En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
zaterdag 27 oktober 2007 om 19:05
zaterdag 27 oktober 2007 om 20:18
kent iemand hier de serie "weeds" ??
ik heb m van mijn moeder gekregen in de gedeelde mappen van msn ...
en serieus waar ik heb in tijden niet zo een vreselijk grappige serie gezien, heb nu 8 afleveringen gekeken geweeeeldig !!
dus wie zich aanbevolen houd.... ik zou zeggen meld je aan op mijn msn dan werp ik m naar je over ...
ik heb m van mijn moeder gekregen in de gedeelde mappen van msn ...
en serieus waar ik heb in tijden niet zo een vreselijk grappige serie gezien, heb nu 8 afleveringen gekeken geweeeeldig !!
dus wie zich aanbevolen houd.... ik zou zeggen meld je aan op mijn msn dan werp ik m naar je over ...
zaterdag 27 oktober 2007 om 20:21
ik zit in de tussentijd idols te kijken ... mijn god wat hebben sommige mensen toch klote vrienden ... als een slechtzingende vriendin vanmij zou willen meedoen zou ik dat toch absoluut zeggen dat het niet zo een goed idee is ....
tis echt te vreselijk wat sommige mensen uitkramen en zeggen dat het zingen is
tis echt te vreselijk wat sommige mensen uitkramen en zeggen dat het zingen is
zaterdag 27 oktober 2007 om 20:50
zondag 28 oktober 2007 om 02:09
Trusten Festen, opeens is mijn pc zelf een uur terug gegaan, dat is handig. En ik maar wachten tot 3 uur tot ik alles terug kon zetten.
Slaap lekker allemaal en ik spreek jullie morgen.
Latertje voor jou Festen? Slaap lekker strakjes he!!!!! Bo heeft een paar muisjes om zich heen verzameld dus die slaapt ook lekker. Hij kon niet kiezen, wit of grijs dus toen maar allemaal.ahahahahah
Slaap lekker allemaal en ik spreek jullie morgen.
Latertje voor jou Festen? Slaap lekker strakjes he!!!!! Bo heeft een paar muisjes om zich heen verzameld dus die slaapt ook lekker. Hij kon niet kiezen, wit of grijs dus toen maar allemaal.ahahahahah
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 28 oktober 2007 om 09:41
zondag 28 oktober 2007 om 11:11
goedenmorgen ladies
wat heb ik toch lieve vrienden !! mijn beste vriend en zijn vrouw + zoontje kwamen even langs om te vragen of ik alweer mobiel was... nee dus
of ze even de hond mee moeten nemen dan gaat vrouw en kind naar de kinderboerderij en dan gaat vriend lekker lopen inhet park met de hondjes ...
wat heerljk toch .. het zijn de kleine dingen die het doen , maar ik werd er helemaal beetje warm van van binnen !!
wat heb ik toch lieve vrienden !! mijn beste vriend en zijn vrouw + zoontje kwamen even langs om te vragen of ik alweer mobiel was... nee dus
of ze even de hond mee moeten nemen dan gaat vrouw en kind naar de kinderboerderij en dan gaat vriend lekker lopen inhet park met de hondjes ...
wat heerljk toch .. het zijn de kleine dingen die het doen , maar ik werd er helemaal beetje warm van van binnen !!
zondag 28 oktober 2007 om 11:14
Ohhhhh wat lief Yam. Ja je kunt door sommige (eenvoudige) gebaren geraakt worden. Alleen al het feit dat iemand er aan denkt.
Mamzie gaat de kinderen uitlaten in het bos Zonnetje hihihi. Hopelijk vergeet ze ze niet weer mee terug te nemen.
Mamzie gaat de kinderen uitlaten in het bos Zonnetje hihihi. Hopelijk vergeet ze ze niet weer mee terug te nemen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 28 oktober 2007 om 11:14
zondag 28 oktober 2007 om 11:23
zondag 28 oktober 2007 om 11:30