Ex man ( narcist) maakt mij mentaal kapot.

23-07-2017 13:05 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2017 09:45
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
99.75% gewijzigd
Als je geen zin hebt om te leven zal die verpeste vakantie ook niet boeien.

Wie heeft zijn diagnose gesteld? Heb jij een diagnose?

Ga naar de huisarts en vraag om hulp. Of niet. Mag je helemaal zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
Sarcastisch zijn, niet in discussie gaan en hem niet serieus nemen...
Dat doe ik en het helpt wel ;-)
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
23-07-2017 13:43
En waarom ga je niet op vakantie in Ned? Heb je geen paspoort nodig. Denk eens in oplossingen ipv problemen.
Daar gaat het niet om!!! Hij heeft het recht niet om haar paspoort te behouden. Hij wil 3x op vakantie en ik mag niet. Ik ben z'n deurmat niet

Ga zws voor volledige voogdij want dit werkt al jaren niet. Hij maakt ons beide kapot op deze manier
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:44
Ik heb het nummer van zijn moeder en zoon. Maar beide kiezen toch wel zijn kant, zeker omdat hij ze financieel onderhoud. Zijn moeder heeft totaal geen empathie dus dat heeft geen zin.
De hele familie mankeert iets?
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:44
Ik heb het nummer van zijn moeder en zoon. Maar beide kiezen toch wel zijn kant, zeker omdat hij ze financieel onderhoud. Zijn moeder heeft totaal geen empathie dus dat heeft geen zin.
Dus je wist dat hij al (minstens) 1 keer gescheiden was.
Heb je in al die tijd dat jullie samen waren nooit contact gehad met zijn ex?
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:33
Wat bedoel je?

Ik bedoel te zeggen dat hij al een week is geweest, in augustus nog 2x gaat.

Een normaal gezond mens, die communiceert over of ik plannen heb/zoja wanneer en dan plannen we samen de data. Deze man denkt alleen aan zijn eigen belangen, buiten dat om heeft hij haar paspoort niet gegeven. Alsof ik geen recht heb op het paspoort van m'n eigen kind of een vakantie met haar.

Het moet niet gekker worden
Wilt hij met jullie dochter op vakantie tussen 1 en 11 augustus ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
lolly-pop schreef:
23-07-2017 13:43
En waarom ga je niet op vakantie in Ned? Heb je geen paspoort nodig. Denk eens in oplossingen ipv problemen.
Aan jouw advies heeft een mens echt niks. Deze vrouw is wanhopig heeft zelfmoordneigingen en komt hier om advies vragen. Kom jij met ga op vakantie in Nederland. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
7102 schreef:
23-07-2017 13:46
De hele familie mankeert iets?
Zeg ik dat de hele familie iets mankeert? Ik ken zijn hele familie niet. Alleen zijn moeder en zoon. Zijn vader is ernstig ziek en oud. Verder heeft hij niemand.

Zijn moeder kiest zijn partij, dat weet ik 100% zeker. Hij vertelt natuurlijk zijn kant van het verhaal en ze is afhankelijk van zijn geld.
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:46
Daar gaat het niet om!!! Hij heeft het recht niet om haar paspoort te behouden. Hij wil 3x op vakantie en ik mag niet. Ik ben z'n deurmat niet

Ga zws voor volledige voogdij want dit werkt al jaren niet. Hij maakt ons beide kapot op deze manier
In Nederland hebben ouders geen voogdij.
En uit de ouderlijke macht laten ontheffen gaat je echt niet zomaar lukken. Zeker niet om wat gemanipuleer.
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:46
Daar gaat het niet om!!! Hij heeft het recht niet om haar paspoort te behouden. Hij wil 3x op vakantie en ik mag niet. Ik ben z'n deurmat niet

Ga zws voor volledige voogdij want dit werkt al jaren niet. Hij maakt ons beide kapot op deze manier
Volledige voogdij ga je nooit krijgen.
En ja, als hij 3 keer op vakantie wil met haar dan mag hij dat gewoon doen!
Jij mag ook op vakantie of is vakantie vieren alleen iets dat je in het buitenland kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt hij aan de diagnose narcist ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:46
Daar gaat het niet om!!! Hij heeft het recht niet om haar paspoort te behouden. Hij wil 3x op vakantie en ik mag niet. Ik ben z'n deurmat niet

Ga zws voor volledige voogdij want dit werkt al jaren niet. Hij maakt ons beide kapot op deze manier
Wie zijn ons ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Wat heb je zelf nu al gedaan om de verstandhoudingen te verbeteren?
Behalve dan roepen dat je niet wil leven.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
23-07-2017 13:49
Volledige voogdij ga je nooit krijgen.
En ja, als hij 3 keer op vakantie wil met haar dan mag hij dat gewoon doen!
Jij mag ook op vakantie of is vakantie vieren alleen iets dat je in het buitenland kan doen?
Belachelijke reactie dit!

Wat geeft hem het recht haar paspoort te houden volgens jou? En dat moet ik maar accepteren, en in Nederland op vakantie gaan? Ben jij zot ofzo???????
Heeft hij een bepaalde vriend of kennis die je kunt raadplegen? Heb je zelf geen broer, oom of vader die hem duidelijk kan maken dat het niet ok is wat hij doet? Of iig een mannelijk figuur, want zo te zien weet hij dat hij overal mee weg kan komen.
Alle reacties Link kopieren
Arme kind dat nu opgroeit in deze gebroken gezin :|
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:52
Belachelijke reactie dit!

Wat geeft hem het recht haar paspoort te houden volgens jou? En dat moet ik maar accepteren, en in Nederland op vakantie gaan? Ben jij zot ofzo???????
:cencored:
Alle reacties Link kopieren
Moonshine1984 schreef:
23-07-2017 13:52
Heeft hij een bepaalde vriend of kennis die je kunt raadplegen? Heb je zelf geen broer, oom of vader die hem duidelijk kan maken dat het niet ok is wat hij doet? Of iig een mannelijk figuur, want zo te zien weet hij dat hij overal mee weg kan komen.
Ik heb zijn advocaat een app gestuurd, dat het zo echt niet kan. Ik weet dat het zijn advocaat is, en hij zijn belangen voorziet maar hij weet ook wel dat het te ver gaat. Maar goed alles voor het geld

Ik heb wel mannen in m'n familie, maar dat heeft geen effect
Moonshine1984 schreef:
23-07-2017 13:48
Aan jouw advies heeft een mens echt niks. Deze vrouw is wanhopig heeft zelfmoordneigingen en komt hier om advies vragen. Kom jij met ga op vakantie in Nederland. :facepalm:
Ze heeft het steeds over het paspoort en dat ze niet op vakantie kan. Dat kan ze wel, ze kan gewoon op vakantie in Nederland. Alleen wil ze dat niet. Tja.
Alle reacties Link kopieren
Huur een advocaat in en laat die de paspoort terug eisen ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:52
Belachelijke reactie dit!

Wat geeft hem het recht haar paspoort te houden volgens jou? En dat moet ik maar accepteren, en in Nederland op vakantie gaan? Ben jij zot ofzo???????
Hij moet inderdaad haar paspoort meegeven als ze met jou op vakantie zou gaan.
Maar of hij nu 1 keer per jaar of 10 keer per jaar met haar op vakantie gaat, daar heb jij helemaal niets mee te maken!
Je kan je dochter ook hele fijne vakanties gunnen.
Ik ga al jaren niet meer op vakantie en ben dus heel blij dat mijn ex de kinderen die vakantie wel kan geven.

Wat is er trouwens zo vreselijk aan in Nederland op vakantie gaan?
Alle reacties Link kopieren
lolly-pop schreef:
23-07-2017 13:54
Ze heeft het steeds over het paspoort en dat ze niet op vakantie kan. Dat kan ze wel, ze kan gewoon op vakantie in Nederland. Alleen wil ze dat niet. Tja.
Het is wel een oplossing ja
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:46
Daar gaat het niet om!!! Hij heeft het recht niet om haar paspoort te behouden. Hij wil 3x op vakantie en ik mag niet. Ik ben z'n deurmat niet

Ga zws voor volledige voogdij want dit werkt al jaren niet. Hij maakt ons beide kapot op deze manier
Voogdij kun je als ouder niet hebben. Misschien is het handig je eerst eens te verdiepen in hoe het allemaal juridisch in elkaar steekt.

Daarnaast mag hij op vakantie hoe vaak hij wil. En jij ook.
Alle reacties Link kopieren
sofia-laarsjes schreef:
23-07-2017 13:54
Ik heb zijn advocaat een app gestuurd, dat het zo echt niet kan. Ik weet dat het zijn advocaat is, en hij zijn belangen voorziet maar hij weet ook wel dat het te ver gaat. Maar goed alles voor het geld

Ik heb wel mannen in m'n familie, maar dat heeft geen effect
Wat zou je willen dat die mannen doen dan?
De vader van je dochter even op hardhandige wijze laten blijken dat hij niet aardig is?
Jij doet toch ook alles voor het geld? Als je tegenspraak geeft krijg je geen alimentatie. Je bent dus afhankelijk van hem, net als zijn zoon en moeder. Waarom geef je geen antwoord op de vraag of je zelf een baan hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven