Doorgaan of wachten? (Geen OP)

15-11-2019 09:42 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
P
anoniem_392519 wijzigde dit bericht op 15-11-2019 10:30
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als iemand rust wil of een 'break', is het denk ik verstandig om rekening te houden met een definitieve breuk. Maar het is lastig inschatten zonder context.

Hoe moeilijk ook, probeer aan haar wens te voldoen. Dat is ook de enige mogelijkheid voor haar om je te missen!
Such fun!1
Sorry maar nee. In mijn ervaring is "ik zit in de knoop met mezelf" een verzachtende manier om te zeggen "ik wil de relatie verbreken".
Overigens vraag ik me af wat je bedoelt met ze is te vaak over haar grenzen heen gegaan. Heeft dit met jou te maken?
Alle reacties Link kopieren
Dat is moeilijk te zeggen. Wij weten namelijk niet hoelang jullie al samen zijn en hoe goed jullie relatie tot nu toe is geweest. En wij weten ook niet in hoeverre zij met zichzelf in de knoop zit. Je kunt niet meer doen dan rustig afwachten.
Dit heb ik van de week ook al gelezen toch?
Ja dus, echt waarom een nieuw topic over hetzelfde?

relaties/hoe-ermee-om-te-gaan/list_mess ... #p30618186
Alle reacties Link kopieren
Waren de antwoorden in je vorige topics over dit onderwerp niet naar wens?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet in relatiepauzes en ik zou mezelf niet op de reservebank laten zetten. Dus doorgaan met je leven en je status op 'single' zetten.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn er nu 2 mogelijkheden.
Oftewel jij bent een enorme dwingeland due zorgt dat zij over haar grenzen heen gaat. In dat geval kan ze jou beter definitief dumpen.

Oftewel zij is zo iemand die niet in staat is om haar grenzen aan te geven en dan vervolgens loopt te zeuren dat een anderen over haar grenzen heen gaan. In dat laatste geval ben jij beter af zonder haar.

Hoe dan ook tijdelijke break ups zijn vaak het begin van het einde.
oh ja jij wilde niet wachten tot het nieuwe jaar vanwege de feestdagen. Nou ik snap wel dat die vriendin rust nodig heeft. Ik zou ook gek worden van zo’n dwingende ex
Alle reacties Link kopieren
Het kom niet in één van je vorige twee topics? Zoals die van gister?
Je hebt al afgedwongen dat je voor de feestdagen wat gaat doen met haar. Ik zou nog even doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook bij haar langs kunnen gaan met een bos bloemen, chocolade, haar favo geurtje of waar zij dan ook blij van wordt. Sorry zeggen voor je onvolwassen gedrag in het verleden en het feit dat je achter andere vrouwen aan zat terwijl in een relatie, aangeven dat het klaar is met die onzin en dat je voor haar wil gaan maar dan wel nu en niet op een laag pitje. Dan laat je haar de keuze en je geeft haar hooguit een dag of 2 bedenktijd. Zegt zij ja dan zit het goed, zegt ze nee dan was die hele pauze ook niet nodig want dan wil zij niet meer.

Maak het goed en geef haar 1 optie waar ze ja of nee tegen kan zeggen.
Peet jongen, de kern van de zaak is dat je met een meid zit die jou de komende 6 (!) weken niet wil zien. Laat dat even doordringen: ze wil je niet zien, dat is het tegenovergestelde van liefde en verliefd zijn. Ze is jou en jullie relatie zo zat dat ze de stekker er half uittrekt. Als je mee gaat in dat plan zet je jezelf in de positie van smekeling. Dat lijkt me nogal masochistisch. Misschien hou je daarvan maar zo niet, dan zou ik de regie in eigen hand nemen en haar zeggen dat je dáár te goed voor bent.
Recht je rug en zeg haar gedag.

Ga op zoek naar een vrouw die niets liever wil dan bij jou zijn en samen met jou dingen wil ondernemen. Die niet kan wachten om weer bij jou te zijn.

Je moet trouwens ook niet zo zwaar tillen aan die feestdagen. Ze gaan voorbij en als je dan de volgende morgen wakker wordt blijkt dat je ze zowaar gewoon overleefd hebt. Even doorbijten hoor. Er zijn erger dingen.

Edit : ik lees dat je een vreemdganger bent, klopt dat ? Maak in dat geval ook nog uitgebreid je excuses naar je ex vriendin, zeg dat je spijt hebt van alle pijn en ellende die je hebt veroorzaakt en laat haar gaan. Denk voordat je in een nieuwe relatie stapt heeeeeeeel goed na of je van plan bent weer een nieuw slachtoffer te maken met je gedrag. Is het antwoord ja (ken uzelve : Ben je niet in staat om monogaam te zijn ? ) zeg dan eerlijk tegen je nieuwe partner dat ze van jou geen exclusiviteit kan verwachten. Misschien is het dan even zoeken naar een partner die daar geen problemen mee heeft maar je liegt tenminste niemand meer voor, ook jezelf niet.
EmmadePemma schreef:
15-11-2019 10:13
Je zou ook bij haar langs kunnen gaan met een bos bloemen, chocolade, haar favo geurtje of waar zij dan ook blij van wordt. Sorry zeggen voor je onvolwassen gedrag in het verleden en het feit dat je achter andere vrouwen aan zat terwijl in een relatie, aangeven dat het klaar is met die onzin en dat je voor haar wil gaan maar dan wel nu en niet op een laag pitje. Dan laat je haar de keuze en je geeft haar hooguit een dag of 2 bedenktijd. Zegt zij ja dan zit het goed, zegt ze nee dan was die hele pauze ook niet nodig want dan wil zij niet meer.

Maak het goed en geef haar 1 optie waar ze ja of nee tegen kan zeggen.
ZE WIL RUST
dit komt niet goed hoor
Alle reacties Link kopieren
[quote=S-Meds post_id=30623808 time=1573812323 user_id=287855]
ZE WIL RUST
[/quote

To wil een antwoord.
EmmadePemma schreef:
15-11-2019 11:06
ik wil rust is een antwoord
Oh, en Peet, doe iets aan je incasseringsvermogen. Zo snel je OP leeg halen omdat je de antwoorden lastig vindt om mee om te gaan zegt mij dat je echt niets kunt hebben op dat vlak.

Er is werk aan de winkel !
Alle reacties Link kopieren
Die dame valt als ze uitgeslapen echt niet smachtend in zijn armen...Als de knoop door is dan geeft dat haar ook veel rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven