Ervaringen datingapps/sites

13-12-2025 16:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
N.a.v. het singlestopic. Ik ben benieuwd waar je tegenwoordig moet zijn als je op zoek bent naar een serieuze relatie. O, en ik ben inmiddels de 50 gepasseerd, dat speelt vast ook een rol (maar kon ik wat lastig in de poll verwerken).

En ik weet dat er meer datingapps zijn, maar 10 opties is de limiet hier.

Via welke app/site heb je in de afgelopen 3 jaar leuke dates gehad/een relatie aan overgehouden?

Totaal aantal stemmen: 30

Tinder (10%)
Bumble (27%)
Facebook Dating Geen stemmen
Breeze (17%)
Lexa (7%)
E-matching (10%)
Happn (7%)
Hinge (3%)
Andere app/site (7%)
Nooit verder gekomen dan 1e dates (13%)
The impossible only takes a little longer
Wat mij opvalt is dat je overal dezelfde mensen tegen komt. En ik ben zelf ook hele periodes niet actief op dat soort paginas/ apps, maar je komt meer dan een half jaar later gewoon weer veel dezelfde gezichten tegen. Soms met precies hetzelfde profiel, soms hebben ze hun profiel een update gegeven. Op Tinder zie ik ook mannen met meerdere profielen.
Vaak dezelfde mensen indd - maar goed, om die observatie te kunnen doen moet je zelf ook terugkeren en op meerdere apps actief zijn (geweest).

Bumble en Feeld vind ik de leukste. Al is Feeld wel veranderd van vooral alternatieve en open mensen naar vooral sex-georiënteerd. Jammer.
Deze is heel leuk.
https://www.flitsdate.nl/

Met een aantal kandidaten in dezelfde leeftijds-categorie heb je een gesprekje van 3 of 4 minuten en dan door naar de volgende.
Voordeel: je ziet en hoort de ander praten, als dame mag je blijven zitten, sfeer is erg ontspannen.

1 keer gedaan, date afgesproken, die werd afgemeld omdat. hij zijn been had gebroken. Ik vond het een erg originele reden.
Lemon_Pledge schreef:
14-12-2025 07:23
Wat mij opvalt is dat je overal dezelfde mensen tegen komt. En ik ben zelf ook hele periodes niet actief op dat soort paginas/ apps, maar je komt meer dan een half jaar later gewoon weer veel dezelfde gezichten tegen. Soms met precies hetzelfde profiel, soms hebben ze hun profiel een update gegeven. Op Tinder zie ik ook mannen met meerdere profielen.
Sterker nog, ik begon ruim 13 jaar geleden met datingsapps en heb in de tussentijd twee langdurige relaties gehad (via respectievelijke datingsapps, voor wat het waard is...) en nu ik weer single ben en de apps weer heb gedownload kom ik nog steeds DIEZELFDE mannen tegen van de afgelopen 13 jaar, soms zelfs met dezelfde foto's... en leeftijd... als 13 jaar geleden.
Yasminmax schreef:
14-12-2025 19:34
Sterker nog, ik begon ruim 13 jaar geleden met datingsapps en heb in de tussentijd twee langdurige relaties gehad (via respectievelijke datingsapps, voor wat het waard is...) en nu ik weer single ben en de apps weer heb gedownload kom ik nog steeds DIEZELFDE mannen tegen van de afgelopen 13 jaar, soms zelfs met dezelfde foto's... en leeftijd... als 13 jaar geleden.
Ik heb dezelfde ervaring... Ook het liegen over leeftijd, mijn ex van 3 jaar ouder is plots 2 jaar jonger dan ik ben...
Al is mijn profiel up to date, mij kunnen ze ook herkennen van 10+ jaar terug...
Attraverso schreef:
14-12-2025 20:36
mijn ex van 3 jaar ouder is plots 2 jaar jonger dan ik ben...
OMG wat genant, wel weer bevestiging waarom het je ex is lijkt me?
Yasminmax schreef:
14-12-2025 19:34

Wow... :O
Weer dezelfde profielen tegenkomen herken ik ook (maar inderdaad, ik keer zelf ook steeds weer terug), maar dit is wel heel treurig.
The impossible only takes a little longer

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven