ex en z'n problemen

14-02-2010 21:07 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
anoniem_91951 wijzigde dit bericht op 21-02-2010 21:54
Reden: .
% gewijzigd
behalve de zorg voor jullie dochter delen jullie niks meer en hoef je dus ook niet zijn problemen op te lossen...
Volledig je handen er vanaf trekken..

Alleen voor jezelf en je dochter zorgen. Dat hij uit huis gezet wordt is ZIJN probleem niet de jouwe.

Wanneer hij verder wel zorg kan dragen voor jullie dochter (dat ze bv wel eten krijgt als ze bij hem is , een schoon bedje heeft e.d) dan je er verder niet mee bemoeien. Zijn probleem !

Gaat het mis omtrent verzorging van jullie dochter dan zou ik ingrijpen maar tot die tijd ... --> zijn probleem niet mee bemoeien

Kortom zijn probleem en laat het ook zijn probleem
Hij kan haar toch ook met de trein halen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De trein kost ook geld Nouschi en deze vent is straks een 'kale kip'.

Gerbera, nu komt het er blijkbaar echt op aan of hij dieper in de ellende komt of niet. Dat is zijn eigen verantwoordelijkheid. Hoe dan ook, ik zou m'n dochter een tijdje thuis proberen te houden tot de situatie weer stabiel is.
Je hebt gedaan wat je kunt, je hebt tijdens de relatie zijn financien op orde gebracht en nu de relatie over is heb je hem het advies gegeven naar HA te gaan.

Meer kun je doen, je zult hem echt moeten loslaten hierin. Hij zal hard vallen en van zijn fouten moeten leren. Sommige mensen leren pas dingen als ze zelf eerst heel hard zijn gevallen.

Val niet met hem mee, want daar hebben jij en je dochter helemaal niets aan.
Waar je even op moet letten is het volgende: bij een faillissement mogen ze ook geld van de rekeningen van de kinderen halen.

Als jij dus geld voor je kindje hebt gespaard en het staat op naam van je kindje, dan kunnen ze (mits hij gezagdragend ouder is) dat er af halen, ook als jij kunt aantonen dat JIJ het gespaard hebt!

Stel eventueel spaargeld van jouw kindje dus veilig door het op jouw eigen naam te zetten....

Ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar je moet één ding heel goed beseffen: dit is niet jouw schuld en jij hoeft dit niet op te lossen!

Verder wil ik je heel veel sterkte wensen!
Wordt hij verondersteld partner- en/of kinderalimentatie te betalen?
.
anoniem_91951 wijzigde dit bericht op 21-02-2010 21:54
Reden: .
% gewijzigd
he bah dreigen met zelfmoord...

goed van je dat je zijn manipuleren herkent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven