Ex laat mij niet met rust

19-10-2018 19:50 26 berichten
Ik ben nu zo 4 maand vrijgezel.
Inmiddels ook al weer aan het daten.

Toen ik het uitmaakte stonden we er beiden achter.
Nu wil mijn ex mij terug. Keer op keer duidelijk gemaakt, dat gaat niet gebeuren.
Dan krijg ik weer alles na mijn hoofd geslingerd. Even later zegt hij sorry, van alles. Ik ga mij veranderen, had dingen anders moeten aanpakken in de relatie.
Aangegeven het wordt niks meer en weer wordt hij boos. Krijg ik te horen: je hebt zeker een ander? Daarom wil je mij niet. Ik moest alles voor je doen etc terwijl ik diegene was die alles gaf..

Ik heb hem inmiddels geblokkeerd op alles en verwijderd van telefoonnummer. Via sms op de zwarte lijst. Als hij mij smst, krijg ik wel melding van nieuw bericht. Inhoud geblokkeerd. En kan ik het nogmaals lezen.

Hij houdt maar niet op. Ik ben aan het daten en dar maakt mij best onzeker. Ik wil mij kunnen richten op het daten. En daardoor begin ik weer te twijfelen, moet ik niet wachten met daten? Totdat hij mij met rust laat... hij is zo vervelend nu...

Kan ik zijn nummer niet bij míjn provider laten blokkeren zodat ik geen melding meer van hem.Krijg en hij geen contact meer met mij kan opnemen?
Alle reacties Link kopieren
caribea schreef:
21-10-2018 11:45
Been there.
Wil je niet ontmoedigen maar mijn stalker maakte het allemaal niks uit: nieuw nummer, aangifte, negeren, wijkagent, advocaat, dossier opbouwen, werkelijk niets.

Ben zelfs al 6 jaar en 2 relaties verder en alsnog heeft hij mij met mijn verjaardag een smsje gestuurd. Sommigen zijn echt een Alberto Stegeman actie waard ....
Wat een sukkel. Heeft die geen leven ofzo.
Mijn mening is gestippeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven