Een affaire met een leeftijdsverschil

23-01-2019 14:53 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik ben helemaal nieuw op dit forum maar ik heb een dingetje. Voordat ik dit vertel, meningen zijn welkom maar blijf wel netjes.
Ik heb stage gelopen bij een boer op een melkvee bedrijf, en heb sinds kort ook mijn paard daar staan. Maar sinds een paar weken heeft mn stagebegeleider mij verteld dat hij me leuk vind. En niet zo’n klein beetje ook. Ik had dig gevoel voor hem ookal een tijdje maar ik dacht dat het niet wederzijds was omdat hij getrouwd is en een kind heeft. Maar de volgende dag hebben we gezoend en dit is nu al 2 weken aan de gang. Maar ik weet niet hoe dit nu verder moet. En er is ook best een leeftijdsverschil. Ik ben 20 en hij is 40. Z’n vrouw krijgt dit wel een beetje door, ze doet ook niet zo aardig. Ik wil niet dat er narigheden ontstaan, maar ik weet ook niet wat ik nu verder moet.
Nogmaal meningen mogen maar blijf wel netjes!
Je stagebegeleider? De school inlichten zodat deze viespeuk nooit meer jonge, naïeve meisjes op zijn boerderij kan ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Nou stronggirl, je roept dan wel over hulp die je verwacht, maar wat voor hulp bedoel je?
Hoe je hem echt losweekt van zijn vrouw?
ga je hier echt niet krijgen, hooguit dat iemand direct de smoezenlijst op gaat zoeken, zodat je voorbereidt bent op waarom hij echt nog niet bij zijn vrouw weg kan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
De meeste dames hier vereenzelvigen zich met de boerin maar het is jouw leven Stronggirl !
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
23-01-2019 19:17
Je stagebegeleider? De school inlichten zodat deze viespeuk nooit meer jonge, naïeve meisjes op zijn boerderij kan ontvangen.

Precies. Het bedrog is al erg en dan komt er ook nog eens zijn positie bij. Heel ongepast.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je van ons?
We mogen je niet waarschuwen want dan zijn we niet aardig. Moeten we jou aanmoedigen? Dit gaat uit de hand lopen, dat voel je toch wel op je klompen aan? Zijn vrouw doet al niet aardig meer tegen jou. Jij moet als de wiedeweerga je paard daar weghalen en daar nooit meer toe gaan.

Het kind heeft zijn vader en zijn moeder nodig! SAMEN. Die kan jou echt niet gebruiken. Geen huwelijk kapot maken, je zou je moeten schamen!
merelindesloot schreef:
23-01-2019 18:13
Wat een negativiteit zeg !
Misschien is de boerin een heks van een vrouw en doe je hem en jezelf er een groot plezier mee. Ook het kind is dan beter af.

Zie je jezelf met hem op de boerderij wonen ?

Zo ja gewoon ervoor gaan.
En tijdens het fierljeppen ziet TO merel nog liggen misschien
Ik zou je knol verplaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
23-01-2019 19:17
Je stagebegeleider? De school inlichten zodat deze viespeuk nooit meer jonge, naïeve meisjes op zijn boerderij kan ontvangen.
Maar zij vindt hem geen viespeuk, zij vindt het juist geil dat hij stiekem in de stal met haar tongzoent en hoopt op nog veel meer.
Alle reacties Link kopieren
Stronggirl2 schreef:
23-01-2019 16:28
Nou heel aardig allemaal. Ook gelijk zo’n vooroordeel. Helpt me echt! Had wel wat anders van dit forum verwacht. Ik zie wel wat ik doe, zijn mn eigen keuzes. En ja klinkt mischien raar maar het is wel gezellig daar, en met hem.
Klinkt niet zo raar. Zolang jij weet wat je doet en er blij mee bent, geniet er van.

Maar wat wil je dan met dit topic?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ze wil tips horen. Twee weken alleen maar zoenen schiet toch niet op? Hoor krijgt ze hem zover dat ze stomende seks hebben tussen de hooibalen?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Stronggirl2 schreef:
23-01-2019 16:28
Nou heel aardig allemaal. Ook gelijk zo’n vooroordeel. Helpt me echt! Had wel wat anders van dit forum verwacht. Ik zie wel wat ik doe, zijn mn eigen keuzes. En ja klinkt mischien raar maar het is wel gezellig daar, en met hem.
Ze hebben een kind hoor! Vind je het kindje ook gezellig?
Vind je het ook gezellig dat de vader van dat kindje vreemdgaat met stagiaires? En dat dat kindje straks gescheiden ouders heeft door o.a. jou?
Koop alvast een gezellig rugzakje voor dat kindje. Kan hij/zij straks wel gebruiken als ie in de weekenden gezellig naar papa mag.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
24-01-2019 07:51
Klinkt niet zo raar. Zolang jij weet wat je doet en er blij mee bent, geniet er van.

Maar wat wil je dan met dit topic?
Zij wilt dit horen.
Lieve TO,
De liefde kent geen leeftijdsverschil. Er is niets mooier dan twee zielen die samensmelten in de liefdesspel. Wat heerlijk om na al die jaren wachten eindelijk je wederhelft te vinden. Vooral je geliefde moest jaren leven met een vrouw die hem nooit heeft gewaardeerd of de liefde gaf. Hij moest jaren lang hard werken in zijn boerderij, dag en nacht, geen vrije tijd of weekend, gewoon gevangen in de sleur en de routine.
Tot jij in zijn leven komt op je witte paard. Jij doet de man in hem weer wakker, jij geeft hem het bewijs dat de liefde wel bestaat, dat er meer bestaat dan alleen werken en vader zijn. :love:
Alle reacties Link kopieren
Brunette84 schreef:
24-01-2019 10:28
Zij wilt dit horen.
Lieve TO,
De liefde kent geen leeftijdsverschil. Er is niets mooier dan twee zielen die samensmelten in de liefdesspel. Wat heerlijk om na al die jaren wachten eindelijk je wederhelft te vinden. Vooral je geliefde moest jaren leven met een vrouw die hem nooit heeft gewaardeerd of de liefde gaf. Hij moest jaren lang hard werken in zijn boerderij, dag en nacht, geen vrije tijd of weekend, gewoon gevangen in de sleur en de routine.
Tot jij in zijn leven komt op je witte paard. Jij doet de man in hem weer wakker, jij geeft hem het bewijs dat de liefde wel bestaat, dat er meer bestaat dan alleen werken en vader zijn. :love:
:rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Brunette84 schreef:
24-01-2019 10:29
:rofl: :rofl:
Zit jij hier nou je eigen post te quoten om er zelf hard om te lachen?

Anyway......
Kijk maar uit met die romans. Dit is ws het enige wat ze oppikt :proud: Dat ze de boer er alleen maar mee helpt
Alle reacties Link kopieren
Ik moest keihard om lachen nadat ik het heb geplaatst.
Wat een zure Viva vrouwen hier zeg.

We leven in een vrije wereld en het is niet verboden om met een getrouwde man te zoenen of een relatie te beginnen.

Verwacht er alleen niet veel van. Meer dan een spannend avontuur zal het niet worden. En er komt veel gezeik van.
Alle reacties Link kopieren
Brunette84 schreef:
24-01-2019 11:04
Ik moest keihard om lachen nadat ik het heb geplaatst.
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Maar dames, eigenlijk is het wel heel sneu, het is al 2 weken aan de gang. Toch al een behoorlijk deel van je leven als je 20 bent. Niet gek dat je dan al aan een toekomst denkt toch?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik snap je wel hoor TO, ik word ook zo ontzettend geil als ik een man uiers zie beroeren. Ga ervoor!
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Nou ja misschien is dubbel plaatsen wel goed, zodat het wat door gaat dringen bij TO
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
merelindesloot schreef:
23-01-2019 19:35
De meeste dames hier vereenzelvigen zich met de boerin maar het is jouw leven Stronggirl !
Zo is dat!
Ga voor die vent, werk die vrouw weg en ... oh.. zit over een aantal jaren in dezelfde situatie als nu z'n vrouw. Yougogirl! :yes:

Ik denk dat je niet de eerste bent, zeker niet de laatste en misschien ook wel niet de enige. Go voor it!
Later is nu
Stronggirl2 schreef:
23-01-2019 16:28
Nou heel aardig allemaal. Ook gelijk zo’n vooroordeel. Helpt me echt! Had wel wat anders van dit forum verwacht. Ik zie wel wat ik doe, zijn mn eigen keuzes. En ja klinkt mischien raar maar het is wel gezellig daar, en met hem.

Ohhh! Jij bent zo'n zielig grietje dat zich totaal respectloos en egoistisch gedraagt en dan van anderen eist dat ze daar heel erg mee meeleven. Tja, dan zit je hier niet op het juiste forum. Misschien kun je het eens proberen bij www.JankertsRus.com
TO geeft aan dat ze geen narigheid wil. Dan is onmiddellijk stoppen en maken dat je wegkomt eigenlijk de enige optie. Doorgaan met de affaire leidt vroeg of laat tot narigheid. Want haar minnaar is niet te vertrouwen en zal of haar genadeloos dumpen als het uitkomt, of ze zit met de narigheid van een parttime stiefkind en het feit dat ze elke volgende stagiaire als een havik in de gaten moet houden. Plus dat het hele dorp een mening over haar zal hebben en geen positieve.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
24-01-2019 11:35
Maar dames, eigenlijk is het wel heel sneu, het is al 2 weken aan de gang. Toch al een behoorlijk deel van je leven als je 20 bent. Niet gek dat je dan al aan een toekomst denkt toch?
Toen ik 20 was ging ik echt geen 2 weken alleen maar zoenen. Als hij dan niet allang helemaal van mij was, zijn vrouw had gedumpt en elke avond in mijn bed lag had ik 'm lafheid en weekhartigheid verweten, een scene geschopt, z'n vrouw ingelicht en was woedend vertrokken naar een ander. Wat denkt hij wel?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven