Even peilen hoor....
zondag 8 oktober 2017 om 13:17
Dat kun jij vinden, dat kan ik vinden, maar als ze dat niet aanvoelen dan zit je er mooi mee.jellybelly schreef: ↑08-10-2017 13:11. Het bezoek zou toch moeten aanvoelen dat het op een gegeven moment mooi geweest is.
Tip: zeg wat ik hierboven schreef tegen je bezoek vóórdat je echt giftig wordt. Nu kun je het nog vriendelijk en vrolijk zeggen en dan blijft de sfeer leuk én je hebt nogwat aan je zondag. Als je nog een uur wacht ben je pissig en wordt het ruzie.
zondag 8 oktober 2017 om 13:24
Mijn vrienden blijven ook vaak slapen na zulke avondjes en ik vind het juist heerlijk als ze blijven plakken. Als ze vertrekken voor het ontbijt zou ik dat zelfs erg raar vinden. Jouw ideeen zijn dus niet perse vanzelfsprekend. Ik zou je wens de volgende keer gewoon bespreekbaar maken (evt zeg je dat ze zeker kunnen blijven slapen, maar dat jij eind van de ochtend weg moet dus dat vertrekken na het ontbijt wel handig is).
zondag 8 oktober 2017 om 13:24
Ze voelen het niet aan want je hebt je gastvrij opgesteld terwijl je dat niet bent.
Je kan alleen boos op jezelf worden dat je je anders voordoet dan je bent.
Voor nu zeggen dat je over een uur een afspraak buiten de deur hebt en voor in de toekomst geen logeerpartijen meer afspreken.
Je kan alleen boos op jezelf worden dat je je anders voordoet dan je bent.
Voor nu zeggen dat je over een uur een afspraak buiten de deur hebt en voor in de toekomst geen logeerpartijen meer afspreken.
When they go low, we go high. (M.Obama)
zondag 8 oktober 2017 om 13:26
gewoon duidelijk aangeven. misschien zit vriendin nu op de bank met een boek, maar denkt ze "waarom stoppen de mannen niet met kletsen, ik wil naar huis?.
gewoon eerlijk zijn, gezellig dat julie er waren, maar we hebben nu nog andere plannen voor de zondag.
gewoon eerlijk zijn, gezellig dat julie er waren, maar we hebben nu nog andere plannen voor de zondag.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
zondag 8 oktober 2017 om 13:30
Blijkbaar voelen ze het niet aan en moet je duidelijk zijn. 'T was leuk, nu opkrassen graag!'jellybelly schreef: ↑08-10-2017 13:11Ja, kon dat maar. Maar het zijn niet echt mijn vrienden, ik ken ze niet goed genoeg, en mijn vriend is zo'n goedsul die dat ook echt nóóit zal doen. Merk dat ik nu geirriteerd ben richting hem (heb 'm al wat hintende blikken toegeworpen), maar eigenlijk vind ik dat oneerlijk. Het bezoek zou toch moeten aanvoelen dat het op een gegeven moment mooi geweest is.
zondag 8 oktober 2017 om 13:45
Persoonlijk zou ik dan na het ontbijt best naar huis willen want dan is het inderdaad wel mooi geweest.
Maar dan zou ik beleefdheidshalve toch nog een poosje blijven omdat ik het niet vind kunnen om meteen na het ontbijt te vertrekken. Zo van dat is binnen en nu gauw naar huis.
Volgende keer toch duidelijker van te voren je verwachtingen uitspreken. Gezellig dat jullie blijven slapen maar tegen x tijd willen we het huis weer voor ons zelf.
Maar dan zou ik beleefdheidshalve toch nog een poosje blijven omdat ik het niet vind kunnen om meteen na het ontbijt te vertrekken. Zo van dat is binnen en nu gauw naar huis.
Volgende keer toch duidelijker van te voren je verwachtingen uitspreken. Gezellig dat jullie blijven slapen maar tegen x tijd willen we het huis weer voor ons zelf.
zondag 8 oktober 2017 om 13:46
Ditgizzmo-returns schreef: ↑08-10-2017 13:32En jij zit nu op je telefoon te forummen terwijl er visite is? Nou ik denk dat ze de hint zo wel snappen.....
zondag 8 oktober 2017 om 13:49
Ik zou na het ontbijt ook niet gelijk gaan. Vannacht sliep vriendin hier en ik vond het jammer dat we wegmoesten want anders zat ze er nu nog. Gezellig juist.
Maar als ik het zat ben zeg ik dat ook gewoon hoor. Ook tegen vrienden van man. Je moet boos zijn op jezelf. Niet op hem of hen. Jij bent onduidelijk!
Maar als ik het zat ben zeg ik dat ook gewoon hoor. Ook tegen vrienden van man. Je moet boos zijn op jezelf. Niet op hem of hen. Jij bent onduidelijk!
zondag 8 oktober 2017 om 13:54
gizzmo-returns schreef: ↑08-10-2017 13:32En jij zit nu op je telefoon te forummen terwijl er visite is? Nou ik denk dat ze de hint zo wel snappen.....
die vrouw zit toch ook een boek te lezen?
~ It takes a rad mama to be a father too ~