Eenzaam
zaterdag 21 april 2012 om 16:11
Heey dames,
Mijn naam is Julie en ik ben 24 jaar. Onlangs is er een eind gekomen aan mijn relatie en ik geniet weer een beetje van het vrijgezel zijn, maar af en toe ben je ook zo eenzaam.
Het is een beetje tegenstrijdig want enerzijds wil ik me niet meteen in een nieuwe relatie storten (ik word vaak aangesproken, helemaal tijdens het uitgaan), maar aan de andere kant mis je toch wel de leuke dingen uit een relatie.
Hoe pakken jullie zo'n situatie aan?
Mijn naam is Julie en ik ben 24 jaar. Onlangs is er een eind gekomen aan mijn relatie en ik geniet weer een beetje van het vrijgezel zijn, maar af en toe ben je ook zo eenzaam.
Het is een beetje tegenstrijdig want enerzijds wil ik me niet meteen in een nieuwe relatie storten (ik word vaak aangesproken, helemaal tijdens het uitgaan), maar aan de andere kant mis je toch wel de leuke dingen uit een relatie.
Hoe pakken jullie zo'n situatie aan?
zaterdag 21 april 2012 om 16:18
Forummen, liefdesverdriet verwerken, veel afspreken met vrienden en vriendinnen, nieuwe mensen ontmoeten, maar bovenal aan mezelf werken. Als ik me echt eenzaam zou voelen na het eindigen van mijn relatie zou ik daar aan gaan werken; dus niet wegvluchten in bovenstaande, maar werken aan het geluk en de liefde die ik uit mezelf kan halen.
zaterdag 21 april 2012 om 16:23
zaterdag 21 april 2012 om 17:03
zaterdag 21 april 2012 om 18:24
Allemaal heel leuk die adviezen van een deken enzo maar het feit is wel dat je je soms best eenzaam kunt voelen. Ik zit ook 5 dagen per week 's avonds tegen een muur te kletsen maar ik probeer in ieder geval in het weekend iets leuks te gaan doen. Of in ieder geval het huis uit te gaan, met of zonder iemand.
zaterdag 21 april 2012 om 20:10