En dan maar gewoon je telefoon uitzetten! :-S

07-08-2009 23:16 351 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kon zo gauw de quote van de originele post niet vinden.

In het kort het verhaal:

Vriend hing boos op, ik vond dat ik gelijk had, hij dat hij gelijk had . Topic geopend en nu wel meer inzicht gekregen in zijn en mijn kant van het verhaal. Waardoor ik niet meer vind dat ik helemaal gelijk heb maar dat er ook een middenweg mogelijk moet zijn. Beide een beetje water bij de wijn zogezegd. En nu nog zien om dat voor elkaar te krijgen.
Geen idee of hij gelijk heeft. Kan me zomaar voorstellen dat er onderwerpen en beslissingen zijn waarbij ik ook mijn telefoon bij uit zou zetten.
Ja, dat vind ik echt.
Lekker laten gaan en morgen nog eens bellen.

Maareeh wij kunnen verder natuurlijk nogal moeilijk oordelen, als jij niet kan vertellen waar het nou om gaat.
No way dat ik naar hem toe zou gaan.
Cum non tum age
Patroon; hij hangt op, jij gaat hem bellen. Dus stapje verder; hij hangt op, zet hem uit, en jij stapt in de auto? Wat voor signaal geef je daarmee af?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik zou lekker de kroeg in gaan met een vriendin!
Hadden jullie van te voren al over dit onderwerp gesproken ?

Wist je zeker dat dit hem zo boos zou maken omdat je dat wel kon raden of omdat hij dit specifiek gezegd heeft ?

Je weet toch wat er aan de hand is ? Hij is boos en/of gekwetst .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het gaat om iets dat 99% van de mensen zeer normaal vindt maar waar hij erg krampachtig mee omgaat en mij eigenlijk verbied om het te doen. Maar ik heb het nu dus toch gedaan (klinkt een beetje stom zo zonder t onderwerp te benoemen).

En dat is voor hem de reden om gelijk op te hangen en zijn tel meteen uit te zetten.
quote : normaal gesproken kunnen we er altijd goed over praten.

Jullie hebben altijd ruzie over het zelfde ?
Eerste impulsieve gedachte was dus gelijk naar hem toe gaan om te praten. Tweede gedachte ook na het lezen van jullie posts, wat schiet ik ermee op?

Gewoon maar afwachten dus? Heb een lange dag gehad dus naar de kroeg gaan zit er iig niet meer in!
99 % ? Dénk je dat , hoop je dat , of weet je dat zeker ?

En welke redenen heeft hij om bij die 1 % te horen ?
BeautifulMind; dénk jij dat 99% van de mensen het normaal vindt, of ís dat ook zo? En als dat zo is, dan zie ik de noodzaak van het niet benoemen ook niet zo in ....
Ik neem voor het gemak even aan dat je niet de beslissing hebt genomen om vreemd te gaan?
Maar dan loop je achter hem aan hè terwijl hij zijn telefoon expres uit heeft gedaan ?? En dan nu 's nachts naar hem toe met de trein? Nee, zou ik niet doen hoor.

Lekker laten gaan en morgen bellen!!!!
Je maakt me wel heul nieuwsgierig nu.

Maareh, zonder gekheid, je weet dat je iets gedaan hebt wat hem heel boos en gekwetst kan maken en dat vertel je hem over de telefoon? Ik zou mijn vriend niet zoiets melden als ik weet wat zijn reactie kan zijn. Dan zou ik bij hem willen zijn. Of is het echt zo onredelijk, wat hij vindt?

Lastig dit zo, zonder onderwerp, haha. Misschien gaat het over een tatoeage (kunnen mensen erg rechtlijnig in zijn), maar misschien gaat het ook wel over...euh, weet ik veel, iets heul ergs. Bepaald natuurlijk nogal wat ik hiervan moet vinden ;)
anoniem_72267 wijzigde dit bericht op 07-08-2009 23:32
Reden: OP niet goed gelezen
% gewijzigd
Lekker op tijd naar bed gaan en morgen praten.

Mocht hij echt onredelijk zijn dan zou ik toch maar eens duidelijk maken dat jij een eigen persoon bent die (tot in het redelijke) kan doen wat zijzelf goeddunkt.
Ja, dat vind ik echt.
Nee vreemdgaan zou ik nooit doen. Lijkt me ook niet dat 99% van de mensen dat heel normaal vind om te doen . Het is gewoon iets heel normaals en dagelijks wat iedereen doet maar waar hij een groot probleem van maakt omdat hij dan in zijn ogen de controle verliest over de situatie omdat hij er niet bij is.
Je hebt met een mannelijke vriend afgesproken?
Cum non tum age
Uuhhh, je hebt in de wasbak geplast?
Eh, drinken??????
quote:floor72 schreef op 07 augustus 2009 @ 23:26:

Uuhhh, je hebt in de wasbak geplast?
Als het iets is wat iedereen doet, dan kan het toch niet je privacy aantasten?
Het is geen tattoeage hoor daar ben ik helemaal niet van.
Joh vertel het gewoon, we kennen je toch niet
Ja, dat vind ik echt.
Mmm, 99% van de mensen vindt het normaal....ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig. Ik vind het moeilijk om nu te kunnen zeggen of je vriend een punt heeft om de telefoon uit te zetten. Los daarvan zou ik niet naar hem toe gaan, als je dat wél doet, dan weet hij dus dat telefoon uitzetten werkt en dan gaat ie dat vaker doen. Bovendien ben jij z'n hondje niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven