En weer iemand met liefdesverdriet!

22-05-2009 10:35 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Ik had een weekendrelatie met iemand waar ik van hield en hij ook van mij. Als we samen waren was het echt heel leuk en als we niet samen waren belden we elke dag uren.

Ik merkte al wel dat hij zich niet helemaal kon geven, moeite had om zich te binden. Hij zei vaak ik weet niet wat ik wil en dergelijke. Hier werd ik best wel onzeker van.

Van het weekend was er iets voor gevallen en zat ik met een gefrustreerd gevoel. We hebben er over gesproken en nu is het over tussen ons. Hij vondt de manier van onze relatie wel prima, maar hij merkte dat ik het niet trok.

Hij zegt niet toe te zijn aan een relatie, hij heeft tijd nodig voor zichzelf. Hij heeft ook een behoorlijk naar verleden met zijn ex vrouw achter de rug.

En nu voel ik me super verdrietig. Ik wil echt moeite voor hem doen, maar dat heeft waarschijnlijk geen nut.

Waarom ik dit hier schrijf weet ik eigenlijk niet. Ik denk om het even van me af te schrijven.

Bedankt voor het lezen.
Ik denk dat je vooral moeite moet doen om weer verder te gaan met je eigen leven.

Als iemand zegt niet aan een relatie toe te zijn om welke reden dan ook dan is dat ook zo..

Liefdesverdriet doet pijn maar ook dat gaat weer over..
Dankje,

Ja het wordt vooral zwaar afkicken. We belden elke avond uren en nu is het zo stilletjes.

Ik wil nooit meer verliefd worden haha.

En ik denk maar zo als we echt bij elkaar horen komt het wel weer een keer goed.

Ik wil nu zelf minimaal een half jaar alleen blijven om te leren om alleen te zijn.

Ben namelijk nooit een lange tijd alleen geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven