Dillema

07-02-2017 20:54 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus mijn huidige crush wilt geen relatie en voelt niets voor me althans dat zegt ze. Nou hebben we elkaar gesproken en het volgende afgesproken. We zullen leuke dingen blijven doen samen en ook seks hebben met elkaar. Nou was het van mijn kant wel zo dat mocht een van ons seks hebben met iemand anders. Dat we dit eerlijk tegen elkaar zeggen dus eigenlijk een extra stukje vertrouwen naar elkaar toe. Nou gaf ze gelijk aan dat ze geen seks zou hebben met iemand anders en mocht dat wel het geval zijn. Het eerlijk zou zeggen tegen me, ook zullen we elkaar niet gaan claimen ik denk dat het claimend gevoel niet goed is voor haar. Aangezien haar ex dat ook deed en haar het liefst elke dag wou zien. Ook voor 10 minuten en dat lijkt me ook een beetje teveel van het goeie.

Denken jullie dat dit verstandig is? En dat er een mogelijkheid bestaat dat we vanzelf de relatie ingroeien. Dit vraag ik omdat eerder onze gesprekken ze wel heeft verteld nog nooit echt seks te hebben gehad terwijl ze geen (Relatie) had. Dus eigenlijk alleen maar seks had terwijl ze in een relatie was.

Dus in een situatie waar ik in zit wat zouden jullie doen? Het is niet zo dat ik nog heel veel voor haar voel ik weet waar ik aan toen ben. Maar toen ik haar eerder vanavond zei dat ik een afspraakje had wou ze wel gelijk weten met wie en waar. Dus hoe moet ik dit opvatten? Het was geen afspraakje met een andere dame BTW

Groetjes,
Dilemma
Vivo per lei
Wat is een dillema?

Een dille-ma?

Een ma die naar dille ruikt?
Als je het als een 'ie' uitspreekt, één L.

Als je het als de 'e' uitspreekt, twee keer de M.

Di-lem-ma.
huh
Een dame gehaald uit de Dille en Kamille.

Of is het Kammile?
quote:LaFolie schreef op 07 februari 2017 @ 20:57:

Als je het als een 'ie' uitspreekt, één L.

Als je het als de 'e' uitspreekt, twee keer de M.

Di-lem-ma.hahaha wauw ja ik zie het nu pas... Facepalm
quote:BridgetteDubois schreef op 07 februari 2017 @ 20:58:

Een dame gehaald uit de Dille en Kamille.

Of is het Kammile?is het raps of rasp
She's not that into you.

Dat is wat ik ervan denk.
Misschien gewoon even afwachten hoe het gaat lopen.

En als je daar geen geduld voor heb dan kan je beter op zoek gaan naar iemand die wel een relatie wil.
quote:meneeruil schreef op 07 februari 2017 @ 20:58:

[...]

is het raps of rasp

Een raps, om kaas mee te rapsen.

Oh en koekjes.
Vergis ik me nou of is dit al het 47e topic over je 'crush'? Kan dat niet gewoon allemaal in 1 topic??
Je zegt dat ze je crush is en je vraagt je af of jullie vanzelf in de relatie kunnen groeien. Daarna zeg je dat je niet heel veel voor haar voelt.

Als één van de twee meer voor de ander voelt dan andersom, gaat zo'n constructie echt niet werken. Want je denkt dat je weet waar je aan toe bent. Maar opent wel een topic hier om te vragen waar je aan toe bent. Dusse...sorry, wordt niks.
quote:Zinerva schreef op 07 februari 2017 @ 20:59:

Misschien gewoon even afwachten hoe het gaat lopen.

En als je daar geen geduld voor heb dan kan je beter op zoek gaan naar iemand die wel een relatie wil.Een goeie vriend van me vertelde me dat vrouwen meestal wel gevoelens krijgen als ze eenmaal seks hebben gehad. Maar daar geloof ik niet echt in en zou ik wel vreemd vinden. Alsof ze met me naar bed zou gaan en opeens zou zeggen ja ik vind je ook leuk...
Goed verhaal

Lang verhaal kort....ze wil je niet, alleen zo af en toe een neuk een een gezellige avond.

Ja...kan best werken als je je daarvoor wilt lenen

En nee, ik geloof niet dat daar ooit een relatie uit kan voortkomen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:helena2 schreef op 07 februari 2017 @ 21:01:

Je zegt dat ze je crush is en je vraagt je af of jullie vanzelf in de relatie kunnen groeien. Daarna zeg je dat je niet heel veel voor haar voelt.

Als één van de twee meer voor de ander voelt dan andersom, gaat zo'n constructie echt niet werken. Want je denkt dat je weet waar je aan toe bent. Maar opent wel een topic hier om te vragen waar je aan toe bent. Dusse...sorry, wordt niks.Je hebt hier wel een punt. Ik kan nu wel heel stoer zeggen dat ik misschien niet iets voor haar zou voelen. Maar ik vind haar nog wel leuk het is niet zo dat ik helemaal tot over me oren ben maar je snapt wel wat ik bedoel.
Wat een rare dingen zeggen jouw vrienden.
quote:Summerdance schreef op 07 februari 2017 @ 21:02:

Goed verhaal

Lang verhaal kort....ze wil je niet, alleen zo af en toe een neuk een een gezellige avond.

Ja...kan best werken als je je daarvoor wilt lenen

En nee, ik geloof niet dat daar ooit een relatie uit kan voortkomenHelder bedankt!
quote:meneeruil schreef op 07 februari 2017 @ 21:01:

[...]

Een goeie vriend van me vertelde me dat vrouwen meestal wel gevoelens krijgen als ze eenmaal seks hebben gehad. Maar daar geloof ik niet echt in en zou ik wel vreemd vinden. Alsof ze met me naar bed zou gaan en opeens zou zeggen ja ik vind je ook leuk...Je vriend heeft wel gelijk, er is bewezen dat er een stofje vrij komt waardoor vrouwen mannen leuk gaan vinden waar ze seks mee hebben.
quote:Fee-de-Goede schreef op 07 februari 2017 @ 21:02:

Wat een rare dingen zeggen jouw vrienden.Die vriend had wel gelijk, het schijnt echt zo te werken (er komt een stofje vrij) dat een vrouw gevoelens krijgt als ze met een man naar bed gaan.
quote:Zinerva schreef op 07 februari 2017 @ 21:03:

[...]

Je vriend heeft wel gelijk, er is bewezen dat er een tofje vrij komt waardoor vrouwen mannen leuk gaan vinden waar ze seks mee hebben.Tof!
quote:Zinerva schreef op 07 februari 2017 @ 21:03:

[...]

Je vriend heeft wel gelijk, er is bewezen dat er een tofje vrij komt waardoor vrouwen mannen leuk gaan vinden waar ze seks mee hebben.Bij mij werkt dat toch andersom. Ik ga echt niet met iemand naar bed die ik niet leuk vind.
quote:Fee-de-Goede schreef op 07 februari 2017 @ 21:02:

Wat een rare dingen zeggen jouw vrienden.Ja dat had ik hem ook al gezegd. Maar hoe kan het dat als je zegt dat je geen seks hebt buiten een relatie om. En dan wel dit willen met mij? Ik bedoel ik zou best seks met haar willen hebben maar ik weet niet zeker of dat inderdaad verstandig is. Kan het niet zo zijn dat ze vroeger te veel werd geclaimd en het gewoon rustig aan wilt doen? Of dat ze alleen zoals hierboven al werd vermeld afentoe seks hebben en thats it! Beiden is voor mij goed maar soms snap ik niet echt wat een vrouw nou bedoelt te zeggen
O sorry, ik had je tofje al gekwoot voordat je het verbeterd had
nog iets aan toevoegen ik weet dat dit meisje echt geen moeite zou hebben met het vinden van iemand anders. Dus ik vraag me dan af waarom zou je seks willen hebben met iemand die jou misschien wel ietsjes te leuk vind?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven