Even van me afschrijven..

18-10-2018 11:21 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen. Ik heb even nood om mijn verhaal van me af te schrijven...

Ik heb anderhalf jaar een relatie gehad. Begin april, 6 maand geleden dus, heeft hij onze relatie beëindigd op het moment dat we zouden gaan samenwonen.
Onze relatie begon toen ik nog studeerde. Hij had geen werk en deed ook geen moeite werk te vinden. Hij had amper geld en heeft me dus meermaals wat gevraagd. Gaf ik hem maar hem ook gevraagd dit terug te geven. Gebeurde niet. Hij profiteerde ook van mijn thuissituatie. Hij had geen rijbewijs, ik wel. Ik was vaak zijn chauffeur. Hij wou ergens naartoe en ik moest maar rijden. Nooit voorgesteld benzine te betalen. Maar uit liefde doe je veel en ben je blind zoals ze zeggen hé.. Ook was/is hij wietverslaafd. Daar ging heel wat geld naartoe, geld dat hij niet had.
Uiteindelijk, na een vijftal maanden en veel aandringen, heeft hij werk gevonden. Het geldprobleem was hierbij wel opgelost. Maar toen kwam het probleem dat hij extra veel geld aan wiet ging hangen + aan onnodige prullen.
Tijdens onze relatie moest alles voor 90% van de tijd zijn zin zijn. Om een heel dom voorbeeld te geven : filmavond, nooit mijn keuze film. Had hij geen zin in op dat moment enzoverder. Hij kan ook geen kritiek of tips en hulp aanvaarden. Hij is 23 maar denkt de wijsheid te hebben van een 50-jarige. Iedereen binnen mijn familie en vriendenkring waren tegen onze relatie, waren tegen hem. Toch ging ik verder. Ik zag hem wel graag.
Na bijna een jaar relatie heeft hij deze beëindigd om de reden dat hij geen energie had om voor zichzelf te zorgen, laat staan een relatie te hebben. Ik heb hem toen losgelaten ook al was er nog liefde. Na een maand kwam hij terug, wou hij me terug. Ik heb hem toen een 2e kans gegeven.
Ongeveer een maand later kreeg ik plots intieme problemen. Na vele doktersbezoeken bleek ik een soa (een parasiet genaamd trichomonas) te hebben. Ik heb hem hiermee geconfronteerd. Hij beweerde dat hij niet vreemd was gegaan in de maand dat we uit elkaar waren en dat hij niet wist waar die parasiet vandaag kwam. Omdat hij bij zijn verhaal bleef geloofde ik hem. Toch was er vanaf dat moment een deuk in mijn (zelf)vertrouwen. Hij werd vaak ook boos of gefrustreerd omdat ik tekenen van wantrouw naar hem toe uitte.
Ik begon te merken dat hij meer en meer zijn gsm overal naartoe nam, lag nooit ergens bloot, hij zorgde ervoor dat ik nooit zag met wie hij stuurde. Ik ben geen wantrouwig iemand, maar als je zo hard je best doet om iets weg te steken, dan groeit dat toch ..
Uiteindelijk toch plannen gemaakt om te gaan samenwonen. Op het moment dat we al enkele appartementen samen hadden bezocht, belde hij me om te praten. Het resultaat was einde relatie (april).
Nadien ben ik te weten gekomen dat hij vlak na onze breuk (of misschien was dat wel de oorzaak van de breuk) een relatie had met iemand anders. Hier heb ik hem de afgelopen maanden dikwijls naar gevraagd. Hij beweerde dat het geen serieuze relatie was. In augustus zei hij dat hun relatie ten einde was. Hij stuurde me hele dagen door, ook via snapchat en de bijhorende foto's. Eind september ben ik bij hem langs gegaan omdat hij wou praten. Van het ene kwam toen het andere. Ik had echter al snel door dat hij toch nog een relatie met datzelfde meisje had. Hem hiermee geconfronteerd en opnieuw was niets ervan aan.
Nu heeft hij een foto online geplaatst over dat meisje. "My love". Hij heeft dus zowel mij bedrogen (soa) als haar maar blijft hypocriet, liegen en manipuleren. Dit is geen liefde in mijn ogen maar opnieuw gebruiken.
Ik vraag me vaak af waarom ik al die maanden nog geprobeerd heb onze relatie te redden en zo veel pijn heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt als iemand met narcistische eigenschappen, google dat eens, wellicht dat je dan snapt waarom je ergens zo lang in kan hangen terwijl je voelt dat er wat mis is.
Alle reacties Link kopieren
marielouisa schreef:
18-10-2018 15:05
Hij klinkt als iemand met narcistische eigenschappen, google dat eens, wellicht dat je dan snapt waarom je ergens zo lang in kan hangen terwijl je voelt dat er wat mis is.
Ongelooflijk hoe ik me kan vinden in de eerste website die ik vond met 21 eigenschappen van een narcist. Ik kon bij elke eigenschap iets opnoemen..
Zijn "relatie" momenteel is nog altijd gaande, ook al bedroog hij haar. Ook weet zijn vriendin wat er gebeurd is, ze werd namelijk op de hoogte gehouden door (gemeenschappelijke) vriendinnen van mij. Er werden haar foto's en screenshots toegezonden van gesprekken van mij en mijn ex (gesprekken waar ik niet mee zou kunnen lachen indien ik ze zou toegezonden krijgen over mijn vriend). Maar blijkbaar is ze te naïef en ziet ze het niet in. Ondertussen probeert hij zich tegenover haar te bewijzen en zijn "liefde" te tonen door foto's online te posten van "my love" en zijn relatiestatus op facebook aan te passen.

Ik besef dat hij de verkeerde man is voor me. Maar toch blijft dit pijn doen. Hij was mijn eerste echte en langere relatie. In mijn achterhoofd wil ik hem nog steeds terug... Ook al is denk ik elke relatie met hem gedoemd om te mislukken
Alle reacties Link kopieren
Maar wat wil je dan precies terug? Kun je dat benoemen? Ik heb weinig positiefs gelezen in je schrijven over hem.
Alle reacties Link kopieren
Borduurdertje schreef:
24-10-2018 18:19
Zijn "relatie" momenteel is nog altijd gaande, ook al bedroog hij haar.
En dat gaat hij gegarrandeert ook doen bij jou. En je zou het nog verdienen ook.
Alle reacties Link kopieren
Het leven met iemand met narcistische eigenschappen kan je een sterke cognitieve dissonantie opleveren. Je weet dat hij verkeerd voor je is, maar toch wil je hem terug.
Het beste is al het contact verbreken, je niet bezig te houden met hem en haar en vooral je focussen op nieuwe dingen en je eigen vrijheid.

Dat gevoel dat je hem terug wilt of mist, slijt vanzelf. Probeer hem echt in alle macht niet te spreken/ontmoeten/op te zoeken etc. Dat geldt ook op facebook e.d. Alleen dan kan je er van afkomen en hem loslaten.
En wat heb je precies ooit in deze man gezien?
Alle reacties Link kopieren
je vraagt je in je OP af waarom je je relatie wilde redden. En later schrijf je dat je hem terug wil.
Dan hoef je over je vraag in je OP dus niet verder te piekeren want je wil ook nu hem terug.
Waarom wil je hem terug? Ben je bang om alleen te zijn?
Geschikte vent, maar helaas ook alweer bezet dus... Zo zie je maar, alle leuke mannen hebben al een relaasie
Sommige vrouwen willen graag drama in hun leven. Jij bent ook duidelijk iemand die alsmaar het drama zelf opzoekt. Laat die vent met rust en richt je op je eigen leven.
Borduurdertje schreef:
24-10-2018 18:19
Ook weet zijn vriendin wat er gebeurd is, ze werd namelijk op de hoogte gehouden door (gemeenschappelijke) vriendinnen van mij. Er werden haar foto's en screenshots toegezonden van gesprekken van mij en mijn ex (gesprekken waar ik niet mee zou kunnen lachen indien ik ze zou toegezonden krijgen over mijn vriend). Maar blijkbaar is ze te naïef en ziet ze het niet in. Ondertussen probeert hij zich tegenover haar te bewijzen en zijn "liefde" te tonen door foto's online te posten van "my love" en zijn relatiestatus op facebook aan te passen.

Ik besef dat hij de verkeerde man is voor me. Maar toch blijft dit pijn doen. Hij was mijn eerste echte en langere relatie. In mijn achterhoofd wil ik hem nog steeds terug... Ook al is denk ik elke relatie met hem gedoemd om te mislukken
Ze is net zo naïef als jij. Jij trapt er toch ook steeds weer in? En wat laag om jouw berichten naar je vriendinnen door te sturen die het vervolgens weer naar haar sturen. Zo te lezen heb jij ook zo je issues.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven