Doen?

08-09-2011 15:44 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag in de trein heel leuk zitten praten met een jongen. Hij liet wel merken dat ie me leuk vond, maar ik ben bezet en ben daar dus niet op in gegaan. Heb hem ook duidelijk verteld dat ik bezet ben, en dat er dus geen kans is dat er iets zou gebeuren tussen ons. Toch wou hij graag met me afspreken, gewoon om gezellig te kletsen zei hij, omdat we zo konden lachen en het ze gezellig was in de trein. En dat was ook zo, het klikte geweldig, was echt leuk. Maar voor mij gewoon als vrienden, en hij zei ook, gewoon als vrienden iets gaan drinken is voor hem ook prima. Toch heb ik hem mijn telefoonnummer niet gegeven, daar ben ik toch een beetje huiverig voor, maar hij is toch aan mijn nummer gekomen. Hij had namelijk met mijn telefoon een vriend van hem gebeld (zijn telefoon was leeg, en hij moest zijn vriend vertellen dat hij zijn trein gemist had en dat die vriend hem dus een half uur later van het station moest halen), en later via de telefoon van die vriend mijn telefoonnummer achterhaald. Ik kreeg net een berichtje van hem, of ik zin had om morgenmiddag iets te gaan drinken bij een leuke bar in Amsterdam. Ik heb morgen niks te doen, maar mijn vriend moet de hele dag werken, dus anders ben ik de hele dag alleen. Zal ik gaan? Aan de ene kant: het is een leuke knul, we hadden het echt heel gezellig en konden geweldig lachen samen. In een cafe in hartje Amsterdam zal hij echt niet ineens iets proberen bij me lijkt me. Aan de andere kant: ik ken hem amper een dag :'). Doen? Of niet?
Ik zou de verleiding niet groter maken dan het al is. Hij vindt jou waarschijnlijk toch echt leuk en jij voelde ook een klik. Ik zou het niet doen
Denk jij dat hij dezelfde intentie heeft als jij?

En daarnaast, zou je het je vriend vertellen dat je daarheen gaat?

Edit: zodra je namelijk voor je gevoel dit moet verzwijgen tegenover je vriend, dan is het foute boel.
Kun je je vriend dat vertellen? Wordt hij boos?
Vraag anders een vriendin mee, ben je in ieder geval niet alleen als hij een raar geval blijkt te zijn.

Vindt je vriend het ook een goed idee?
Niet doen.

Kan niks dan gedonder van komen.
Vraag je vriend of je kunt gaan.

Leuk trucje trouwens, om achter iemands telefoonnummer te komen. Die kende ik nog niet.
Leg het voor aan je partner, die heeft er waarschijnlijk een belangrijker standpunt over als wij van het viva forum!!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Iets met een kat, spek en binden... kortom; Niet doen!

Je hebt toch ook niet voor niets je telefoonnummer níet gegeven? Vind t eerlijk gezegd enigszins opdringerig dat ie t nu op deze manier alsnog probeert. Geloof me, dat doet een jongen echt niet omdat hij een meid 'gewoon aardig' vindt...
Misschien even indenken hoe je het zelf zou vinden als je vriend met een meisje afspreekt dat hij amper kent. Voor mij zou de keus snel gemaakt zijn. Ik zou zeggen: Niet doen!

Trouwens wel heel netjes (en natuurlijk logisch) dat je duidelijk hebt gezegd dat je bezet bent!
als je het je vriend kunt vertellen zonder er ruzie om te krijgen...kun je best gaan...als je stiekem moet gaan...foute boell
Opdringerig zeg. Zo achter je telefoonnummer komen. Ik zou het niet doen. Tenzij je graag van je vriend af wilt.
En inderdaad: hoe zou jij je voelen als je vriend zoiets zou doen?
quote:patchouli_ schreef op 08 september 2011 @ 15:51:

Vraag je vriend of je kunt gaan.

Leuk trucje trouwens, om achter iemands telefoonnummer te komen. Die kende ik nog niet.Moeten we tegenwoordig toestemming vragen om met iemand een drankje te doen??
Ik zeg doen, maar ik ben dan ook die jongen in de trein die speciaal voor dit antwoord een account heeft aangemaakt.
GiB
Klinkt als een engerd en een creap!!!!!! Iemand die op zo'n slinkse manier aan je tel NR komt is niet goed....

Jij wilde je nummer niet geven en dat respecteerde hij niet.......

Al vind ik jou ook een beetje naïef om je telefoon uit te lenen aan die jongen (nádat je had gezecht niet je nr te willen geven) das al verdacht.

Als een man op die manier achter mijn tel nr komt, ist voor mij gelijk afgelopen.

Het zou voor mij een hele domper zijn... heb je in de trein een onwijs tof gesprek gehad, misschien een vriend aan overgehouden, ist zo'n engerd...

Ik zeg: wissen uit je foon die gast en blokkeren!!!!
Nou natuurlijk niet doen. Ik vind je een beetje naïef. Ook niet netjes van die jongen om op zo'n manier toch aan je nummer te komen. Maar dat vind ik hè?
TO ben jij nou dom, of naief?

Wil je nou echt zeggen dat je niet door hebt gehad dat hij op deze manier aan jou telefoonnummer zou komen?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Het lijkt mij een heel opdringerig figuur.

Een gezellig gesprek in de trein is leuk maar wat moet hij verder nou nog van je? 'Vriendschappelijk' jaja....
Misschien had die jongen eerst zijn vriend gebeld, en daarna pas om haar nummer gevraagd?

Maarja ik zou het niet op prijs stellen als je in eerste instantie je nummer niet wilde geven en hij dat dan toch opzoekt.
Vraagje, stel dat je vriend met de mededeling komt dat hij zo leuk heeft zitten kletsen met een meisje in de trein. Zij is achter zijn nummer gekomen en ze gaan nu gezellig borrelen als jij aan het werk bent; zou jij dat helemaal oke vinden?

Zo nee, waarom vraag je de vraag nog

Zo ja, vertel het je vriend en als hij er ook geen probleem mee heeft, tsja... have fun.
En jij knapt niet af op dat opdringerige gedrag?

Je had toch al nee gezegd omdat je een vriend hebt?

Waarom denk je daar nu ineens anders over?

Zo anders zelfs dat het topicwaardig wordt?

Wat vindt je vriend eigenlijk van het idee?

Zomaar even wat vragen die na het lezen van de OP in me op komen borrelen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Trolololo.
Stuur je vriend.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven