Even mijn hart luchten (OP verwijderd)

23-09-2019 12:49 14 berichten
Topic mag weg
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-09-2019 19:20
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
97.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vervelend.

Zou het ook behoorlijk klote vinden als ik je man was.

Helpt het misschien als je investeert in jezelf en in je relatie?
Alle reacties Link kopieren
Hier in de omgeving zeggen ze dan ""ga ff met je kont in koud water zitten""
koel je tenminste af.

ga weer eens gezellig uit met je man, doe iets maak het weer leuk..
die ander heeft ook vuile onderbroeken en nare trekjes!!
1960to4 wijzigde dit bericht op 23-09-2019 12:54
0.22% gewijzigd
Ik zou dat gevoel eens onderzoeken. En dan niet door weer een affaire met die man te beginnen, maar door na te denken welke eigenschappen die verliefdheid in jou versterkt. Welke persoon ben je dan en welke toekomst zie je daarin voor je?
Alle reacties Link kopieren
Werk aan je relatie. En aan jezelf.
Bezoek een relatietherapeut om manieren te vinden om je relatie wat spannender te maken zodat je minder geneigd bent het bij een ander te zoeken. Een maatje is fijn maar misschien moet je een andere kant van je man (her)ontdekken
Alle reacties Link kopieren
ah joh, dat gebeurt heel veel mensen in een lange relatie.
Je moet alleen wel een keus maken, als je kiest voor bij je man blijven, maak die keuze dan ook echt.
Breek met de ander, geen contact meer, laat de verliefdheid wegzakken (duurt echt wel een paar maanden hoor)
Jullie hebben zelf de broer en zussleur erin gebracht en nu is het aan jullie om weer met elkaar het avontuur aan te gaan en weer verliefd te worden door alle feromonen weer bij je man te ruiken en niet op zoek te gaan naar een ander geurtje.

Doe iets, maakt niet uit wat.
Koop een Kama sutra, mooie lingerie, ga een weekendje weg samen, ga samen dineren, maak elkaar weer aan het lachen, ga samen naar een spannende film en kruip veilig in zijn armen.

Alsof de zweetsokken van een spannende vlam wel lekker zouden ruiken. Kom op hoor.
Alle reacties Link kopieren
Als het gras bij de buren groener lijkt, is het tijd om je eigen tuin water te geven.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar zag wel tijdens loepen dat je in verschillende andere topics meldt, dat je 3 kinderen hebt en geen 4...
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
23-09-2019 13:40
Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar zag wel tijdens loepen dat je in verschillende andere topics meldt, dat je 3 kinderen hebt en geen 4...
De meerderheid van de mensen (denk ik) die een topic starten passen de details aan ivm herkenbaarheid, maakt voor het verhaal verder niet uit toch?
Alle reacties Link kopieren
Hmm lastig hoor. Voor jullie beide. Het lijkt mij voor je man ook moeilijk om te horen dat zijn vrouw gedachtes heeft over andere mannen.

Schrijf voor jezelf eens op wat er wel goed ging in je relatie en waar het 'mis is gegaan'. Wellicht kan je daar iets op inrichten. Waar verlang je precies naar mij andere mannen, kan je huidige man dit op geen enkele manier meer bieden?

Zoals anderen ook al aangeven: investeer in je relatie! :)
Alle reacties Link kopieren
Wil je nog bij je man blijven? Vind je de broer-zusrelatie genoeg? Tijd om je huidige relatie eens flink onder de loep te nemen. Als het klaar is, rond het dan netjes af voordat je met een ander verder gaat.
Een lange relatie spannend houden is al moeilijk als je die niet hebt van jongs af aan maar als je een deel van je jeugd hebt over geslagen wordt het moeilijker. Seks of de spanning van verliefdheid krijgen mythische vormingen als je dat niet hebt ervaren toen je jong was en dat kan zich gaan wreken.

Je hebt nu gevoeld hoe waanzinnig seks met een ander en omdat jullie het stiekem deden heeft dat nog meer bijgedragen aan de spanning en dus was het nog lekkerder. Wat je niet weet is dat, na een jaar of 2, seks voorspelbaar wordt met willekeurig wie.

Het moeilijkste is om je dat te realiseren omdat je die ervaring niet hebt gehad en je je laat leiden door je gevoel. Probeer het op te lossen om binnen je relatie meer op zoek te gaan naar spanning en de dagelijkse sleur meer te onderbreken.

Te gekke lingerie is een lapmiddel, misschien samen met je partner het roer wat meer omgooien zou meer kunnen helpen. Samen een spannende reis maken die buiten jullie comfortzone ligt of als dat niet mogelijk is samen een ballonvaart maken, parachute springen of i.d. of beide.

Als je samen iets doet wat je beide en of spannend vindt en ver buiten je comfort zone ligt zoek je automatisch steun bij elkaar en heb je weer een hoop te bespreken samen en leer je elkaar weer beter kennen. Een sauna, romantisch etentje e.d. doen dat niet en het leuker en net zo duur als relatietherapie.

Kortom, neem het voortouw en maak jullie beide leven spannender en met al die nieuwe adrenaline kicks heb je kans dat je weer zin krijgt in seks met die "nieuwe" oude partner als je onverwachte kanten van hem ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven