Eenzaam

22-08-2017 13:39 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_353279 wijzigde dit bericht op 17-05-2018 10:38
0.00% gewijzigd
Beetje punctuatie graag, niet te lezen dit.
Breakups zijn nooit leuk. Knuffel! Dat je beste vriend een vriendin heeft en geen aandacht meer voor je heeft, dat zie ik vaak met mannen. Wanneer er een vrouw in het spel is zijn ze van de aardbodem verdwenen, helaas maar waar.

Het enige wat je nu kan doen is geen contact meer hebben met je ex (ook niet op Facebook kijken). Vaak wat je leuk vind aan iemand anders kan je dan zoeken in jezelf. Was je vriendin bijvoorbeeld zorgzaam? Wees dat voor jezelf!
Ga juist nu leuke dingen doen, ga op een club, een sport, en leer nieuwe mensen kennen.
Ja inderdaad dat mensen elkaar in de steek laten voor relaties is bekend

En nee kijk ook niks meer van haar want hoe minder ik weet hoe beter en ja in de relatie zelf was ze wel goed voor me ja

Ja ik probeer zo veel mogelijk leuke dingen te doen maar ergste is blijft toch in mijn achterhoofd helaas.
hoi, nou... je hebt in ieder geval alle tijd nu om nieuwe mensen te leren kennen...
(en wat meer aandacht voor de vorm waarin je je verhaal giet zou helpen ja)

sterkte man
Lorem Ipsum
Ja klopt had het ook een beetje snel geschreven zal het verhaal binnenkort nog wel een keer vertellen als ik meer tijd heb en het in detail zal beschrijving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven