Ervaringen datingapps/sites
zaterdag 13 december 2025 om 16:53
N.a.v. het singlestopic. Ik ben benieuwd waar je tegenwoordig moet zijn als je op zoek bent naar een serieuze relatie. O, en ik ben inmiddels de 50 gepasseerd, dat speelt vast ook een rol (maar kon ik wat lastig in de poll verwerken).
En ik weet dat er meer datingapps zijn, maar 10 opties is de limiet hier.
En ik weet dat er meer datingapps zijn, maar 10 opties is de limiet hier.
The impossible only takes a little longer
zondag 14 december 2025 om 07:23
Wat mij opvalt is dat je overal dezelfde mensen tegen komt. En ik ben zelf ook hele periodes niet actief op dat soort paginas/ apps, maar je komt meer dan een half jaar later gewoon weer veel dezelfde gezichten tegen. Soms met precies hetzelfde profiel, soms hebben ze hun profiel een update gegeven. Op Tinder zie ik ook mannen met meerdere profielen.
zondag 14 december 2025 om 14:41
zondag 14 december 2025 om 17:52
Deze is heel leuk.
https://www.flitsdate.nl/
Met een aantal kandidaten in dezelfde leeftijds-categorie heb je een gesprekje van 3 of 4 minuten en dan door naar de volgende.
Voordeel: je ziet en hoort de ander praten, als dame mag je blijven zitten, sfeer is erg ontspannen.
1 keer gedaan, date afgesproken, die werd afgemeld omdat. hij zijn been had gebroken. Ik vond het een erg originele reden.
https://www.flitsdate.nl/
Met een aantal kandidaten in dezelfde leeftijds-categorie heb je een gesprekje van 3 of 4 minuten en dan door naar de volgende.
Voordeel: je ziet en hoort de ander praten, als dame mag je blijven zitten, sfeer is erg ontspannen.
1 keer gedaan, date afgesproken, die werd afgemeld omdat. hij zijn been had gebroken. Ik vond het een erg originele reden.
zondag 14 december 2025 om 19:34
Sterker nog, ik begon ruim 13 jaar geleden met datingsapps en heb in de tussentijd twee langdurige relaties gehad (via respectievelijke datingsapps, voor wat het waard is...) en nu ik weer single ben en de apps weer heb gedownload kom ik nog steeds DIEZELFDE mannen tegen van de afgelopen 13 jaar, soms zelfs met dezelfde foto's... en leeftijd... als 13 jaar geleden.Lemon_Pledge schreef: ↑14-12-2025 07:23Wat mij opvalt is dat je overal dezelfde mensen tegen komt. En ik ben zelf ook hele periodes niet actief op dat soort paginas/ apps, maar je komt meer dan een half jaar later gewoon weer veel dezelfde gezichten tegen. Soms met precies hetzelfde profiel, soms hebben ze hun profiel een update gegeven. Op Tinder zie ik ook mannen met meerdere profielen.
zondag 14 december 2025 om 20:36
Ik heb dezelfde ervaring... Ook het liegen over leeftijd, mijn ex van 3 jaar ouder is plots 2 jaar jonger dan ik ben...Yasminmax schreef: ↑14-12-2025 19:34Sterker nog, ik begon ruim 13 jaar geleden met datingsapps en heb in de tussentijd twee langdurige relaties gehad (via respectievelijke datingsapps, voor wat het waard is...) en nu ik weer single ben en de apps weer heb gedownload kom ik nog steeds DIEZELFDE mannen tegen van de afgelopen 13 jaar, soms zelfs met dezelfde foto's... en leeftijd... als 13 jaar geleden.
Al is mijn profiel up to date, mij kunnen ze ook herkennen van 10+ jaar terug...
zondag 14 december 2025 om 21:08
OMG wat genant, wel weer bevestiging waarom het je ex is lijkt me?
maandag 15 december 2025 om 10:45
Yasminmax schreef: ↑14-12-2025 19:34Sterker nog, ik begon ruim 13 jaar geleden met datingsapps en heb in de tussentijd twee langdurige relaties gehad (via respectievelijke datingsapps, voor wat het waard is...) en nu ik weer single ben en de apps weer heb gedownload kom ik nog steeds DIEZELFDE mannen tegen van de afgelopen 13 jaar, soms zelfs met dezelfde foto's... en leeftijd... als 13 jaar geleden.
Wow...
Weer dezelfde profielen tegenkomen herken ik ook (maar inderdaad, ik keer zelf ook steeds weer terug), maar dit is wel heel treurig.
The impossible only takes a little longer
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in