En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ik maak geen ruzie met hem als hij barrel is , het heeft toch geen zin. lief blijven glimlachen ...

morgen ... morgen is hij aan de beurt ....
Oh wat ellendig Yam. Maar eigenlijk meer omdat het vaker gebeurd. Je hebt gelijk, je krijgt toch niet je gelijk als iemand lam is. Morgen als hij met een kater wakker wordt flink met 2 deksels tegen elkaar slaan en zeggen dat je eens stevig moet babbelen.

Stuur Mamzie ook maar een virtuele massage toe. Gatsie Mamz. Kijken jullie straks ook Gooische Vrouwen om half 9?
TV programma's lijken meer op vroeg naar bed. In elk geval geen GV. Misschien Outback Jack.
ik heb trouwens op mijn hyve nieuwe fotoos van mijn fretteketetjes geplaatst
Ik zal als ik het niet vergeet je van de week even de spulletjes terug sturen Yam.
Liefubeestjes.
Red, ik heb ze wel opgelegd maar uitvoeren? Ik had nog een klusje en daarmee heb ik mezelf weer geblesseerd en loop nu lekker mank! Als er nog tips voor goede smeerseltjes zijn hoor ik het graag, morgen even kopen.

Yam, leuk he dat voetbal, en ook zo gezellig als de derde helft leuk is. Dat probleem heb ik in ieder geval niet meer. Morgen, ik ben benieuwd, kan me nog iets herinneren over slipkettinkjes enzo

Mamz, dus geen bos begrijp ik, jammer voor je en wat vervelend dat je steeds hoofdpijn krijgt. En wat ben ik blij dat ik die ramp van die afwas niet heb, gelukkig heb ik daar een machientje voor.

Myleen, heerlijk, je voetjes in een voetenbadje, en wat fijn dat het zo gezellig was. Blijkbaar had iedereen de gedachte dat het wel rustig zou zijn vanwege het prachtige weer en dus werd het alsnog druk.

Vandaag niet echt op eruit geweest, maar wel een lekkere dag gehad en onverwacht niet thuis gegeten, dus dat is altijd fijn!
slipkettinkjes zijn passé ... we gaan over op de teletac...( mist nog steeds een smiley met aureooltje)
maandag, een echte maandag ...

t zal wat worden, heb geen zin in vandaag.

mijn gewoonlijk onvermoeibaar optimisme heb ik in dromenland achter gelaten. ik heb geen zin, geen zin in wat ? geen zin in niks.

voel me gewoon behoorlijk miserabel vandaag, hoe het kan ?

ik zou het niet weten t zullen de hormonen wel zijn.

die hormonen meuk zouden ze moeten afschaffen.

waardeloze bende, ze laten je tegen het plafond schieten van vreugd en onder het tapijt kruipen van ellende...

bah bah bah ik wil niet vandaag ik wil helemaal niks vandaag.

de douche geeft bijna geen water, mijn ogen compenseren. niet dat je daar schoon en warm van word.
ben je ongelukkig ben je jezelf kwijt beetje onrustig?

heb je steeds te weinig tijd ?

blijf niet balen

ga je mee verdwalen ?

ben je op zoek naar jezelf, naar de zin van het bestaan ?

misschien alleen maar naar een reden om weer weg te gaan ?

of naar verhalen ?

ga je mee verdwalen

er is altijd een boot bij de horizon

en een vliegtuig bij de plek daar waar de wereld ooit begon

of een luchtballon

avonturen tegemoet en boekje waarin staat hoe het moet

dus wees niet bang dat je doodgaat of dat de wereld bijt

bedenk maar als je hierblijft dat uiteindelijk de tijd zich blijft herhalen

dus ga je mee verdwalen

vergeet waar je vandaan kwam , en vraag niet waarnaartoe

en zoek niet naar een rede

vraag vooral niet hoe je alles moet betalen

ga maar mee verdwalen.

want er is altijd een boot bij de horizon

en een vliegtuig bij de plek daar waar de wereld ooit begon

of een luchtballon.....

avonturen tegemoet en boekje waarin staat hoe het moet

dus wees niet bang dat je doodgaat of dat de wereld bijt

bedenk maar als je hierblijft dat uiteindelijk de tijd zich blijft herhalen

dus ga je mee verdwalen

ernst van der pasch...
heb helemaal geen tijd om te verdwalen, moet op tijd op mijn werk komen ...
Yam, , beetje kalm aan vandaag oke?

tot later Leuters
Yammeke

Zonlicht:

Ik: ben vanochtend voor vijven wakker gepiept door een brandmelder die op dat tijdstip nieuwe batterijvoeding eiste. Lul.
Moge leuters,

Yam, sterkte om de dag door te komen Vanavond maar eens goed gaan babbelen met Yamman.

Dat is nog eens een schappelijke tijd Mamzie. Dan ben jij denk de enige van ons die de zon heeft zien opkomen. De brandmelders hier hingen eral dat ik kwam wonen, nu 2,5 jaar later heb ik ze nog niet gehoord. Ja een keer met koken toen ik iets had laten aanbranden.

Wat een oelewapper ben ik toch ook he. Schrijf ik een email naar die vriendin waar ik zaterdag mee ga stappen over de ZM. Zij zit ook krap en het is nu heel anders, de helft is echt een markt met (nieuwe) kleding voor zo goedkoop. Dus ik dacht ik tip haar erover. Nu wilt ze zaterdag niet meer stappen maar naar de ZM met mij. Nou ik hoef niet elke week, ik heb nu niets meer nodig en het is zo druk daar. Ik vind het zo nu en dan wel een keer leuk. Weet niet wat ik nou tegen haar moet zeggen.
Ehm, dat je afgelopen zaterdag al geweest bent en nu even geen zin hebt?

De vogels doen het niet meer hier. Of ik word toch na hen wakker. Ben echt al een tijdje aan het genieten -not- van zonsopgangen, maar mis vrolijk geflierefluit daarbij.
Heb je niet een cd met van die rustgevende vogelgeluiden?
een brandmelder om zo een onchristelijke tijd ?!!?!?!?....

waardeloos!!

mylene , zeg je vriendin gewoon dat je het prima vind als zij gaat maar dat je niet mee gaat . omdat je niet elke week heen wilt.

(je moet echt eens leren nee zeggen)

en dat gesprek met yamman dat gaat zeker plaatsvinden.

ben zo teleurgesteld in hem.

al weken geleden heb ik hem gevraagd een artikel te lezen omdat ik het daarover wilde hebben met hem. dat heeft hij na meerdere malen vragen niet gedaan. dus ik heb het artikel bewerkt , de belangrijkste items laten staan en overbodige info er uit gehaald , moeilijkere woorden er uit gehaald en vervangen voor de makkelijk begrijpvare varianten ,

stukjes van max twee regels en daar tussen een lege regel ...

yamman heeft moeite met lezen,

echter had hij mij beloofd om het artikel te lezen,.....

zaterdag heeft hij het niet gedaan.

zondag moest hij voetballen .... en na de voetbal nog voor etenstijd was hij te balletje om iets te lezen. te balletje om uberhaupt te functioneren.

dus gaan slapen...

volgend weekeind moet hij voetballen op texel , dus dan gaan ze zaterdag al weg , een hotel in en zondag moet ik nog maar zien hoe en hoe laat hij thuis komt ... vet gezellig zo een kerel !
Ja precies. Is het niet het vissen dan is het t voetbal. Is niet erg, maar hij moet ook een beetje aan jou denken. Week in week uit zo weinig samen doen is ook niet gezellig. En prioriteiten stellen. Ik bedoel, je vraagt hem niet om een boek te lezen maar gewoon een artikel. Voor de een een kleine moeite, voor hem dan een iets grotere moeite maar niet een buitensporige, onmogelijke vraag.

Weet hij al dat je wilt praten?
Heeft 'ie ook moeite met luisteren?

Je kunt het artikel tenslotte ook voorlezen, maar dan moet 'ie je wel willen horen.
hij is wel een beetje doof soms... de oostindische variant ....

ik vermoed wel dat hij weet dat hij vanavond "aan de beurt is".

dat er hier en daar toch driftig aanpassingen gemaakt dienen te worden.

en nee ik ga het artikel niet voorlezen.

als hij er niet uit komt kan hij altijd vragen, dan zal ik hem helpen met een engelen geduld.

ik heb hem gevraagd, hij heeft toegezegd.

ik heb de tekst zo aangepast dat het voor hem leesbaar is.

de stof in hapklare brokken voor hem neergelegd.

als hij dan te beduveld is om het uberhaupt te proberen te lezen ...

mehoela ! ga t dan echt niet voorlezen. tis geen klein kind !

hij leest het niet omdat hij er geen prioriteit aan stelt. hij vind het niet belangrijk .

ik vind het wel belangrijk , dat heb ik hem ook gezegd.

met dat hij het niet leest geeft hij mij het idee dat hij er schijt aan heeft wat ik wel of niet belangrijk vind .... hij doet alleen wat hij belangrijk vind.

by the way ik geloof dat ik thuis nog een cd met vogelgeluiden heb .. bosmeditatie ofzo .... kan wel even zoeken en kopieren ...
Mijn boxen, die ik gister op de ZM heb gekocht, zijn ook oostindisch doof en de verkoper ook. Hij zei dat ze voor een pc waren. Niet dus. Ik ga vanavond bij mijn moeder eten maar haar vriend heeft er ook geen verstand van. Ik neem het voor de zekerheid mee maar vrees dat ik ben belazerd door die k.t verkoper. Ik trap er nooit meer in dat ze geen nederlands spreken. Zonde van het geld. Hopelijk kan er nog iets aan gebeuren, ander zal ik toch volgende week naar de ZM moeten terwijl ik geen zin heb.
yamman heeft mazzel... de scherpste randjes zijn er door de dag al afgesleten ... lucky bastard!

maareh ... hij is vanavond als nog de pisang!
Yam, het is in ieder geval tijd voor een goed gesprek over prioriteiten. Veel succes vanavond.

Myleen, ik ben het eens met Yam, leer eens gewoon nee zeggen. Je kan toch gewoon zeggen dat je al bent geweest, je verheugt op het stappen en dat het bedoelt was als tip. Niet als verandering van plan. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar boos over word. Je bent net zo aardig als je gewoon voor jezelf durft op te komen hoor. Echt waar. Je hoeft niet in alle bochten om anderen tevreden te houden en daarbij jezelf te verliezen.

En dus niet meer intrappen he, op de ZM, zonde van die boxen, maar kan er niet een stekkertje aan gemonteerd worden dan?

Mamz, wat een tijdstip, ik heb geen rookmelder maar als ik dit zo lees hoeft het voor mij ook niet. Enne, nog geen smeerseltje opgehaald, het gaat wel alweer, maar ik moet gewoon geen stomme bewegingen maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven