Enorme rotsituatie

01-02-2020 02:28 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
xvivalaforum wijzigde dit bericht op 27-02-2021 11:07
99.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
xVivalaForum schreef:
18-02-2020 00:14
Update: ben anderhalve week geleden bij de HA geweest en mocht op de dag van de test direct het kuurtje mee omdat de HA ook wel chlamydia vermoedde en wachten op de uitslag onzinnig vond.
De test bleek positief, maar gelukkig was ik toen al een week verder en was de chlamydia dus inmiddels mijn lijf weer uit.
Met m’n ex heb ik geen contact. Hij heeft me wel geappt. Ik stond er voor open om hier op een volwassen manier over te praten maar hij begon meteen vanalles voor me in te vullen. Ik heb toen gezegd dat hij altijd een plek in m’n hart heeft gehad, maar dit niet meer de juiste plek voor hem is.
Raar verhaal met je niet meteen terecht kunnen bij de GG&GD en al met een kuur beginnen voor de uitslag.
Een huisarts die wachten op de uitslag onzinnig vindt?
Chlamydia die alweer uit je lijf is? Hoe weet je dat?
Dat hele bloeden na de seks en meteen een SOA vermoeden vind ik ook bijzonder.
Of jij vertelt een andere versie van de werkelijkheid of je hebt een enorm slechte huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Ammiedammie schreef:
18-02-2020 08:56
Raar verhaal met je niet meteen terecht kunnen bij de GG&GD en al met een kuur beginnen voor de uitslag.
Een huisarts die wachten op de uitslag onzinnig vindt?
Chlamydia die alweer uit je lijf is? Hoe weet je dat?
Dat hele bloeden na de seks en meteen een SOA vermoeden vind ik ook bijzonder.
Of jij vertelt een andere versie van de werkelijkheid of je hebt een enorm slechte huisarts.
GGD zei helemaal vol te zitten en me niet naar voren te kunnen schuiven. Ze raadden me aan dat als ik binnen een paar dagen een test en kuur wilde ik de HA moest bellen. Dat heb ik gedaan, verder ook niet de discussie over aan gegaan. Geen plek is geen plek toch?

Ja, de huisarts zei dat ik de kuur naar aanleiding van mijn verhaal al mocht nemen nadat ik de test had gedaan, omdat de kans op chlamydia na die waarschuwing van die andere meid en mijn symptomen zeer waarschijnlijk was. Wat ook het geval bleek.

Ik heb de kuur inmiddels anderhalve week geleden genomen, dus ja, als het goed is en de antibiotica heeft aangeslagen is de chlamydia uit mijn lijf. Of de antibiotica heeft z’n werk niet gedaan, maar de kans dat dat gewoon werkt is zo groot dat er niet eens automatisch een hertest wordt gedaan dus daar ga ik maar even vanuit.

En ik vermoedde niet direct SOA, tot meneer zelf opperde “Of je hebt een soa..” toen ik wat stresste omdat ik zo bloedde.

Vind je twijfels aan m’n verhaal een beetje vreemd omdat ik het precies zo vertel zoals het is gegaan. Maargoed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven