En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dat is minder yamuna , was van de week in 't nieuws dat ze daar heel streng op gaan controleren............

ben je mooi klaar mee dan
Hebben jullie zijn nalatenschap 'gewoon' aangenomen? Er hadden ook mogelijkheden bestaan als beschrijving van boedel en daarna pas beslissen, of verwerpen. Niet meer terug te draaien nu en dat betekent inderdaad dat je voor zijn schulden opdraait, als je zijn nalatenschap hebt aangenomen.
er was geen nalatenschap , mijn oma heeft alles weggeflikkerd, en door de tweedehandswinkel laten ophalen ....

er was niks meer  enkele fotoalbums meer niet
Even bij de notaris nagaan dan of je officieel de nalatenschap nog kunt verwerpen. Al is wegflikkeren eigenlijk hetzelfde als aannemen, maar mss valt daar wel een touw aan vast te knopen. Vergeten dat je oma iets heeft weggeflikkerd, of zo. Anyway ben jij -en broers, zussen- de erfgename, en als jij níets hebt gedaan ten aanzien van de nalatenschap lijkt het me mogelijk dat je deze verwerpt.
quote:Myleen, wat is Bo Ghi gegroeid trouwens!!!Hey Shi, leuk dat je er bent, hoe is het met je? Ja wat groeit Bo he! Ik schop hem teveel.
Mamzie, ik weet niet hoelaat je het vanavond maakt vandaar nu maar even mijn vakantiegroet,

Geniet lekker, verbrand niet. Ik duim dat alles goed gaat met de reis. De dagen zullen vliegen dus veel plezier met je kids. XXX.
ik zal mijn rechtbijstand verzekering even vragen ... maar eerst op vakantie...

fijne vakantie mamzelle!

zo net fris gedouched,jurkje aan .. mam komt straks haar hondje al brengen

arme boedha , hij is bekaf na het twee nachten vissen ... de hele nacht braaf wakker om te waken gaat je niet in je koude vachtje zitten
Jij ook fijne vakantie, Yamuna :R

-mikt snel zonnebrand in de tas-

Ik maak het inderdaad niet laat meer. De kleintjes weigeren te slapen en beter dat ik ook maar naar boven kruip.

Greetz O+
mamzelle en yamuna ,

hele fijne vacantie gewenst en geniet er maar lekker van

MV ,

wat een heerlijke foto weer.....

om op te vreten is ie
Klopt maar dat is niet een kat van MV
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
en toch is ie om op te vreten !!

hoe is 't met jou meid ??

begin je al te kraken van droogte of valt 't mee
Ja, nou, ik zit tegenwoordig op zo´n doorzit-kussen. Om barstjes te voorkomen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Overloper...;)
quote:Ja, nou, ik zit tegenwoordig op zo´n doorzit-kussen. Om barstjes te voorkomen.

waaaaaaaaahahahahahaha , die is sterk!!

en nou wordt je ook nog eens een overloper genoemd door xander
Open ik een speciaal topicje in "overige" voor offtopic gewauwel (leuke angel-uidrukking;)) gaat mevrouwtje VC hier posten!

Ben teleugesteld VC....diéééép teleurgesteld;(.....
Verdorie...ik kan écht niet meer normaal typen.....de éne typfout ná de andere....dit jochie is moeeee!
ooooohhhhhh is dat 't xan , vermoeidheid????

geeft niks hoor. is ook al weer laat, we zouden eigenlijk ook al in ons mandje moeten liggen hè ?
Ja, eigenlijk moet ik weer naar bed...maar geen zin! In mijn uppie naar bed is minder hè? Ik ben nu zielig hè?  Toch?...toch??  ZEG HET!!  ZEG HET!!
quote:Ja, eigenlijk moet ik weer naar bed...maar geen zin! In mijn uppie naar bed is minder hè? Ik ben nu zielig hè?  Toch?...toch??  ZEG HET!!  ZEG HET!!Om jou een plezier te doen, ja heel zielig :P.

Moge leuters,

Yam ik heb gister de dvd The Secret gekeken.

Oja, ik kan maandag afspreken, die klant gaat niet door.
quote:Ja, eigenlijk moet ik weer naar bed...maar geen zin! In mijn uppie naar bed is minder hè? Ik ben nu zielig hè?  Toch?...toch??  ZEG HET!!  ZEG HET!!alleen naar bed dat went hoor, al is het voor een man een zeldzaamheid als die een nachtvissende vrouw treft...

maar ik lig heeeeel wat nachtjes alleen omdat meneer de visser  glibberige karpers verkiest boven mijn gezelschap..

alles went ....  ook alleen slapen echt waar
quote:

Moge leuters,

Yam ik heb gister de dvd The Secret gekeken.

Oja, ik kan maandag afspreken, die klant gaat niet door.

je gaat maandag niet die dvd voor me mee terugnemen he?

donder m gewoon maar op de post. want anders raak ik m misschien kwijt op vakantie, of voorzie hem van fijne krassen .....zo een stumper ben ik dan ook wel weer

ik kon vannacht niet zo goed slapen :o,

gelukkig zie je bijna niks meer vanmijn zonneuitslag, maar ik blijf vandaag wel uit het zonnetje vandaan!!!

morgen misschien een paar uurtjes ... maar dan wel met een goede factor!!!
Hahahahah, nee ik gooi hem op de post. Weet wel niet naar welk adres maar; Yamuna `vrouwtje van vismannetje die een tand mist` moet toch aankomen?

Ik wilde maandag al voor de grap zeggen "ik heb wat voor je om in de bus te kijken hahahahah".
ik had een adressticker in de envelop gedaan

zodat je de envelop kom recyclen

had ook een sticker met nieuwe postzegels er in gedaan zodat je die over de oude kon plakken, dan hoef je niet zo een nieuwe envelop te kopen, ze zijn wel niet zo duur, maar het is zonde geld als het niet hoeft.
hap hap ... ik ga overal weer veel te serieus op in  :$

vrouwtje van halftandigevisser  .... moet aankomen denk ik
Als de vissen zo snel happen als jij dan heeft vriendlief zo een aquarium vol hahahahahahah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven