Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Van mijn kant was het platonisch maar hij had zich in zijn hoofd gehaald dat nu ik vrijgezel was alle deuren openstonden.
Alle reacties Link kopieren
oh excuus voor mijn mega-ego post
Lorem Ipsum
Ik kom weer even updaten. Ben nog steeds totaly in love met mijn tinderliefje.

Ik heb zijn ouders ontmoet zelfs. En in de stad waar hij woont is ook iedereen op de hoogte. Hij is nogal bekend omdat hij zijn eigen restaurant heeft. Ik voel me echt op mijn gemak bij hem, zijn elke dag samen geweest. Nu beb ik weer even twee dagen thuis. Even tot me laten.doordringen wat er allemaal gebeurd is. Dit was totaal niet wat ik van Tinder verwacht had. Maar nu ben ik er dan toch wel heel erg blij mee! :-D
@zomerfreak, weer zo'n heerlijk succesverhaal!quote:turquasi schreef op 29 januari 2014 @ 12:24:

Maar dan nu het goede nieuws, zoals altijd als laatste. Ik heb weeeer een date. Vandaag. Ik weet alleen niet of het nog in dit topic mag want ik heb hem tijdens het sporten ontmoet, afgelopen weekend had hij kennelijk zijn moed bij elkaar geraapt na weken oogcontact zoeken, en me zijn nummer gegeven. Ik heb gebeld en we gaan vanavond een drankje doen. Ik ben normaal nooooit zenuwachtig voor dates maar nu wel onwijs. Dus ik hou mezelf maar voor dat ie misschien helemaal niet leuk is, wie weet heeft ie wel 5 kinderen bij 4 verschillende vrouwen en een drugsprobleem. Maar ondertussen is mijn fantasie al druk in de weer met mogelijke romantische vakanties samen en intieme etentjes en of zijn familie misschien heel gezellig is. Ik lijk wel gek. Ik vind mijn single leventje helemaal niet vervelend eigenlijk maar het zou ook heerlijk zijn om weer de kriebels te krijgen van een leuke normale man en dat die mij hopelijk ook ziet zitten...Spannend! Hopelijk zit je nu heel gezellig met hem te pimpelen!
Heb mijn tinderdate even moet afzeggen....

Eigen vriendinnen gaan voor.....

Maar wat lees ik hier met plezier op dit forum mee!!!!

Herken zoveel....
Ik heb weer een of andere creep op Tinder hoor, een gast die rare spelletjes speelt en allemaal psychoanalyses op me af stuurt. Heb hem maar geblockt.

Verder houdt opeens elke man in mijn buurt "van hobbies". Tsja. Origineel!

Mijn leuke Tinderman en ik zien elkaar eindelijk volgende week. Tot nu toe hebben we elke dag gechat op sociale media...
Misschien is het ook handig als er ergens namen van creeps kunnen worden opgeschreven, zodat de anderen gewaarschuwd zijn? Is natuurlijk wel makkelijk te gebruiken als wraak, maar ik vertrouw jullie!
Doe eens eens zo raar, wij hoeven voor niemand gewaarschuwd te worden.
@turquasi

Dat niks doen was van mijn kant uit niet met voorbedachte rade hoor haha en we hebben echt wel liggen knuffelen en beetje zoenen. Hij ging alleen niet verder en toen liet ik het maar zo want we hadden op dat punt nog eigenlijk helemaal niet over seksueel getinte dingen gepraat. Dus ik heb het zo op zijn beloop gelaten. Met zijn libido blijkt echter niets mis hahaha.
quote:broesss schreef op 29 januari 2014 @ 23:25:

Misschien is het ook handig als er ergens namen van creeps kunnen worden opgeschreven, zodat de anderen gewaarschuwd zijn? Is natuurlijk wel makkelijk te gebruiken als wraak, maar ik vertrouw jullie!Wat een bullshit, dit. Gebruik je eigen radar, en als je die niet hebt moet je die maar ontwikkelen!
En die psycho analyses aaaa zo n gozer ook een keer aan mijn strijkstok gehad. Die stelde op whatsapp allemaal ingewikkelde vragen en als ik dan een bevredigend antwoord gaf zei hij "goed zo das weer 10 punten over 50 punten stuur ik je een tweede foto van me" haha nooit wat mee afgesproken. Ik heb eigenlijk nu zin om een hele dramatische app te sturen waarin ik alsnog mijn excuus aanbied voor de wellicht gewekte verwachtingen maar dat ik iemand ben tegengekomen bla bla en dat hij degene is die na maanden radiostilte denkt 'WTF'
Wat een rare boze reacties, ik zou het juist fijn vinden als ik wist dat ik voor die-en-die moest oppassen alvorens ik ermee op date ging.
quote:broesss schreef op 29 januari 2014 @ 23:25:

Misschien is het ook handig als er ergens namen van creeps kunnen worden opgeschreven, zodat de anderen gewaarschuwd zijn? Is natuurlijk wel makkelijk te gebruiken als wraak, maar ik vertrouw jullie!

Wat een bullshit, dit. Gebruik je eigen radar, en als je die niet hebt moet je die maar ontwikkelen!

Ik herken verder wel wat er is gezegd over foto's. Ik kwam eerder deze week iemand tegen die in zijn tekst had staan: ben getrouwd maar wel nieuwsgierig naar jouw reactie..... DUH!
Ik ben prima in staat de creeps eruit te filteren. Jij niet?
Er zijn genoeg creeps die overkomen als leuke, stabiele personen. Soms gaat er dus geen radar af, je ziet immers alleen maar leuke foto's. Dus knap van jullie Naara en Frizz dat jullie alles meteen door hebben op basis van foto's! Zelfs in het echt komt een creep soms niet over als een creep.
Ik hou nu heeel wijselijk m'n kop.
Het is toch een stuk fijner als je niet eerst een week met iemand moet chatten/iemand moet te ontmoeten alvorens je er achter komt dat het een weirdo is? Veel mensen komen normaal over op chat/foto's en dan zijn het in het echt opeens creeps!
Inderdaad Naara.. Van die mannen die even hun getrouwde ego willen opvijzelen.. Welke vrouw leent zich daar nou voor?
Ik heb intussen echt Heel Veel matches.. Maar daarvan praat 80% niet, 5% is een tijdelijke toerist of internationale student en spreekt enkel Engels (nou heb ik weinig moeite met Engels spreken maar iemand daten die zo weer weg is? Dan weet je toch al wat zo'n vent wil..), 5% maakt erg veel spelfouten of zegt domme dingen, of wil alleen maar seks en laat dat te obvious merken, 5% valt het gesprek mee dood en 5% lijkt leuk en wil een date...

Ik denk dat ik er binnenkort maar eens aan ga beginnen. Maar ik krijg wel de indruk dat de mannen die niet direct over seks beginnen vaak ook de wanhopig op zoek naar een relatie types zijn......

Ja.. Tinder tinder tinder...
Je vat het goed samen Nemesis! De toeristen ben ik ook tegen gekomen. Geen zin in. Dan heb je ook nog de expats die geen Nederlands spreken en heel slecht Engels. Die blokkeer ik meteen. Natuurlijk, een foutje mag, maar als de tekst amper leesbaar is en je weet dat de communicatie niet goed zal verlopen hoef ik ze niet.

Ik ben ook wel op zoek naar een relatie maar dan moet het wel goed klikken.
Nou ja, dat is het dus Broesss. Ik ben zelf een kersverse single dus een relatie is absoluut niet mijn uitgangspunt. Maar als het echt klikt met een man dan zien we wel weer verder. Als hij te leuk is om te laten lopen, zeg maar..

Maar veel mannen zijn al claimerig aan het doen. Van de '???' Berichtjes als ik even niet reageer op een vraag, tot overhalen waarom ik met ze zou moeten daten, terwijl ik al vriendelijk heb bedankt omdat ik die klik digitaal al niet voel. Of elke ochtend berichtjes met 'goedemorgen, lekker geslapen schoonheid?'

Het luchtig houden is the key....
Hoooeeeraaaaa!

Het was heel leuk, hij had nog geen kinderen en geen drugsprobleem.

Voor zover ik hem op zijn blauwe ogen mag geloven dan.

En hij kan zoenen en wil vrijdag weer afspreken hoi hoi hoi.

Ik denk dat we uit eten gaan en misschien stel ik de bios voor want ik moet proberen niet bij hem thuis te belanden want dan komen we er niet zonder kleerscheuren vanaf hihi.

Ik zit er zelfs al over te denken mijn andere dates een beleefd berichtje te schrijven met een soort 'thank you but no thank you'. En Tinder maar alvast van mijn telefoon af te pleuren, of ben ik nu te enthousiast?

Ohja, een creepalert-lijst hier plaatsen is wel ehh... Ik moet zeggen dat mijn radar ook niet bijster goed is hoor maar tja.

Ohja broess; Ik was gisteren met mijn date nog aan't grappen over datingsites enzo en dat iedereen zo van hobbies en gezelligheid houd hahaha.

Grumpycat; dat zou wel mijn humor zijn om zo'n man dan nog een berichtje te sturen, maar je voelt ook al aankomen natuurlijk dat het puntengezeur weer van voren af aan kan beginnen en tja, daar heb je toch geen zin in? Gooi jij de app niet van je telefoon af eigenlijk nu je zo happy bent met je grumpykater?
Lorem Ipsum
Oh haha ik kijk net en hij is nooit aan mijn contacten toegevoegd op Whatsapp. Bericht is allang weg... soms ben ik laks met het verwijderen van WA berichtjes maar blijkbaar had ik dus al grote schoonmaak gehouden. Tinder staat trouwens allang niet meer op mijn telefoon.

Gaaf dat het zo gezellig was en voor een vervolg vatbaar! Of je Tinder er nu af moet plempen zou ik voor na die date bewaren. Aan de andere kant je kan het eraf gooien en altijd later weer erop zetten dat dan weer wel...
Ik ben nu ook een beetje de boel aan het afhouden gezien ik me wil richten op de leukerd die ik volgende week zie.

Ik word zo moe van mensen die meteen willen afspreken. En als je even niet reageert inderdaad tig vraagtekens sturen.
Wat fijn dat die date zo leuk was Turquasi! En alweer een vervolgdate staan.... veel plezier!!

Broesss: ik snap dat het beter is sneller af te spreken dan eerst weken iemand de hemel in te prijzen en dat dan later blijkt dat het een sukkel is, maar die mannen die meteen al dezelfde dag of de dag erna willen afspreken zijn in mijn ogen of wanhopig of willen seks..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven