eigenlijk.
sorry meis, maar "he's just not that into you"

Kan er niets anders van maken.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Geheel off topic, sorry, maar ben jij nog steeds die bar_ba_bella "van toen"?
Jaaaa, dat ben ik!

Leuk dat je me nog herkent
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Misschien moet je (als je hem weer te pakken krijgt) hem uitleggen dat je dat niet zo fijn vind.

Sommige jongens hebben het niet helemaal door dat ze dat doen ;o)

Maar vertel hem dat je niet zo goed weet hoe hij over je denkt.

Misschien zal hij dan een smoesje gebruiken - maar als zijn gedrag daarna hetzelfde is, weet je gelijk genoeg.
Ik denk dat je nu al genoeg weet. Jammer, maar helaas. Eens dus met BBB.
Ik kan me voorstellen dat je er 'een beetje moe' van wordt. Hij lijkt er weinig energie in te steken.... zou het lekker laten rusten, en proberen niet te wachten tot ie belt.
Peas on earth!
Het vervelende is wel verder met hem ben gegaan en elke keer als ik denk dat het toch iets gaat worden........gebeurt er weer iets, waardoor ik eraan twijfel.
Iemand die wat in je ziet, maakt veel meer werk van je. Hoop je dat ie ooit wat meer in je gaat zien? Ik ben bang dat het dan al eerder zou zijn gebeurd.

Hij heeft er geen belang bij, echt, want, klinkt ouderwets, maar het is nog steeds zo, een man doet moeite voor iemand die hij wil. En het is zeker niet zo dat een vrouw zelf achter een man aan moet, als ie haar wel ziet zitten, dan komt ie heus wel!

En dat is vaker dan af en toe eens in de zoveel weken zeggen: ach, ik kan ook wel weer eens langs gaan...

Het is veel leuker iemand te hebben die moeite voor je doet!
Als een man je leuk vindt wil hij je echt wel vaak horen en spreken,en niet na een tijdje weer wel,en dan weer niet......hier zijn al zoveel topics van en uiteindelijk is die man gewoon een l..en zal hij ook never veranderen,dus hoop er maar niet op.....er zijn zat leuke mannen hoor!!!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Mademoiselle, knoop goed in je oren dat het feit dat seks geen garantie biedt op liefde. Seks is soms gewoon seks en meer niet.

In dit geval ligt dat er duimendik bovenop, de jongeman heeft geen behoefte aan contact met jou en wil je niet bij zijn leven betrekken. Als jij nu ook nog achter hem aan gaat mailen en dergelijke, maak je jezelf er niet aantrekkelijker op voor hem.

Aanvaard dat het hier bij zal blijven en leen je zeker niet voor nog een nachtje pret als het hem uitkomt, je bent er duidelijk te veel van in de war om dat aan te kunnen. Doe jezelf en je gevoelige hartje een lol en laat de man gewoon. Dit gaat het niet worden.

(f) Kom op meid, loslaten hoor!
Ik weet ook wel dat jullie helemaal gelijk hebben.

Ik ga maar weer eens wat meer om me heenkijken, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven