Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
Pollewop, ik hoop dat je hem ng hoort. Genegeerd worden is vreselijk!



Ik heb ook al een klotedag met tranen achter de rug. Ik wil terug gelukkig zijn en niet meer heel de dag aan hem denken.



M'n ex heeft het erg druk met werk en organiseert dit weekend een groot feest. Dit doet hij voor de eerste keer. Ik betrap mezelf erop dat ik hem een gigantisch succes misgun. Ik hoop dat het enorm gaat regenen.... Erg dat ik niet gewoon blij kan zijn voor zijn succes.



Zelf belde ik vanochtend met de school waar ik heb gewerkt de afgelopen 4 jaren en ze zijn nog volop bezig met de verdeling van de opdrachten dus ze kunnen nog niet zeggen dat ik in september weer aan de slag kan.



Soms word ik gek met die 2 maanden vakantie nu. Ik heb te veel tijd om te piekeren, te controleren op fb,....



Waarom kan er nu eens niet even iets goed gaan?????
Je kan altijd leuke mensen ontmoeten, zolang je er maar voor open staat.
Alle reacties Link kopieren
Fuck it. Ik heb die vakantie geboekt. Voor het eerst alleen. Doodeng.



Reactie terug: "hij belt zo. En of alles goed is?"

De kunst is nu rustig te blijven. Hou jullie op de hoogte... Thnx dames. Jullie zijn echt echt een grote steun.
Super Pollewop!! Het zal niet altijd leuk zijn alleen op vakantie maar het zal je helpen. heeft mij ook geholpen.

Succes met het bellen. Probeer rustig te blijven..sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Hij belde. Uur aan foon gezeten. Ben erg rustig geweest. Heb al mijn angsten enz kunnen bespreken. Het was een goed gesprek. Aantal dingen duidelijk geworden. Zondag komt hij mijn spullen brengen.



Ik huil me nu ongans. Vanavond meditatieles. Hoop dat dat helpt. Wat een verdriet zeg.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg dank je wel voor dit topic en de steun ladies. We komen er wel. Ups and downs. Dit is een down, maar ik hou vol.
Alle reacties Link kopieren
Zo herkenbaar wat jullie posten.... Het is zo'n heftig proces om degene die je zo lief had en waarmee je zoveel gedeeld hebt los te moeten laten. Zeker als hij degene is die er de stekker heeft uitgetrokken en vervolgens vrolijk door lijkt te gaan. Auw. Het is nu een jaar later en ja, de rauwe randjes gaan er zeker vanaf, maar het blijft een gevecht tegen de gevoelens van boosheid, frustratie en onmacht. Kan jullie helaas ook geen hulp of tips geven, behalve dat tijd echt veel doet... Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewop75 schreef op 10 juli 2014 @ 15:20:

Hij belde. Uur aan foon gezeten. Ben erg rustig geweest. Heb al mijn angsten enz kunnen bespreken. Het was een goed gesprek. Aantal dingen duidelijk geworden. Zondag komt hij mijn spullen brengen.



Ik huil me nu ongans. Vanavond meditatieles. Hoop dat dat helpt. Wat een verdriet zeg.



Voelde je je een beetje beter na het gesprek, Pollewop? En ben je nog wat te weten gekomen over dat er evt. een ander is?

Super goed van je dat je die vakantie hebt geboekt! Echt respect hoor, ik weet niet of ik het zou durven!
quote:pollewop75 schreef op 10 juli 2014 @ 13:59:

Fuck it. Ik heb die vakantie geboekt. Voor het eerst alleen. Doodeng.



Reactie terug: "hij belt zo. En of alles goed is?"

De kunst is nu rustig te blijven. Hou jullie op de hoogte... Thnx dames. Jullie zijn echt echt een grote steun.Misschien helpt dat ... even alleen. Rust komen en alles verwerken.
Vandaag veel afleiding gezocht ... maar heb momenten dat ik nog aan hem denk. Na een jaar misschien hem terug te bellen of te smsen om te vragen of hij gescheiden is.

Wie heeft ook geen zin om terug te daten? Raar hé dat ik best op hem wil wachten ook al moet ik jaren wachten.
Alle reacties Link kopieren
Daten? Seriously, ik ben blij dat ik mezelf in de ochtend het bed uit krijg, douche, aankleed, opmaak en wat yoghurt eet. Daten is voor andere mensen in een ander universum voor mij. Moet er NIET aan denken.



Ik ben wel wat rustiger na het gesprek Zazzel, maar zo verdrietig. Ik zou zo graag het gevoel in heel mijn lijf en hoofd uit me willen halen en het naast me neer zetten. En dan ben ik best bereid een uurtje per dag dat aan te pakken.



Zijn jullie ook zo moe? Ik ben echt leeg en op.

Zazzel: wat jij nu voelt en meemaakt lijkt me ook echt heel erg... ik kan me zo goed voorstellen dat je die gedachten wil stoppen en er misselijk van wordt... Meid: hou je taai!! Lees de bijdrage van jimboboy een paar keer goed door.
Ben echt aan het einde van de dag helemaal op. Elke avond op tijd naar bed, ga zo met hem bellen...denk dat het rustig blijft. Het komt niet meer goed maar wil hem even spreken. Verder voel ik me langzaam beter. Na een reis voor mezelf en veel sporten.
quote:pollewop75 schreef op 10 juli 2014 @ 21:37:





Zijn jullie ook zo moe? Ik ben echt leeg en op.

.Nee alleen denken. Wat nu, hoe nu verder. Denken aan de toekomst. En ook soms nergens nog zin hebben om iets te doen.
........
anoniem_147539 wijzigde dit bericht op 06-08-2014 01:49
Reden: weg ivm eventuele herkenbaarheid
% gewijzigd
Gisternacht gepraat met mijn ex, het was fijn. Conclusie was a sad love story. Ik zag dat hij er ook moeite mee had. Weet niet wat ik met het gesprek wilde.

Hij vond dat ik er goed uit zag. Nu een beetje in de war. . .
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het met ups and downs. Soms hevige huilbuien en soms gaat het wel oké. Maar wat doet het verdomd veel pijn! Ik voel me alleen en heb het idee dat hij happy zijn leventje leeft. We hebben soms contact maar daar schiet ik weinig mee op.
Maka wat verwarrend is het ook hè? Heb je een fijn gesprek komen nog die gevoelens erbij kijken en dat je niet weet wat je er mee moet. Monroe het doet ook verdomd Veel pijn. Laten we hopen dat hun Het ook voelen. Zal vast wel! Mannen zijn gewoon grrrrrrr. Schakelen sneller hun gevoel uit en lijkt dan net of ze vrolijk doorgaan. Maar diep in hun hart! !! Ik hoop in ieder geval dat hij het ook voelt en weet het ook wel zeker. Geen contact hebben is ook zwaar. Vind ik ook. Juist omdat je eerder in relatie tijd om elkaar gaf en elke dag contact Had. Als dat dan weg valt voelt dat heel leeg.
quote:langeleis schreef op 11 juli 2014 @ 08:25:



Hoe is het bij jullie? Vandaag weer een lange dag dus veel afleiding zoeken. Heb al paar dagen geen contact. Heb ook bedacht dat echt niet te doen en te willen want werkt averechts. Laat hem maar komen. Moet me toch ook missen? Zo niet dan is het voor mij makkelijker om er over heen te komen. Tenminste dat denk Ik. Hoop dat ik vandaag ook zo rustig overleef net als gisteren. Woensdagavond was echt een ramp. Zitten janken en piekeren. Maar dat was voor toen ook genoeg en ging knop om. Nu is het klaar. Ja niet met hem want heb nog hoop maar om er constant mee bezig te zijn moet ik loslaten. Laat hem maar horen. Moet ook mijn eigen trots behouden. Hoe slepen jullie je de dagen Door?





Ik heb vandaag goed geslapen. Ik heb niet lopen piekeren of woelen. Alleen overdag is beetje zwaar omdat ik aan hem denk.

Ik ben altijd naar mijn telefoon en mijn email adres aan het nachecken om te zien of hij geen bericht heet gestuurd.

Ik moet hem loslaten zodat hij leventje kan leiden maar ja dat heeft hij de laatste 7 maanden ook gedaan zijn leventje leiden.

Wat mij aan hem irriteert is dat hij zo onzeker is en pessimistisch over zijn scheiding. Ik heb alles geprobeerd om het anders te laten zien. Wees geduldig zeg ik en bekijk het positief. Maar niets heeft geholpen hij blijft nog onzeker.
Alle reacties Link kopieren
Maka: dat is ook verwarrend. Dan héb je een fijn telefoongesprek en dat maakt het weer moeilijk, omdat je (ik) dan toch denkt: waarom werkt het dan niet?!



Mijn ex is geen eikel, geen botte boer en ook geen narcist. Wel erg star en vlg mij zeer licht autistische trekjes. Niet ernstig, maar niet-flexibel. Erg van de ratio. Dat merkte ik ook in het telefoongesprek. Hij heeft ook verdriet, maar anders. Nuchter. "Dat los ik wel weer op." Maar gaf toe dat hij best opziet tegen zondag. Dan gaan we spullen uitwisselen. Hij is verder lief en bezorgd om mij. Daar zit hij denk ik meer mee. Hij zei ook nog zich te schamen dat hij mij niet kan geven wat ik wil. "Jij knalt bijna uit elkaar van de liefde die je in je hebt, en die je kunt geven. En ik schaam me dat ik daar niks mee kan." Tja. Het is dus gewoon niet genoeg.

Actie-reactie gaat mis bij ons.
Alle reacties Link kopieren
Monroe: ik herken die ups and downs! Die heftig huilbuien, afgewisseld met rustiger uren.

Ik mag toch hopen dat dit ooit overgaat!!!
@pollewop, zo is mijn ex ook. Én idd.waarom werkt het niet. Maar goed. Ik weet het even ook allemaal niet meer. Vreemd zo een breuk..
@langeleis.. Tijd zal het leren...ik weet het alle,aal ook niet meer. Ik denk zeker wel dat mannen het voelen. Maar ze laten het niet zo dramatisch blijken als ons. Tijd om aan ons zelf te werken...tijd om voor jezelf te zorgen...moet lukken...tenminste hoop ik
Inderdaad maka, het is ook zo verwarrend. Voel het zelfde. Ene moment heb ik toch afleiding en plezier en andere moment ben ik weer aan het piekeren. En voel ook zeker wel dat ik aan mijzelf moet werken en heb me daar ook op gestort. Moet ook. Moet ook voor mijzelf doorgaan met mijn leven en niet stil blijven staan.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een rustige dag. En ik dacht ineens: hoe kan dit? Ik heb zijn kleding gewassen, dat hangt nu te drogen. Alsof hij er gewoon nog is, in huis. En dat hij zondag komt, lijkt alsof hij terug komt van van vakantie, en dan hier schone kleren heeft....
Wel lief dat je zijn kleren wast...tja...vreemd, dat soort situatie a...
Alle reacties Link kopieren
Weet je Maka: ik ben zo, zo, zo ongelofelijk lief en begaan geweest.. En zo lang... En ik voelde op een gegeven moment die verbinding niet meer terugkomen van zijn kant. Ik heb mezelf geweld aangedaan, daardoor. Hij zegt ook dus dat ik zo veel liefde te geven heb, dat ik bijna uit elkaar knal ervan. Maar steeds merken dat je het commitment niet terug krijgt, dat doet iets met je. Toen ik 'eisen' ging stellen (toekomstplannen bijv) enz, ging het mis. En ik voelde me keer op keer afgewezen. En dat maakte dat ik echt een zeur werd. Waar hij dan weer op reageerde enz enz. Ik heb zo ongelofelijk veel geïnvesteerd, en ik sta nu met lege handen. Dat doet zo'n pijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven