En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Poezewoes schreef op 27 augustus 2008 @ 22:26:

MV, neee! Ik wil wel iets met Poez- of Poezewoes. Tenslotte gaat het hier om mij... Kun je hem niet vragen welke poez....... nickname hij zelf het beste bij hem vindt passen \\:-)//
quote:toyboygirl schreef op 27 augustus 2008 @ 23:03:

[...]

Kun je hem niet vragen welke poez....... nickname hij zelf het beste bij hem vindt passen \\:-)//Ik heb (even) geen inspiratie hahaha. Poezie'kat is het laatste wat ik kan bedenken. Past wel bij Kitty.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Poez'vriendje is voor nu goed genoeg....
quote:mylenevalerie schreef op 27 augustus 2008 @ 23:08:

Poezie'kat .Die vind ik eigenlijk wel erg leuk, hoe simpel het ook is.
Weet je wat ik hoop? Dat 1 van de mannen, die hier wordt aanbeden eens wat van zich laat horen.

Begin me nu serieus af te vragen of daten wel zo leuk is (lees: de afterdate - hopeloos op mailtjes, smsjes en telefoontjes wachten)

Sweet dreams XX
Ik beloof, dat als het echt iets wordt, Poez'vriendje hier iets gaat posten....
@ Poez, Als jij in the lead bent dan zal hij wel Mr.Poez worden neem ik aan. En anders is Mazzelpoez ook wel een correcte omschrijving

Bedankt voor je vriendje trouwens (weet hij dat je met hem leurt ). Maar de meneer van de date had net een berichtje achtergelaten in mijn msn dat hij heel de avond moest werken maar dat hij me tòch nog even wilde vertellen hoe bijzonder hij me vindt en dat hij me morgen ging bellen. Terwijl ik het las ging de telefoon. 'Met mij...' (en dan ben ik opeens zo'n vierkante millimeter woordenweegster ... mij *zucht*). Anyway, ik kan er naast zitten, maar het zou zomaar kunnen dat je buurman nog een poosje veilig over straat kan. (Enne, zijn type, zijn type... enig idee hoe lastig ik ben )
Veranderd
Sprank, ik mag wel met hem leuren, als het maar bij een leuke dame is.... Enne, enig idee hoe lastig hij is?

Maar goed. Sprank is voor nu even van de straat begrijp ik.

Kaat, wat een zelfbeheersing!
Trouwens, ik kreeg gister nog een welterusten-smsje...
quote:Poezewoes schreef op 27 augustus 2008 @ 23:35:

Ik beloof, dat als het echt iets wordt, Poez'vriendje hier iets gaat posten....

Leuk poezewoes. Blijf dit topic zeker volgen! Kan je helaas niet beloven dat toyboy hier ook zal posten. Al is het maar omdat ik verwacht dat hij niet erg gecharmeerd van zijn 'koosnaampje' zal zijn

Lief dat hij een sms heeft gestuurd
Ik roep ook maar wat hoor Toy, ik denk dat ik hem dit topic pas durf te laten lezen als we minstens 10 jaar getrouwd zijn.

Ok, tegen die durf ik het ook al. Toyboy zit dan als dikke 40er flink in de midlifecrisis en met een beetje geluk leeft hij weer helemaal op van zijn 'toen ik nog een jonge macho was' koosnaampje.

Kreeg net een mail of ik 2 halve dagen per week extra wil werken. In het gebouw waar hij zit \\:-)// van half september tot half december \\:-)//
Nou, met een beetje vaart ben je voor de kerst onderdak Toy!
Dit topic maakt me weer echt een beetje vrolijker. Poezewoes, jij geeft vrouwen weer hoop!! Jij en Poezeman geven mij iig hoop,

bedankt een heeeeel veel liefde en geluk met je wederhelft.
quote:Poezewoes schreef op 28 augustus 2008 @ 11:46:

Nou, met een beetje vaart ben je voor de kerst onderdak Toy!

Zou wel eens heeeeeel goed kunnen . zie de toekomst weer zonnig tegemoet. Mede dank zij jouw topic

Ben benieuwd wanneer poez'vriendje weer van zich laat horen!
Veranderd
Hey Kaat,

Van een collega, die 1 van de beste psychotherapeuten schijnt te zijn heb ik ook een goed advies meegekregen. In je leven mag je maar weinig verwachten, behalve dat je ouders goed voor je zorgen. De rest is extra en daarmee mag je blij zijn met alle fijne dingen die op je pad komen.

Het heeft mijn leven makkelijker gemaakt dit advies. Ga toyboy nu vriendelijk gedag zeggen, omdat ik blij ben om hem te zien en me bewust ben dat ik niks van hem mag verwachten (klinkt wel errug saai, maar ja).

Dat jij je weekend vrij houdt kan ik me goed voorstellen. Het schiet alleen niet op.

Hoop in de tussentijd wel op van alles hoor. inclusief op een aantal kleine toyboytjes. lijkt me niet handig op mijn leeftijd maar ach. Zolang ik het maar niet tegen hem vertel toch.

Heb zelf ook last van ongewilde mannen. Sturen kaartjes, bellen, smsen, mailen, lopen langs mijn huis en sturen mail dat ze me hebben zien zitten

Iedereen behalve toyboy
Hahaha, hier ook. Heb de laatste 3 weken meer sjans dan ik in de laatste drie jaar heb gehad!
Veranderd
Spannend Kaat!

Maar ik blijf erbij dat je gewoon moet gaan voor wat jij wilt. Als jij hem wil zien dit weekend: doe er wat aan. EWe zijn toch veel te oud voor dat soort spelletjes... Ik zeg altijd maar zo: ik ben alleen hard to get voor mannen die ik niet wil.

Mijn collega vertelde dat ze haar man zeker drie maanden heeft gestalked, voordat hij overstag ging.
Kaat ik heb al zolang ik me kan herinneren last van de verkeerde mannen. 16 jaar een stalker gehad en door hem verhuisd. Echtgenoot die me alles beloofde en gaf wat ik niet wilde. Het is zeker niet handig je leven stil voor hem te zetten en inderdaad, als hij wilt dan komt ie wel. Hoop voor jou dat hij met een leuk voorstel komt!

Poez, verhaal van collega is wel erg apart. Of vond hij haar stiekem wel leuk en genoot ie van het stalken (??)

Mijn probleem is dat ik uit een problematische familie stam. Door mijn ijselijk hoge iq (geen idee van wie ik dat heb) in het wetenschappelijk onderzoek terecht ben gekomen en daar gelden toch andere normen en waarden. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Ben blij dat ik hier mijn ei kwijt kan want bij mij afgunstige familieleden + toebehoren is het niet handig te vertellen dat ik date heb met professor to be. Die gaan gelijk bedenken hoe ze hem in beslag kunnen nemen, misbruik kunnen maken van wat hij te bieden heeft etc.

Terwijl ik het wel van de daken zou willen schreeuwen als hij wat tegen me zegt

xx
Trouwens, ik vertel het verkeerd volgens mij. Het komt er op neer dat je alleen dingen moet doen omdat je dat zelf wilt, niet omdat je er iets voor terug verwacht.

Dus seks op de 1e date is niet erg, zolang je daar zelf zin in hebt. Niet omdat je er een relatie, smsjes, mailtjes e.d. voor terug verwacht.

Ik word zo moe van die universitair-correcte collega's.
Veranderd
Leuk om te lezen dat de Poezekater nog steeds in the picture is Poez, heel erg fijn voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven