Een weekend alleen; geniet hier met me mee!

16-05-2009 12:11 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaja, het is zover. Man en kinderen gaan een nachtje logeren bij mijn schoonouders en ik mag thuisblijven.

Ik ben dus ruim 24 uur helemaal alleen in mijn eentje.

Wat zal ik es gaan doen...........

We hebben een N

We hebben een I

We hebben een K

We hebben een S

Niks! Niks! Niks!!!
Ik doe met je mee!

Niks bestaat bij mij uit; forummen, boodschapjes halen, en als ik dan iets vergeten ben, ga ik nog een keer op mijn dooie akkertje, krantje erbij, tv aan, tuin zitten, bad nemen, mams bellen, flesje wijn open trekken.
Mag ik in gedachte meedoen? Ik moet werken....:-(
Ik doe met je mee! Effe dan...man én kinders zijn naar hockey,
Ja, precies Zam, jij pikt de keutel!

Ik ga als ze straks weg zijn (PP is nog even naar zwemles met Grote Nijn maar de koffer staat al klaar bij de voordeur) boodschappen doen, uitgebreid shoppen bij de lingeriewinkel voor een paar tietengeile behaas, naar de kapper, huis uitmesten (ja, dat vind ik leuk, shoot me), krant uitspellen, etc.

en dan rond 5 uur; flesje wijn openploppen en met een boek en mooie Nijnmuziek op de bank.
telt een weekend kindloos maar wel met man ook?

Mogen jullie raden wat wij vanochtend uitgebreid en in alle rust gedaan hebben....;-)
Oooohhh!

Wat lekker zeg!

Geniet er maar van.

*is stiekem een beetje jaloers*
PP wil het liefst allemaal ideeen aandragen voor me. "Dan ga je zeker lekker stappen met je vriendinnen?"

Ja daaaaaaaaaahag, bemoei jij je maar lekker met je eige, en met je ouders, en met de kinderen. doei! *pats* *slaat deur achter hun konten dicht*
quote:krokusje schreef op 16 mei 2009 @ 12:30:

telt een weekend kindloos maar wel met man ook?

Mogen jullie raden wat wij vanochtend uitgebreid en in alle rust gedaan hebben....;-)

Nee, dat is niet hetzelfde hoor. Want hoewel mijn man een schat is die ik voor geen geld kwijt wil, mag ´ie met alle liefde even een etmaal wieberen. Lekker snurken in zijn moeders logeerkamer.

En dattuh.... daar heb je toch ook geen man bij nodig?
Nijntje, geniet je ook voor mij!

Ben ontzettend toe aan een weekend alleen maar ik...eindelijk het boek kunnen lezen of uitzending gemist raadplegen, bellen met die lieve vriendin ( in alle rust) of gewoon hangen met mijn ontzettende fles wijn die al een paar dagen koud staat.

Genietze, het is je vast gegund!
Jaloers!!!!!!!!!!!!!!
Zou heel graag mee genieten.. Nou vooruit heel even dan tot mini-me wakker wordt dan!! Maar dat was denk ik dan ook alles voor het hele weekend..

* ziet groen van jaloersigheid*
quote:Nijntje schreef op 16 mei 2009 @ 12:33:

[...]

Nee, dat is niet hetzelfde hoor. Want hoewel mijn man een schat is die ik voor geen geld kwijt wil, mag ´ie met alle liefde even een etmaal wieberen. Lekker snurken in zijn moeders logeerkamer.

En dattuh.... daar heb je toch ook geen man bij nodig?

Hahaha.... Ik zeg niets.

Maar wat een rust is het als je alleen al kindloos bent zeg. Ik ben gewoon vergeten hoe relaxed je dan de dag op kunt starten! Heeeeeerlijk.

Ach, is op zich net als vakantie. Als je werkt is vakantie heerlijk. Ben je werkeloos, dan waardeer je je vrije tijd ook niet. Kan me nl echt niet herinneren dat ik het zo prettig vond vroeger, die rustige zaterdagochtenden.
Heerlijk Nijn!

Wel een druk programma voor de zaterdagmiddag. Als ik alleen al mijn huis uitmest ben ik 3 dagen bezig

Ga je vanavond nog wat doen of gewoon echt lekker alleen?
quote:krokusje schreef op 16 mei 2009 @ 12:45:

[...]

Maar wat een rust is het als je alleen al kindloos bent zeg. Ik ben gewoon vergeten hoe relaxed je dan de dag op kunt starten! Heeeeeerlijk.En daar kan ik nu élke dag van genieten: heeeeeeeeeerlijk!
quote:elninjoo schreef op 16 mei 2009 @ 12:50:

[...]

En daar kan ik nu élke dag van genieten: heeeeeeeeeerlijk! hahaha elninjoo, Wat grappig dat jij reageert. Terwijl ik het typte, moest ik nl even aan jou denken (zo stom, aan iemand denken die je niet kent!). Trust me, ik ben enoooooorm aan het genieten. Maar morgen komt ook lekker weer mijn kleine terrorpeuter thuis!
Ikzelf zou het wel weten:

Een DVD marathon

of Shoppen met vriendin.

Heul veul plesier
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Hee Lon! tijd niet gesproken. Alles goed?

Ik ga niet stappen, maar misschien verander ik straks wel van gedachten en bel ik alsnog een paar meiden op. altijd wel iemand die zich van de buis kan losrukken en manlief kan laten oppassen.

Shoppen doe ik liever in mijn eentje.

Ze zijn net de deur uit btw, eindelijk even 24 uur geen vragen als:

- mama, hoe oud was jij toen je je zwemdiploma had

- mama, waarom heb je je zwemdiploma´s niet bewaard, papa heeft ze wel bewaard

- mama, hoeveel is 6 x 8

- mama mag ik op de DS. Nee? Op de computer dan

etc.
Ohhhh, lekkerrrr!!!!! Ik doe in gedachten mee. Int echt een beetje maar ook weer heeeeeeelemaal niet want manlief is dagje aan sportevenement ah meedoen en hij laat me een dag alleen met 2 (poeslieve natuurlijk) kindertjes. Nog niet bijna 24 uur voor mezelf dus. Kan het toch proberen natuurlijk maar heb zo'n vermoeden dat kids van 2 en 4 dat nog niet snappen.
Heel veel plezier, Nijn!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Mmmm..... ik ben ook alleen, maar ik geniet niet. Dochtertjes zijn uit logeren, omdat wij een personeelsfeest hadden. Helaas ligt mijn man op bed met koorts en hebben we dus geen feest, want het is van zijn werk. Ik zit nu op de bank met de laptop, heb al gedweild, foto's ingeplakt, gearchiveerd, boodschappen gedaan en nu zit ik op de bank te sippen. Ik vind dit dus echt niet gezellig.

Ik zou mijn meiskes op kunnen halen, maar ja... opa en oma genieten ook enorm van mijn meiskes. Dus morgen maar weer ophalen .

Maar Nijn.... geniet geniet geniet.....
quote:Sanmi schreef op 16 mei 2009 @ 15:47:

en nu zit ik op de bank te sippen. Ik vind dit dus echt niet gezellig.

trek er op uit, ga lekker de natuur in of de stad, spreek met vriendinnen af, ga naar de film

kan niet begrijpen dat mensen zich niet weten te vermaken...
Tuurlijk is er genoeg te doen, maar als je gewend bent aan lawaai, een redelijk vast dagritme dan is dat wel even wennen hoor.
Oh heerlijk juist alleen zijn!!

Ik vind het ook heel gezellig met dit huishouden van jan steen.

Maar soms(laatste tijd vaak,iets teveel huishouden van jan steen) zou ik echt willen dat iedereen een paar dagen van de aardbodem verdwijnt.

Ik kan mij ook prima zelf vermaken.
Juist h et idee dat ik van alles kan doen: naar de film, naar de kroeg, uit eten, vriendinnen hier thuis uitnodigen, etc e tc. Dat maakt het leuk.

Ik heb net 2 uur voor de voordeur in de zon zitten lezen in Het Diner van Herman Koch, wijntje & kaasje debij, Latinomuziekje op de achtergrond.

Vriendinnen hebben antwoordapparaat aan of zijn moe, geeft niks. Ik ga straks eerst even in bad, losse haartjes van de kapper eraf spoelen, en of het daarna kroeg of buis wordt, dat is nog een verrassing.

Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaa!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven