En dan maar gewoon je telefoon uitzetten! :-S
vrijdag 7 augustus 2009 om 23:16
Kon zo gauw de quote van de originele post niet vinden.
In het kort het verhaal:
Vriend hing boos op, ik vond dat ik gelijk had, hij dat hij gelijk had . Topic geopend en nu wel meer inzicht gekregen in zijn en mijn kant van het verhaal. Waardoor ik niet meer vind dat ik helemaal gelijk heb maar dat er ook een middenweg mogelijk moet zijn. Beide een beetje water bij de wijn zogezegd. En nu nog zien om dat voor elkaar te krijgen.
In het kort het verhaal:
Vriend hing boos op, ik vond dat ik gelijk had, hij dat hij gelijk had . Topic geopend en nu wel meer inzicht gekregen in zijn en mijn kant van het verhaal. Waardoor ik niet meer vind dat ik helemaal gelijk heb maar dat er ook een middenweg mogelijk moet zijn. Beide een beetje water bij de wijn zogezegd. En nu nog zien om dat voor elkaar te krijgen.

vrijdag 7 augustus 2009 om 23:21
Hadden jullie van te voren al over dit onderwerp gesproken ?
Wist je zeker dat dit hem zo boos zou maken omdat je dat wel kon raden of omdat hij dit specifiek gezegd heeft ?
Je weet toch wat er aan de hand is ? Hij is boos en/of gekwetst .
Wist je zeker dat dit hem zo boos zou maken omdat je dat wel kon raden of omdat hij dit specifiek gezegd heeft ?
Je weet toch wat er aan de hand is ? Hij is boos en/of gekwetst .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 7 augustus 2009 om 23:21
Het gaat om iets dat 99% van de mensen zeer normaal vindt maar waar hij erg krampachtig mee omgaat en mij eigenlijk verbied om het te doen. Maar ik heb het nu dus toch gedaan (klinkt een beetje stom zo zonder t onderwerp te benoemen).
En dat is voor hem de reden om gelijk op te hangen en zijn tel meteen uit te zetten.
En dat is voor hem de reden om gelijk op te hangen en zijn tel meteen uit te zetten.
vrijdag 7 augustus 2009 om 23:22

vrijdag 7 augustus 2009 om 23:25
Je maakt me wel heul nieuwsgierig nu.
Maareh, zonder gekheid, je weet dat je iets gedaan hebt wat hem heel boos en gekwetst kan maken en dat vertel je hem over de telefoon? Ik zou mijn vriend niet zoiets melden als ik weet wat zijn reactie kan zijn. Dan zou ik bij hem willen zijn. Of is het echt zo onredelijk, wat hij vindt?
Lastig dit zo, zonder onderwerp, haha. Misschien gaat het over een tatoeage (kunnen mensen erg rechtlijnig in zijn), maar misschien gaat het ook wel over...euh, weet ik veel, iets heul ergs. Bepaald natuurlijk nogal wat ik hiervan moet vinden
Maareh, zonder gekheid, je weet dat je iets gedaan hebt wat hem heel boos en gekwetst kan maken en dat vertel je hem over de telefoon? Ik zou mijn vriend niet zoiets melden als ik weet wat zijn reactie kan zijn. Dan zou ik bij hem willen zijn. Of is het echt zo onredelijk, wat hij vindt?
Lastig dit zo, zonder onderwerp, haha. Misschien gaat het over een tatoeage (kunnen mensen erg rechtlijnig in zijn), maar misschien gaat het ook wel over...euh, weet ik veel, iets heul ergs. Bepaald natuurlijk nogal wat ik hiervan moet vinden

anoniem_72267 wijzigde dit bericht op 07-08-2009 23:32
Reden: OP niet goed gelezen
Reden: OP niet goed gelezen
% gewijzigd
vrijdag 7 augustus 2009 om 23:25
Nee vreemdgaan zou ik nooit doen. Lijkt me ook niet dat 99% van de mensen dat heel normaal vind om te doen . Het is gewoon iets heel normaals en dagelijks wat iedereen doet maar waar hij een groot probleem van maakt omdat hij dan in zijn ogen de controle verliest over de situatie omdat hij er niet bij is.

vrijdag 7 augustus 2009 om 23:28
Mmm, 99% van de mensen vindt het normaal....ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig. Ik vind het moeilijk om nu te kunnen zeggen of je vriend een punt heeft om de telefoon uit te zetten. Los daarvan zou ik niet naar hem toe gaan, als je dat wél doet, dan weet hij dus dat telefoon uitzetten werkt en dan gaat ie dat vaker doen. Bovendien ben jij z'n hondje niet.