Directielid met secretaresse

07-05-2009 22:31 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat denken jullie van een relatie tussen een directielid en een secretaresse. Allebei hebben ze al wel een relatie.

Is het echte liefde?

Gaat dit nou altijd fout?

Zijn er ook goede verhalen?

Gebruikt hij zijn macht als directielid, en gebruikt/misbruikt hij haar?

Is het onbedoeld een teken lust van haar omdat hij directielid is?

Is zij nou dom/naief om erin te trappen?

Betekent dit uiteindelijk dat ze haar baan kwijt zal raken?
weet je ze zoekt iets ...waarschijnlijk is haar eigen relatie dan niet waar ze nog moeite voor wil doen.

en of het geen kans van slagen heeft..daar ben ik niet zo zeker van.

en ik begrijp jou volkomen..je vind haar super..en ziet dat ze een beetje blind is..omdat ze zoekt naar iets wat volgens jou fout gaat.

maar in mijn geval ging het helaas wel allemaal goed.

ex ging er vandoor met collega..sinds dien niet meer gezien.

allebij een gezin....dus je ziet het kan heel af en toe(jammer genoeg) wel goed gaan.

maar in jou geval laat het los..jij doet je zelf er pijn mee.

is dat het waard???????
Oh nu ben je opeens zelf verliefd op haar... Het verhaal wordt steeds mooier! Wat dacht je? 'Das een leuk zijspoortje! Die pak ik aan???'
Jeetje wiebenik... Als je het niet gelooft dan laat je boboba toch lekker? Ze doet er niemand kwaad mee.

Ik kan me voorstellen dat het je wat doet, juist omdat je je ei niet bij haar kwijt kunt/wilt (dat zou je ermee bemoeien zijn). Dan is het forum toch een fijne mogelijkheid om toch je gedachtes te bespreken?

Denk dat je de vragen die je stelt (deels) zelf het beste kunt beantwoorden, of in ieder geval beter dan ons; jij kent deze mensen en wij niet. Maar misschien is het niet zo goed om je bezig te houden met deze vragen, maar meer met wat jij wilt, wat het voor jou betekent, wat voor jou een oplossing zou zijn, enz.
quote:Wiebenik81 schreef op 08 mei 2009 @ 08:03:

Oh nu ben je opeens zelf verliefd op haar... Het verhaal wordt steeds mooier! Wat dacht je? 'Das een leuk zijspoortje! Die pak ik aan???'Ok ok, ik zal indimmen.....grmbl...
quote:sunrise2 schreef op 08 mei 2009 @ 00:18:

weet je ze zoekt iets ...waarschijnlijk is haar eigen relatie dan niet waar ze nog moeite voor wil doen.

en ik begrijp jou volkomen..je vind haar super..en ziet dat ze een beetje blind is..omdat ze zoekt naar iets wat volgens jou fout gaat.

allebij een gezin....dus je ziet het kan heel af en toe(jammer genoeg) wel goed gaan.

is dat het waard???????

Uiteraard is het mogelijk dat het lukt. Ik hoop het voor der.

Jammer dat het bij jouw anders liep. Liefde is een raar iets. Je weet het nooit.
quote:Linndaatje schreef op 08 mei 2009 @ 08:38:

Ik kan me voorstellen dat het je wat doet, juist omdat je je ei niet bij haar kwijt kunt/wilt (dat zou je ermee bemoeien zijn). Dan is het forum toch een fijne mogelijkheid om toch je gedachtes te bespreken?

Denk dat je de vragen die je stelt (deels) zelf het beste kunt beantwoorden, of in ieder geval beter dan ons; jij kent deze mensen en wij niet. Maar misschien is het niet zo goed om je bezig te houden met deze vragen, maar meer met wat jij wilt, wat het voor jou betekent, wat voor jou een oplossing zou zijn, enz.

Zo dacht ik dus ook. Het is gewoon even de gedachten verzetten en dan gewoon weer verder met mijn leven.

Wat betreft die vragen wilde ik wel weten wat de rest van zo'n situatie denkt. Zoals het nu is, willen ze het geheim houden, elkaar leren kennen en dan een besluit maken.

En wat ik zelf wil is het gewoon leuk met der hebben. En dat hebben we ook. Dan is het goed. Als ik me er mee ga bemoeien is het allemaal gauw over.
als je voor elkaar kiest kan het slage, ongeacht beroep

Alleen zal het de vergadering niet ten goede komen, hahahaha!

Alleen zal het de vergadering niet ten goede komen, hahahaha!
quote:Brown_Eyes schreef op 08 mei 2009 @ 20:47:

Alleen zal het de vergadering niet ten goede komen, hahahaha!Whaha, dit vind ik toch wel een goede, en nog waar ook.... Zo te merken heb je daar al ervaring in.
Klopt, heb zat vergaderingen meegemaakt.

quote:sunrise2 schreef op 08 mei 2009 @ 00:18:

is dat het waard???????

Ik ben er vandaag toch wel achter gekomen dat ze met me speelt.

Ik wilde het maar niet zien, en nog steeds wil ik het niet zien.

Maar,......

Als er echt oprechte vriendschap in zou zitten dan zou ze anders doen. Zoiets laat je wel blijken dan als je elkaar echt mag. Nu ik afstand van haar neem (geen schoothondje meer dus, wel vriendelijk blijven) lijkt ze nogal gebolgen te zijn. Ze kan zich niet meer in me interesseren.

Ze is zo bezig met haar verhouding met de baas. Ze denkt de ware gevonden te hebben. Gebruikt mij als afleiding zodat de andere collega's de echte verhouding niet zien met de baas. Denkt ze!!!!!!

Het moet nu echt over zijn nu.

Ik heb gemerkt dat mijn instinct me niet in de steek heeft gelaten. Wist deze ellende allang. Heb er alleen nooit goed naar geluisterd.

Heb heel het weekend aan der gedacht. Hopende voor haar dat die relatie maar goed uitpakt. Mocht het ellende worden wilde ik haar al steunen en helpen.

En nu, na vandaag...... ja. Ik weet het niet zeker ofdat ze me gebruikt. En kunnen zoveel redenen zijn waarom ze doet zoals ze doet. Mijn "Gut feeling" zegt, oppassen nu.

Moet voor mezelf de keus maken. Mijn instinct volgen en afkappen die handel.

Dan zal het voor mij ook weer makkelijker worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven